AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai jeg fikk en kvise i går på leppa og håper virkelig noen har gode råd for å bli kvitt den, jeg skal gifte på på lørdag så har ikke mye lyst til og ha den i tryne da Anonymkode: 619e6...fd5 1
Devilmom Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Tror compeed har en type plaster til lepper,riktignok til munnsår men mulig den funker på kviser og😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Det er neppe en kvise, men et munnsår/herpes. Gå på apoteket og spør om råd. Munnsårplaster kamuflerer bra og leppestift kan males over. Nøytral farge om du er mann. Anonymkode: 26d6d...d4c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er neppe en kvise, men et munnsår/herpes. Gå på apoteket og spør om råd. Munnsårplaster kamuflerer bra og leppestift kan males over. Nøytral farge om du er mann. Anonymkode: 26d6d...d4c det er det hvertfall ikke Anonymkode: 619e6...fd5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): det er det hvertfall ikke Anonymkode: 619e6...fd5 Det er 70-90% av den voksne befolkningen som har antistoffer mot herpes. Det betyr at man har vært smittet. Utbrudd kommer ofte i forbindelse med stress. Så at det et herpes er ganske sannsynlig. Anonymkode: f3767...9f9
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er 70-90% av den voksne befolkningen som har antistoffer mot herpes. Det betyr at man har vært smittet. Utbrudd kommer ofte i forbindelse med stress. Så at det et herpes er ganske sannsynlig. Anonymkode: f3767...9f9 Jeg tror nok ts vet forskjell på kvise og herpes. Når folk sier at de har en kvise på leppen, mener de en kvise på huden rett over leppen, ikke på selve leppehuden. Anonymkode: e7c6c...9c3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg tror nok ts vet forskjell på kvise og herpes. Når folk sier at de har en kvise på leppen, mener de en kvise på huden rett over leppen, ikke på selve leppehuden. Anonymkode: e7c6c...9c3 det stemmer, jeg får fått mye små kviser etter at jeg ble gravid Anonymkode: 619e6...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå