Gå til innhold

Ærlig svar fra menn eller single generelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som nylig startet å date nå på våren, svar meg ærlig, dater dere seriøst eller tenker dere at sommeren ikke er tiden å bruke på seriøst dating men kos og gøy med venner og litt dating her og der? 

snakket med flere kompiser som sier at de ikke orker bruke sommeren på å starte nye forhold. Er det sånn flere tenker? 
da gidder ikke jeg date heller..

Anonymkode: dc2ae...c39

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har årstidene med dating å gjøre?

Anonymkode: 22e1f...2f7

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er en tråd?

Både menn og kvinner kan passe under kategorien "sommerflørt"

Anonymkode: 82fa4...e12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har årstidene med dating å gjøre?

Anonymkode: 22e1f...2f7

Det har veldig mye å si. Sånn som på høsten så velger folk seg en kose partner fordi det blir mørkt og kaldt ute og på sommeren vil man være mer fri og Frank. Sånn generelt . Om du ikke er singel og ikke skjønner så skjønner du ikke dagens dating. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lang er en tråd?

Ja nå er jeg kvinne så mer nysgjerrig på menn, men la jo inn spm til begge :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater aldri med tanke på noe seriøst kjæresteforhold.

Det er morsomt og hyggelig å date, men ønsker ikke noe mer en det.

Årstid er irrelevant for min del.

Ps. Jeg er selvfølgelig åpen og ærlig på at jeg ikke er interessert i noe fast forhold. Jeg ville aldri forledet noen til å tro noe annet.

Anonymkode: 08c4d...0ca

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som nylig startet å date nå på våren, svar meg ærlig, dater dere seriøst eller tenker dere at sommeren ikke er tiden å bruke på seriøst dating men kos og gøy med venner og litt dating her og der? 

snakket med flere kompiser som sier at de ikke orker bruke sommeren på å starte nye forhold. Er det sånn flere tenker? 

Jeg dater alltid seriøst. Og er ute etter å finne kjærligheten med en god, snill og trygg mann 😊 

Og det er akkurat det jeg driver med nå 🥰

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det har veldig mye å si. Sånn som på høsten så velger folk seg en kose partner fordi det blir mørkt og kaldt ute og på sommeren vil man være mer fri og Frank. Sånn generelt . Om du ikke er singel og ikke skjønner så skjønner du ikke dagens dating. 

Nok en grunn til å være singel og date i hytt og pine - dette er vel helst noe damene holder på med. Fri og Frank om sommeren, så kommer høsten og en armkrok hadde vært godt å ha. Det kommer vel i avisen til høsten igjen tenker jeg, at nå må gutta smi mens jernet er varmt - for nå vil damene finne ro.

Men for å være ærlig, etter 5 år på singelmarkedet så har jeg nok bare blitt mer og mer kynisk. Jeg får datet når jeg ønsker det, og jeg elsker den friheten singeltilværelsen min gir meg. Selvsagt, skulle det dukke opp en helt spesiell dame på min vei, så er jeg klar. Men det har det altså ikke gjort, og jeg stresser ikke med det. Har mine barn, min familie og flere gode venner, og et rikt liv generelt - er godt fornøyd med det. Så når vår og sommer kommer, er det fortsatt sommer og vår hos meg

Anonymkode: 97dee...c32

Skrevet

Årstid har ingenting å si, men jeg tipper ganske mange menn ønsker seg et seriøst forhold, men det betyr jo ikke at kos og moro er uinteressant heller. Er iallfall sånn det er for meg. Målrettet jakt på enten det ene eller andre er nok mer typisk for kvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg for gammel til å rote rundt bare for gøy. Jeg er ikke fri halve tiden uansett, da er det barn som skal tas vare på. Andre halve tiden er det også masse forpliktelser, jobb og bolig og alt mulig.

Når jeg blir klar for nytt forhold, så spiller det ingen rolle hvilken måned i året det er, treffer jeg riktig så ønsker jeg fast forhold.

Anonymkode: b9bee...7e5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rare kompiser… bor du i Oslo?

Anonymkode: 596a5...3c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lang er en tråd?

Det avhenger av hvor mange som svarer i den.

Anonymkode: 062e5...814

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er veldig mange menn som blir påvirket av alle de lettkledde damene de ser om sommeren. Lår og pupper i fri utfoldelse overalt. Menn generelt er nok kåtere om sommeren, pga dette.

Anonymkode: 7d673...b7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal man svare på vegne av alle menn her? 

Kan bare svare for meg selv. Jeg dater bare seriøst for langvarig forhold uansett når på året men kommer ikke til å legge stor innsats i det nå. Jeg skal nyte ferien. Faller det noen ned rett foran meg så er det en annen sak. 

Håper noe skjer etter hvert. Hadde vært hyggelig å noen i livet til juletiden. 

Anonymkode: ffcda...ce6

Skrevet

Man dater fordi man er forelsket. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror det er veldig mange menn som blir påvirket av alle de lettkledde damene de ser om sommeren. Lår og pupper i fri utfoldelse overalt. Menn generelt er nok kåtere om sommeren, pga dette.

Er vi det? Mer kåte på sommeren? 

Ikke merket. Like ille hele året. 

Flere er ute på sommeren. Det skjer mer. Festivaler. Lettere å flørte ute på sommeren, mer som skjer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette høres veldig sært ut.

Jeg dater seriøst og ønsker et langvarig forhold. Ser ikke poenget med noe annet. Om det er vår eller vinter har ikke noe å si slik sett, ønsket mitt er det samme.

Anonymkode: 92f7c...6a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke noe med årstidene å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er jo bra for dem det da. En kåt mann er en frisk og rask mann bruker jeg å tenke. God helse er viktig.

Anonymkode: 2c510...4ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg dater aldri med tanke på noe seriøst kjæresteforhold.

Det er morsomt og hyggelig å date, men ønsker ikke noe mer en det.

Årstid er irrelevant for min del.

Ps. Jeg er selvfølgelig åpen og ærlig på at jeg ikke er interessert i noe fast forhold. Jeg ville aldri forledet noen til å tro noe annet.

Anonymkode: 08c4d...0ca

Ærlighet varer lengst, og det er det en god grunn til. Jeg er ærlig selv om det ikke gagner meg selv.

Anonymkode: 2c510...4ce

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...