Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mottatt støtte fra en ideell organisasjon, og denne organisasjonen har sponsorer. Nå ber de meg skrive et takkebrev som de kan sende til sponsorene, og jeg er helt blank! Jeg må skrive på Engelsk, og jeg må sende det til organisasjonen, slik at de kan sende det videre. Hvordan gjør jeg dette? Skal jeg begynne med "Dear sponsors"? :hoho:

Anonymkode: f7b5e...536

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ChatGPT er din venn

Anonymkode: 84a93...d02

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Yes. Chat gpt. Legg inn hovedpunktene av hva du vil ha med, så fikser den resten.

Anonymkode: f2b47...9a5

AnonymBruker
Skrevet

With regards to the (gift?) I received from (organisation) I want to express my sincere gratitude over the organisations support and its sponsors for making suck support a possibility for myself and others who receive these gifts. 
In my case your support will help me in achieving xxxxxx and for that I am extremely grateful.

Thank you,
xxxx

Anonymkode: 9d747...ad3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

With regards to the (gift?) I received from (organisation) I want to express my sincere gratitude over the organisations support and its sponsors for making  such   support a possibility for myself and others who receive these gifts. 
In my case your support will help me in achieving xxxxxx and for that I am extremely grateful.

Thank you,
xxxx

🤣🙅‍♀️ skrivefeil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

With regards to the (gift?) I received from (organisation) I want to express my sincere gratitude over the organisations support and its sponsors for making suck support a possibility for myself and others who receive these gifts. 

Thank you,
xxxx

Tusen takk! Jeg må bare gjøre det litt mer personlig på en eller annen måte, da jeg er på fornavn med lederen av organisasjonen og hun skriver veldig uformelt. Skrev du dette selv?

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaha! Jeg prøvde ChatGPT og det som kom ut var ikke så ille :D

Men kan ikke si jeg liker denne utviklingen, virker som det setter i fare det å tenke selv og være kreativ, og ikke minst interaksjon og hjelp fra andre mennesker med slike ting....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt chatGPT her jeg også. Om du ikke blir fornøyd kan du be den gjøre det mer personlig, kortere, lengre, så mange finpusser du egentlig måtte ønske. 

Anonymkode: a873d...660

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville brukt chatGPT her jeg også. Om du ikke blir fornøyd kan du be den gjøre det mer personlig, kortere, lengre, så mange finpusser du egentlig måtte ønske. 

Anonymkode: a873d...660

Jeg brukte den nå for inspirasjon, men jeg kommer til å forfatte brevet selv. Ikke vil jeg gi for mye opplysninger om meg selv til AI, og ikke vil jeg at det skal se ut som det er skrevet av AI heller. Men tror jeg skal få det til nå, er egentlig ganske grei til å ordlegge meg om jeg bare får litt input, vanskelig å skrive i et vakuum.

Takk alle sammen! TS

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...