AnonymBruker Skrevet 30. mai #41 Skrevet 30. mai Jeg har svart kjøkken og er kjempefornøyd! 😃 Har hatt det siden 2018. Når jeg blir lei får jeg det spraylakkert med ny farge. Har svart bad også 😅 Anonymkode: 3a27b...b79 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #42 Skrevet 30. mai Jeg skal aldri ha svart eller mørkegrått kjøkken. Synes det er veldig stygt. Trend eller ikke. Anonymkode: e10db...4ce 3
NatNat Skrevet 30. mai #43 Skrevet 30. mai Kvalitet skrev (På 29.5.2025 den 12.32): Er i gang med prosess nytt kjøkken. Ønsker meg egentlig svart kjøkken med trestruktur i kombinasjon med moduler i eik (barløsning) og hvit benkeplate. Det er jo et hav av fargemuligheter og vanskelig å tenke hva som kan holde seg i 20 år…. Ønsker ikke hvitt/grønt/blått kjøkken. Og grått har vi nå. Noen som har innspill? ikke bry deg om hva er "ut" og hva er "inn". Det som er INN skal snart være UT og det som er UT kommer nok til å bli INN igjen i fremtida. Velg hva DU liker. 2
NatNat Skrevet 30. mai #44 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jeg uenig i. Hvis kjøkkenet kler huset, så kan det være tidløst. I bestemors hus står kjøkkeninnredningen fra 1955 seg helt fint. I onkels hus er kjøkkeninnredningen fra 2021 utdatert. Anonymkode: 362d2...c6f endelig litt fornuft
Kaisamaia Skrevet 30. mai #45 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altfor mange tenker på hva som vil selge best når de pusser opp, eller går til innkjøp av bil eller andre luksusvarer. Alle har samme interiør, alle har samme bil, alle har samme klokke og veske osv. Kjedelig. Anonymkode: 37760...d94 «Selge best» som i selge seg selv/følge strømmen eller selge videre når man er ferdig med det?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #46 Skrevet 30. mai Kvalitet skrev (På 29.5.2025 den 12.52): Tenker du dette (hentet fra nett) ser ut som en ungkarsbule? Kjøkkenet til Iselin Guttormsen hvis jeg ikke tar feil😊 Her snakker vi kjøkken til mellom 500k - 1MNOK. Bare benkeplaten koster et par hundre tusen(dekton). Synes det er lekkert, og passer godt til hennes stil og stilen i huset ellers (funkis). Tenker det er det du bør gå for, TS, når du skal velge hva slags farge og stil du skal ha på ditt kjøkken. Dvs hva liker DU og hva passer til huset for øvrig😊 Anonymkode: 5ac92...230
AnonymBruker Skrevet 30. mai #47 Skrevet 30. mai Vi har svart kjøkken. absolutt ikke utdatert. Vi har store sorte vinduer som går fra gulv til tak, sorte dører, hus etc. En annen farge på kjøkkenet hadde ikke passet inn her. Vi får alltid mye komplimenter for huset når det er noen som ikke har vært der før, som er der. Jeg tror det viktigste når man velger kjøkken er at det står i stil til huset, (farger, gulv, vinduer, dører etc.). Anonymkode: db1f5...5ec 1
Kvalitet Skrevet 30. mai Forfatter #48 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjøkkenet til Iselin Guttormsen hvis jeg ikke tar feil😊 Her snakker vi kjøkken til mellom 500k - 1MNOK. Bare benkeplaten koster et par hundre tusen(dekton). Synes det er lekkert, og passer godt til hennes stil og stilen i huset ellers (funkis). Tenker det er det du bør gå for, TS, når du skal velge hva slags farge og stil du skal ha på ditt kjøkken. Dvs hva liker DU og hva passer til huset for øvrig😊 Anonymkode: 5ac92...230 Ja stemmer at det er kjøkkenet til IG. Helt min stil.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #49 Skrevet 30. mai Har som «hobby» å se på boligannonser fordi jeg tenker å selge huset og flytte til noe mindre om et år eller to. Sorte kjøkken med trestruktur gjør at jeg tenker jeg eventuelt måtte skiftet skapdører el.l. Problemet er jo ofte at resten også må gjøres noe med. Som oftest er eventuelle fliser like heslige. Anonymkode: 61804...80a 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #50 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjøkkenet til Iselin Guttormsen hvis jeg ikke tar feil😊 Her snakker vi kjøkken til mellom 500k - 1MNOK. Bare benkeplaten koster et par hundre tusen(dekton). Synes det er lekkert, og passer godt til hennes stil og stilen i huset ellers (funkis). Tenker det er det du bør gå for, TS, når du skal velge hva slags farge og stil du skal ha på ditt kjøkken. Dvs hva liker DU og hva passer til huset for øvrig😊 Anonymkode: 5ac92...230 1 mill eller ikke - uansett veldig lite smakfullt, i følge meg. Så har jeg nok svært lite til felles med Iselin Guttormsen også. Det jeg vil ha fram med å disse svarte kjøkken - som ts ikke ber om- er å få fram at man bør stole på egen smak og egne behov, og ikke basere seg på trender. Er du opptatt av å få solgt videre så kan det stille seg litt annerledes, men da hadde jeg satset på gode materialer og nøytrale farger. Det viktigste er hvordan du vil ha det, så lenge du bor der. Anonymkode: e10db...4ce 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #51 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): 1 mill eller ikke - uansett veldig lite smakfullt, i følge meg. Så har jeg nok svært lite til felles med Iselin Guttormsen også. Det jeg vil ha fram med å disse svarte kjøkken - som ts ikke ber om- er å få fram at man bør stole på egen smak og egne behov, og ikke basere seg på trender. Er du opptatt av å få solgt videre så kan det stille seg litt annerledes, men da hadde jeg satset på gode materialer og nøytrale farger. Det viktigste er hvordan du vil ha det, så lenge du bor der. Anonymkode: e10db...4ce Det er helt lov å mene, hver sin smak. Poenget mitt var at det blir komisk når folk skal lage et poeng ut av at de aldri hadde vurdert å kjøpe huset hvis de hadde sett bildet av det kjøkkenet, når et slikt kjøkken og resten av huset for øvrig er langt unna rekkevidde for folk flest. Ellers enig i det du skriver med å velge gode materialer. Å legge noen ekstra kroner i en god benkeplate f.eks. er ikke dumt. Anonymkode: 5ac92...230 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå