Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn her?

Jeg ser etter gave til min mann. Han er nøye på klær og sko, men av en eller annen grunn kjøper han seg ikke bag/veske/koffert og har brukt samme veske siden han fikk den av meg for sikkert 15 år siden, og den begynner å bli temmelig utdatert 😄

Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til bryllupsdagen vår.

Han reiser mye i forbindelse med jobb, og har både behov for en slags skulderveske/dataveske til daglig bruk, samt weekend-bag og liten koffert.

Han ønsker seg Rimowa koffert, men det synes jeg nok blir fort dyrt.

Så tips til skuldebag og weekend-bag?

Anonymkode: 11962...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann på 41 her, vil beskrive min stil som "innbilt rockestjerne". Det vil si mye svart med aksentfarger, skinnjakke, denim, band tees og en god del armbånd og halskjeder.

Vet ikke hva din manns stil er, men selv sverger jeg til mine to skuldervesker av merket Valentino av forskjellige størrelser som du finner på Zalando. En litt mindre til hverdagsbruk, og en med plass til laptop og lignende:

image.thumb.png.287c2ff7532e207fd922303dca7fbbb2.png

https://www.zalando.no/valentino-by-mario-valentino-jorah-skulderveske-black-5va52h006-q11.html

image.thumb.png.31f322c6d30432e97e3518242263d176.png

https://www.zalando.no/valentino-bags-marnier-stresskoffert-nero-5va52h01t-q11.html

Relativt rimelig pris på disse da, så vet ikke hvor mye de egner seg som presang i anledning bryllupsdag?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 16.08):

Noen menn her?

Jeg ser etter gave til min mann. Han er nøye på klær og sko, men av en eller annen grunn kjøper han seg ikke bag/veske/koffert og har brukt samme veske siden han fikk den av meg for sikkert 15 år siden, og den begynner å bli temmelig utdatert 😄

Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til bryllupsdagen vår.

Han reiser mye i forbindelse med jobb, og har både behov for en slags skulderveske/dataveske til daglig bruk, samt weekend-bag og liten koffert.

Han ønsker seg Rimowa koffert, men det synes jeg nok blir fort dyrt.

Så tips til skuldebag og weekend-bag?

Anonymkode: 11962...e50

Selv om det koster litt så hadde jeg kjøpt en Rimowa til han når han ønsker seg det. Han kommer jo til å bruke den lenge 😊

Anonymkode: 59aca...cbf

Skrevet

Rimowa er dessverre svaret. Aluminium carry on. Har vært med meg i tykt og tynt i 15 år og er like solid og tight som når den var ny bare med litt obligatorisk patina.

Kjøp den et sted du får refundert moms. Blir litt penger på slike summer det. Er forhandlere å finne på mange store flyplasser. Kan spandere turen på han for å kjøpe dne sammen nesten for refusjonen. Nesten, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...