Even Tuell Skrevet 30. mai #41 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Lesbiske har ikke sex med menn. Heterofile menn har ikke sex med andre menn. Du har ikke sex med et kjønn du ikke er tiltrukket av for å være en «god venn»... Anonymkode: 3de7c...db0 Man blir ikke automatisk det ene eller det andre bare av å ha prøvd. Homofili, bifili handler om hvem man blir tiltrukket av ... over tid og generelt, og ikke nødvendigvis hvem man har sex med i en spesiell setting. Eksempel: to menn har sex med en kvinne. Begge mennene har (direkte) sex med en kvinne, men alle tre har sex sammen, samtidig. Det kan til og med være at de kommer borti hverandre ... pikk kommer borti pikk. Blir de homo av det? De fortsetter å ha sex og ender opp med dobbel penetrering. Det er såpass trangt at både kroppene deres er inntil hverandre, og begge mennene kjenner hverandre når de støter inn og ut. De får litt seksuell stimulig og nytelse av hverandre også. Blir de homo av det? Alle tre kommer i en fantastisk orgasme. Ingen bruker kondom og etterhvert begynner sæden å renne ut av henne. De får sæd fra hverandre på seg. Er de homo nååå da? To menn som har hatt sex samtidig, har fått seksuell nytelse av hverandres handlinger, pikker vært bortpå hverandre og det har kanskje litt sædsøl fra hverandre på seg, på pikken. Høres innmari homo ut, gjør det ikke? *sukk* Det er jo ikke sånn det fungerer. To kvinner som ellers bare blir tiltrukket av menn blir litt revet med og har seg litt med hverandre samtidig som de har sex med en mann. Det skal mer til for å få utdelt et regnbueflagg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #42 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (4 minutter siden): Man blir ikke automatisk det ene eller det andre bare av å ha prøvd. Homofili, bifili handler om hvem man blir tiltrukket av ... over tid og generelt, og ikke nødvendigvis hvem man har sex med i en spesiell setting. Eksempel: to menn har sex med en kvinne. Begge mennene har (direkte) sex med en kvinne, men alle tre har sex sammen, samtidig. Det kan til og med være at de kommer borti hverandre ... pikk kommer borti pikk. Blir de homo av det? De fortsetter å ha sex og ender opp med dobbel penetrering. Det er såpass trangt at både kroppene deres er inntil hverandre, og begge mennene kjenner hverandre når de støter inn og ut. De får litt seksuell stimulig og nytelse av hverandre også. Blir de homo av det? Alle tre kommer i en fantastisk orgasme. Ingen bruker kondom og etterhvert begynner sæden å renne ut av henne. De får sæd fra hverandre på seg. Er de homo nååå da? To menn som har hatt sex samtidig, har fått seksuell nytelse av hverandres handlinger, pikker vært bortpå hverandre og det har kanskje litt sædsøl fra hverandre på seg, på pikken. Høres innmari homo ut, gjør det ikke? *sukk* Det er jo ikke sånn det fungerer. To kvinner som ellers bare blir tiltrukket av menn blir litt revet med og har seg litt med hverandre samtidig som de har sex med en mann. Det skal mer til for å få utdelt et regnbueflagg. Leste du kommentaren jeg svarte på? Her var det en fyr som påsto at lesbiske kunne runke og ha sex med menn for å vise «godhet». Det er bare tull. Da er de ikke lesbiske. Slutt å snu samtalen over til andre ting. Anonymkode: 3de7c...db0 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 03:04 #43 Skrevet lørdag kl 03:04 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det virker som om trekanter med to damer inneholder en forventning om at damene også har sex med hverandre. Stemmer det? Virker ikke som om trekanter med to menn nødvendigvis må inneholde sex mellom mennene. Anonymkode: fcf29...d9b Vi har ei dame som vi av og til koser oss sammen med. Da er jeg i sentrum og har sex med begge to. Mannen og hun får ikke lov til å røre hverandre. Det er så deilig og begge liker å se på at jeg har det fint 😊 Anonymkode: 00fde...328
Snok1 Skrevet lørdag kl 05:44 #44 Skrevet lørdag kl 05:44 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det virker som om trekanter med to damer inneholder en forventning om at damene også har sex med hverandre. Stemmer det? Virker ikke som om trekanter med to menn nødvendigvis må inneholde sex mellom mennene. Anonymkode: fcf29...d9b Når jeg har deltatt i MKM er det inne- eller underforstått at mennene også har sex med hverandre, men det er vel slik man avtaler for alle nye konstellasjoner.
Snok1 Skrevet lørdag kl 05:48 #45 Skrevet lørdag kl 05:48 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lesbiske har ikke sex med menn. Heterofile menn har ikke sex med andre menn. Du har ikke sex med et kjønn du ikke er tiltrukket av for å være en «god venn»... Anonymkode: 3de7c...db0 Det er vel ikke uvanlig at man eksperimenterer litt utenfor det en anser som rammen? Om man har sex med samme kjønn én eller to ganger MÅ en ikke være biseksuell. Det kan like gjere være en bekreftelse på at man er hetero.
