Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig funnet ut av at jeg er gravid. Jeg trodde egentlig jeg var gravid forrige på, men fikk mens(som var veldig rart). Må ha hatt EL bare noen dager etter forrige mens, for nå testet jeg positivt lenge før neste uke igjen. Uansett, jeg har kjøpt 25 pakning med metode sine tester, og de blir ikke sterkere? 

Tok tester for 3 dager siden, da tok jeg en digital som viste 1-2 og en metode med en veldig svak rosa strek. Tok metode i går og idag også, de er fortsatt like svake..🤯 er dette normalt? 

Frister å ta den andre digitale jeg har, men den har vel ikke økt noe på bare 3 dager til at det er noe vits?

Er også ekstremt kvalm, murringer i mage/korsrygg og veldig mye utflod, kastet opp, rare lukter osv...syntes det er rart jeg har så sterke symptomer før ikm, ikke hatt det med de andre barna...derfor har jeg lurt på om jeg kanskje faktisk ble gravid forrige på, men at jeg skiller ut hcg sakte? Nei, mye som foregår i hodet mitt nå, så bare hører hva andre tenker jeg🥹

Anonymkode: a51c8...a0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har nylig funnet ut av at jeg er gravid. Jeg trodde egentlig jeg var gravid forrige på, men fikk mens(som var veldig rart). Må ha hatt EL bare noen dager etter forrige mens, for nå testet jeg positivt lenge før neste uke igjen. Uansett, jeg har kjøpt 25 pakning med metode sine tester, og de blir ikke sterkere? 

Tok tester for 3 dager siden, da tok jeg en digital som viste 1-2 og en metode med en veldig svak rosa strek. Tok metode i går og idag også, de er fortsatt like svake..🤯 er dette normalt? 

Frister å ta den andre digitale jeg har, men den har vel ikke økt noe på bare 3 dager til at det er noe vits?

Er også ekstremt kvalm, murringer i mage/korsrygg og veldig mye utflod, kastet opp, rare lukter osv...syntes det er rart jeg har så sterke symptomer før ikm, ikke hatt det med de andre barna...derfor har jeg lurt på om jeg kanskje faktisk ble gravid forrige på, men at jeg skiller ut hcg sakte? Nei, mye som foregår i hodet mitt nå, så bare hører hva andre tenker jeg🥹

Har du bilder av testene?😊

Anonymkode: 17e18...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som at forrige mens var sa. Hormonene kan jo hen ge litt igjen. 

Anonymkode: 411b7...44e

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen bilder av testene nei🫠 ikke tenkt så langt..

Men rundt forrige mens og rett etter var testene blenda hvite, var først for 4 dager siden det var strek...som da ikke blir sterkere🫠

Kvalme, oppkast, svimmelhet har kommet de siste 3 dagene.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres jo ut som at forrige mens var sa. Hormonene kan jo hen ge litt igjen. 

Anonymkode: 411b7...44e

AnonymBruker
Skrevet

Brukte metodetestene da jeg ble gravid, og de viste skikkelig svake streker ganske lenge. Så er ikke unormalt at strekene er svake. Skal sies at når jeg la dem overfor hverandre så var det forskjell i styrke på streken da, selv om begge var mye svakere enn de "burde" vært i forhold til dpo.

Husk også at graviditetstester ikke er ment til å måle fremgang på den måten, de gir ikke nøyaktig svar verken ene eller andre veien. Så skjønner jeg at man likevel vil prøve de verktøyene man har.

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 79582...bc0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 11.27):

Testene mine har også sluttet å stige i styrke, vil si de har stagnert. Så skjønner hvordan du har det. 

IMG_5379.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
Anonymkvinne123 skrev (33 minutter siden):

Testene mine har også sluttet å stige i styrke, vil si de har stagnert. Så skjønner hvordan du har det. 

For min del gikk det dessverre ikke veien, begynte å blø idag😥

Anonymkvinne123 skrev (33 minutter siden):

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...