AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Jeg pusset opp stuen min i høst og er ikke fornøyd med fargevalget slik det ble. Det ser smashing ut om kvelden når spottene gir en fin glød, men om dagen ser det bare blast og grått ut. Jeg har åpen stue/kjøkken i rektangelform (rekkehus), med store vinduer på begge sider. Jeg har frostrøyk på alle vegger og i tak bortsett fra én kontrastvegg. - L-kjøkken i klassisk hvit m/ Kjøkkenøy i savannah sunset og hvit kvarts benkeplate - Pergo select beige oak gulv - Tv-vegg/kontrast vegg i Soft Radiance - Sofa i rustrød (mound fra bohus). Ligner forøvrig på kjøkkenøyfargen. - Ellers møbler i lys eik - Vindu/lister i klassisk hvit Frostrøyk fremstår hos meg som veldig grålig i dagslys, noe jeg ikke liker. I tillegg vil jeg at sofaen skal poppe!! For nå fremstår den også som grålig. Jeg er egentlig glad i harmoniske farger, men synes det ble vanskelig å fargesette mtp. kjøkken og sofa 😅 Liker både rosa/grønn/gul. Er det noen interiørguder som har en fargepalett som står seg fint til kjøkkenet og sofaen OG klassisk hvit? Anonymkode: 5c192...876
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Frostrøyk kan helt klart fort fremstå som grå. Hvis du skal ta hensyn til Savanna sunset på kjøkkenet og skal ha en farge som får frem fargen i sofaen, så tenker jeg at Blushing peach, senses, eller organic red kunne blitt fint. Av disse tror jeg kanskje de to sistnevnte passer sofaen best. Du kan også velge noe mer nøytralt som f.eks modern beige, muskattnøtt, eller macchiato Anonymkode: 757b5...93c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Frostrøyk kan helt klart fort fremstå som grå. Hvis du skal ta hensyn til Savanna sunset på kjøkkenet og skal ha en farge som får frem fargen i sofaen, så tenker jeg at Blushing peach, senses, eller organic red kunne blitt fint. Av disse tror jeg kanskje de to sistnevnte passer sofaen best. Du kan også velge noe mer nøytralt som f.eks modern beige, muskattnøtt, eller macchiato Anonymkode: 757b5...93c Takk for innspill! 😁 Anonymkode: 5c192...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå