Gå til innhold

En mann som ligger med meg , tre dager før han slår opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg planla han ting vi kunne gjøre til høsten og noen dager etterpå så avslutter han alt. Hva feiler det han? 

Anonymkode: 43be9...db6

Skrevet

Det trenger ikke å feile ham noe, selv om han ikke ønsker å være i et forhold med deg. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde vel ikke bestemt seg da? Vet du hvorfor han slo opp? Det er jo uansett ikke alle som planlegger i lange tider , så hva skulle han ha gjort ? « nei, vi kan ikke ha sex i dag for jeg har planlagt om og slå opp på torsdag» ? 

Anonymkode: 2e163...b42

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuck boy

Anonymkode: e3272...b9d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I tillegg planla han ting vi kunne gjøre til høsten og noen dager etterpå så avslutter han alt. Hva feiler det han? 

For lite info, og forresten er det er opp til leger å stille diagnoser.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg var sammen med en fyr som slo opp med meg mens han var inni meg... Det var sjarmerende det 😬

Anonymkode: 647b6...387

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en veldig typisk mann. Noen av de tenker fremdeles mer med pikken enn med hjernen, og driter i andres følelser.

Anonymkode: 746bc...ac3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med x-n selvom jeg viste jeg ønsket å slå opp. Kjekt med sex. Han merket forskjellen på meg de siste ukene og klagde høylytt på at jeg ikke forgudet han.

Anonymkode: 92f01...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå med eksen dagen før jeg bestemte meg for å gå. Jeg elsket ham jo. Men han brøt et viktig løfte og jeg klarte ikke mer.

Anonymkode: 7de6d...182

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært bedre om det var 4, 5 eller 7 dager før? Hva med et par dager etter? 

Anonymkode: 73e38...e3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, jeg var sammen med en fyr som slo opp med meg mens han var inni meg... Det var sjarmerende det 😬

Seriøst? Hva sa han?..

Anonymkode: 29550...87d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lå med eksen dagen før jeg bestemte meg for å gå. Jeg elsket ham jo. Men han brøt et viktig løfte og jeg klarte ikke mer.

Anonymkode: 7de6d...182

Så du måtte bare ha et siste minne?..

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en veldig typisk mann. Noen av de tenker fremdeles mer med pikken enn med hjernen, og driter i andres følelser.

Anonymkode: 746bc...ac3

For et stigmatiserende utsagn! Finnes nok av kvinner også som er slik! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med x-n selvom jeg viste jeg ønsket å slå opp. Kjekt med sex. Han merket forskjellen på meg de siste ukene og klagde høylytt på at jeg ikke forgudet han.

Anonymkode: 92f01...cb9

Å være avhengig av å bli forgudet er ikke bra for noen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Hva sa han?..

Husker ikke ordrett, men noe ala: Jeg har egentlig bestemt meg for at jeg vil være singel, men vi kan godt fortsette å ligge sammen altså!

Dust!

Annonse
Skrevet

Dårlig sex da. Tydeligvis. Dårlig å ligge med?🤣

Kan du gi oss noen andre hint hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Shit happens. Da var han ikke det du trengte. Synes du skal bare være glad til for at han viste deg sine sanne farger...

Bedre føre var, enn etter snar 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En jeg holdt på med snakket om forskjellige framtidsplaner og under en time senere sa han at han ikke ville mer 🤷🏼‍♀️

gjett om jeg var hjerteknust da, heldigvis  kommer man seg over det til slutt men jeg vet hvor vondt det gjør ts❤️

Anonymkode: ca5c4...40b

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke ordrett, men noe ala: Jeg har egentlig bestemt meg for at jeg vil være singel, men vi kan godt fortsette å ligge sammen altså!

Dust!

Det var en råtten måte og gjøre det på synes jeg. Vær glad du ble kvitt han. Pest er ikke noe man trenger å ha i eget hus! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En jeg holdt på med snakket om forskjellige framtidsplaner og under en time senere sa han at han ikke ville mer 🤷🏼‍♀️

gjett om jeg var hjerteknust da, heldigvis  kommer man seg over det til slutt men jeg vet hvor vondt det gjør ts❤️

Anonymkode: ca5c4...40b

Menn som lover mer enn de er i stand til er ikke bra. Ikke for dem selv heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...