Even Tuell Skrevet lørdag kl 07:51 #46 Skrevet lørdag kl 07:51 Snok1 skrev (1 time siden): Det er vel ikke uvanlig at man eksperimenterer litt utenfor det en anser som rammen? Om man har sex med samme kjønn én eller to ganger MÅ en ikke være biseksuell. Det kan like gjere være en bekreftelse på at man er hetero. Det kan også være at man ikke tenner generelt på sitt eget kjønn, men at man kan tenne på en spesifikk person. F.eks de som har faste sexvenner. I -den- settingen har alle sex med alle, selv om hun eller han har sex med en av samme kjønn. Person-ofil? Situasjon-ofil? Bli-revet-med-i-øyeblikket-ofil? Spiller-det-noen-rolle-ofil? (Generell kommentar, ikke til deg Snok1) Synes folk generelt er veldig opptatt av å sette merkelapper på andres seksualitet. Det er alltid en bønsj som nesten umiddelbart roper "homo", "lespe", "bi" så fort en slik tråd dukker opp. Nærmest sjukelig opptatt å kategorisere hva slags -fili personene har. Det er jo ofte heeelt ved siden av poenget med tråden. 1
Snok1 Skrevet lørdag kl 08:09 #47 Skrevet lørdag kl 08:09 Even Tuell skrev (17 minutter siden): Det kan også være at man ikke tenner generelt på sitt eget kjønn, men at man kan tenne på en spesifikk person. F.eks de som har faste sexvenner. I -den- settingen har alle sex med alle, selv om hun eller han har sex med en av samme kjønn. Person-ofil? Situasjon-ofil? Bli-revet-med-i-øyeblikket-ofil? Spiller-det-noen-rolle-ofil? (Generell kommentar, ikke til deg Snok1) Synes folk generelt er veldig opptatt av å sette merkelapper på andres seksualitet. Det er alltid en bønsj som nesten umiddelbart roper "homo", "lespe", "bi" så fort en slik tråd dukker opp. Nærmest sjukelig opptatt å kategorisere hva slags -fili personene har. Det er jo ofte heeelt ved siden av poenget med tråden. Enig i alt du skriver her!
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 04:15 #48 Skrevet søndag kl 04:15 AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 10.10): Eh, nei. Som heterofil mann gir ikke jeg en kompis en håndjager. For meg er det uten tvil sex. Om jeg hadde gjort det så hadde jeg vært biseksuell og ikke heteroseksuell. Det er min mening og sannsynligvis en definisjon mange er enig med meg i. Anonymkode: fcf29...d9b Vel de var ikke helt A4 fanatisk kronisk lesbiske, og det ble heller ikke den siste gangen de ronket meg. For de tente på å se meg fastbundet og rød i ansiktet av kåthet, for precum rant ut av pikken og dannet en dam på gulvet. For øvrig enig med deg.. Legninger er for å gjøre et skille for hva som tiltrekker oss👏 Men husk at med litt prat, vennskap, pirring og tenning, er ikke en liten hanjob så motbydelig likevel😉 Litt enklere for meg som er hetero, som tenner bare på kvinner.. Pikken bryr seg lite om kvinnen er hetero eller lesbisk, det er jeg som må tar opp samtalen og inviterer på gøy🫠
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:53 #49 Skrevet søndag kl 08:53 Her var det mye vøvl og ukunnskap, man kan fint være hetero og ha KMM, mennene leker normalt ikke med hverandre, og lesbiske hater ikke alltid menn og pikk. Alle må ikke leke med hverandre. Anonymkode: cf6ad...2a8
Phitta Phjong Skrevet søndag kl 09:02 #50 Skrevet søndag kl 09:02 Jeg og venninna mi treffer stadig menn sammen. Det er helt topp. Selvsagt best hvis mannen er litt utholdende og godt utstyrt.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:04 #51 Skrevet søndag kl 09:04 Phitta Phjong skrev (1 minutt siden): Jeg og venninna mi treffer stadig menn sammen. Det er helt topp. Selvsagt best hvis mannen er litt utholdende og godt utstyrt. Hva gjør dere med hverandre?:) Anonymkode: 569d0...871
Katten.2.0 Skrevet søndag kl 10:50 #52 Skrevet søndag kl 10:50 Det kommer veldig an på kjemien mellom alle tre. Jeg har hatt dårlig trekant med to kvinner, middels og noen utrolig gode. De gode kommer av at alle tre tenner på hverandre, slapper av og liker hverandre, og at ens tenninger er like. Erfaringene gjorde at de siste tre ble svært vellykket, og ikke noe jeg kan 'tvinge' fram.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #53 Skrevet søndag kl 10:55 AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 14.12): Hva skjedde? Anonymkode: 569d0...871 Sjalsusi tror jeg. Det hun forklarte meg var at hun ikke følte sexlivet hadde noen verdi etter de inviterte en annen inn. Vi har ikke prata mye om det da det er vondt for henne. Anonymkode: 086ca...c4a
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:09 #54 Skrevet søndag kl 11:09 Spørsmål til de som har dårlig erfaring, er sjalusi noe en ikke tror en har før man er midt oppe i det? At du kjenner den kommer veltende innover når dere er avkledd liksom? Spørsmål til kvinner Anonymkode: c8f7e...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå