AnonymBruker Skrevet 29. mai #21 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lå med eksen dagen før jeg bestemte meg for å gå. Jeg elsket ham jo. Men han brøt et viktig løfte og jeg klarte ikke mer. Anonymkode: 7de6d...182 Hvilket løfte brøt han? Anonymkode: 79a23...9f1
Rosa Gnom Skrevet 29. mai #22 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som en veldig typisk mann. Noen av de tenker fremdeles mer med pikken enn med hjernen, og driter i andres følelser. Anonymkode: 746bc...ac3 Det gjør da kvinner og? Opplevd noe veldig lignende som det TS opplever,bare at det var en kvinne som gjorde det mot meg. Er dere virkelig noe bedre...? Nei.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #23 Skrevet 29. mai Hei TS, dette er skikkelig kjipt men faktisk er du ganske heldig. Tenk at du slipper å være sammen med en sånn dritt!! Jeg kjøpte leilighet med min x som var narsissist og utsatte meg for psykisk vold hele forholdet, og så gikk det et halvår før jeg ble dumpet, og det viste seg at han hadde møtt en annen egentlig oppi at vi kjøpte leilighet sammen og lå med oss begge om hverandre, og så gikk det bare et år etter han dumpet meg før de plutselig var GIFT OG KJØPTE HYTTE SAMMEN. Og så har han byttet til hennes etternavn. Glad jeg ikke er sammen med en sånn psycho noe mer. Har virkelig skutt gullfuglen nå, aldri noensinne møtt en så snill og omsorgsfull mann, i tillegg er han kjekk og virkelig en stødig fyr. Good riddance, ts!!💪🏼💗 Anonymkode: 79a23...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #24 Skrevet 29. mai Er ikke dette mer eller mindre normen? Tror alle (kvinner) jeg har vært sammen med har slått opp samme uka som vi har hatt sex, uansett om vi har vært sammen i noen uker eller i årevis. Anonymkode: 953be...99a 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #25 Skrevet 29. mai Han ligger gjerne med deg noen dager etter at han gjort det slutt også. Anonymkode: ae729...10f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #26 Skrevet 29. mai Jeg hadde prøvd å glemme det å gå videre. Han der er ikke verd tiden din. Finn heller noen andre som er verd å satse på. Anonymkode: 00d76...bdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå