AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4 Dette er også en ganske normal greie. Ikke unormalt. Men din kone synes kanskje det blir litt for nytt og annerledes for henne. Jeg har masse pvc-klær og hadde ikke hatt problemer med om mannen min ville sprute på saker og ting. Men nei, det er ikke unormalt. Bare ukjent og kanskje litt skremmende for kona di. Anonymkode: 7c0eb...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Det spiller ingen rolle om det er unormalt eller ikke, hvis hun har sagt at hun ikke er interessert. Respekter grensene hennes i stedet for å lete etter argumenter på nettet som kan overtale henne. Anonymkode: 60700...728 3 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Normalt for noen og ikke for andre. Her er det jeg som tenner på slikt, det gjør ikke mannen. Men han gjør det innimellom på meg fordet siden han vet at jeg elsker det Anonymkode: 89b84...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det spiller ingen rolle om det er unormalt eller ikke, hvis hun har sagt at hun ikke er interessert. Respekter grensene hennes i stedet for å lete etter argumenter på nettet som kan overtale henne. Anonymkode: 60700...728 Amen Anonymkode: 58a75...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Enig angående å respektere hennes grenser. Det sagt, ønsket ditt er ikke så sært, så om man har et normalt sexliv ellers, så ser jeg ikke på noen måte som sært, rart eller grenseløst. Ganske uskyldig spør du meg. Anonymkode: 7d004...728
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai TS her. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg respekterer selvsagt min kones meninger og grenser. For meg er det kanskje det om jeg har veldig sære ønsker😌 Anonymkode: 5a1b6...8e4
Hillbill Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Om det tenner deg får du kose deg med fantasiene siden fruen ikke vil være med. Det er vel ikke veldig sært tenker jeg, og ganske så uskyldig egentlig.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Nå når folk har begynt med å kvele partneren synes jeg dine ønsker var overkommelige og ville gjerne gjort det for å glede min mann selv om jeg ikke fant det særlig attraktivt. Det som av og til skjer er at om man gir lillefingeren f.eks bruke latexhansker, så skal det stadig utvikles og da blir det fælt og ikke noe kos med det å gi partner en ekstra liten glede. Men du spruter faen ikke på favorittjeansen min, og vask og tørk av plasten.Sperm=griseri. Anonymkode: 16792...0bc
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Det er ikke et sært ønske, det er helt vanlig å ha fetisjer og denne er blant de mest uskyldige. Det er også normalt å ikke ha fetisjer og å kun ønske vanlig sex. Du er for øvrig veldig heldig med at du har regelmessig og god sex med kona etter 23 år og barn, så jeg tror du bare skal slå deg til ro med at du har det bedre enn de fleste. Anonymkode: 985f0...11d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Akkurat det der er så uskyldig at jeg ikke hadde hatt noen problemer med det. Men, det er meg. Din kone er ikke komfortabel med det, kanskje kjipt, men det er da sånn det er. Anonymkode: e059f...e30
Lt.Dan Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 10.40): Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4 M*kkakjærring, dette må være det minst crazye soveromforslaget jeg har hørt til dags dato, og hu er så prippen?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Lt.Dan skrev (5 timer siden): M*kkakjærring, dette må være det minst crazye soveromforslaget jeg har hørt til dags dato, og hu er så prippen? Ts her. Hun er ikke m…kjærring! Hun er den beste❤️. Anonymkode: 5a1b6...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Lt.Dan skrev (5 timer siden): M*kkakjærring, dette må være det minst crazye soveromforslaget jeg har hørt til dags dato, og hu er så prippen? Nei betyr nei! Møkkamann. Anonymkode: 1610d...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå når folk har begynt med å kvele partneren synes jeg dine ønsker var overkommelige og ville gjerne gjort det for å glede min mann selv om jeg ikke fant det særlig attraktivt. Det som av og til skjer er at om man gir lillefingeren f.eks bruke latexhansker, så skal det stadig utvikles og da blir det fælt og ikke noe kos med det å gi partner en ekstra liten glede. Men du spruter faen ikke på favorittjeansen min, og vask og tørk av plasten.Sperm=griseri. Anonymkode: 16792...0bc Ts her. Nå kan jeg ikke, overhodet forstå, at noen ønsker å «kvele» partneren sin mens de har sex. Min kone vet, 100% at jeg er nok ikke ute etter noe mer enn dette😅. Av en eller annen grunn så er det dette som tenner meg. Vet ikke hvorfor, men begynner å tenke på da jeg var ung- så var det «normalt» å ligge å gni seg sammen med kjæresten (med klær på) og begge fikk orgasme til slutt. Vet ikke hvorfor, men det var et par år dette var helt normalt fremfor samleie. Kanskje det var disse kampanjene med å ikke ha sex før en er gammel nok osv. ganske uskyldig, men godt var det🤭 Anonymkode: 5a1b6...8e4
Snok1 Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): TS her. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg respekterer selvsagt min kones meninger og grenser. For meg er det kanskje det om jeg har veldig sære ønsker😌 Anonymkode: 5a1b6...8e4 Det er nok en ganske vanlig fantasi. Fint at du respekterer konas grenser. Jeg tenker at hun kanskje bør være mer åpen for å snakke om det hun ikke liker, men vi er jo forskjellige.
Even Tuell Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 10.40): Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4 Hva er det hun ikke er med på? Dette med latex, pvc, hansker osv? Eller at du kommer på henne / klærne hennes?
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni Even Tuell skrev (4 timer siden): Hva er det hun ikke er med på? Dette med latex, pvc, hansker osv? Eller at du kommer på henne / klærne hennes? Ts her. Er begge deler. Jeg tenner mest på om jeg kunne kommet på hansker/pvc/latex klær. Har også kommet med forslag om jeg kan gjøre det på andre klær. Det er nei alle veier😔 Anonymkode: 5a1b6...8e4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 19.19): Ts her. Nå kan jeg ikke, overhodet forstå, at noen ønsker å «kvele» partneren sin mens de har sex. Min kone vet, 100% at jeg er nok ikke ute etter noe mer enn dette😅. Av en eller annen grunn så er det dette som tenner meg. Vet ikke hvorfor, men begynner å tenke på da jeg var ung- så var det «normalt» å ligge å gni seg sammen med kjæresten (med klær på) og begge fikk orgasme til slutt. Vet ikke hvorfor, men det var et par år dette var helt normalt fremfor samleie. Kanskje det var disse kampanjene med å ikke ha sex før en er gammel nok osv. ganske uskyldig, men godt var det🤭 Anonymkode: 5a1b6...8e4 Dette husker jeg også var «populært». Vi jenter lå vel alltid på topp og husker selv både jeg og gutten fikk kraftige orgasmer. Trasig noen ganger for guttene med veldig våte truser/klær🤭 Anonymkode: 5a1b6...8e4
Bamseklemmer Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 10.40): Hei. Jeg og min kone har vært gift i 23 år. Vi har barn, biler og hytte. Vi har regelmessig sex- normal god sex. Vi trives med hverandre😌. I de siste årene har jeg kjent at jeg tenner litt på latex - det vil si hansker eller latex/pvc topp/kjole. Det som tenner meg, er å bli runket med hanskene eller å sprute på latex/pvc. Sprute på truse/jeans er også pirrende. Jeg har nevnt det til min kone, men dette ønsker hun ikke å bli med på. Hun vil ikke prate om det engang. Er det unormalt å ønske seg dette? M51. Anonymkode: 5a1b6...8e4 Gratulerer.. nå fikk du henne til å overtenke noe grasalt🤭 Men jo.. kvinner som ikke vil prate om sånt, er en hard nøtt å knekke. En forståelses full kvinne derimot, har jo gjordt dette med glede for å glede deg. Dette er jo en fetish mange kvinner forstår.. men for enkelte andre uten forståelse, kan du bli stemplet som pervers.. Det er forståelig.. Jo du kan ønske deg hva du vil i sexen, som maksimerer nytelsen.. det er en fin ting gjøre, som vanligvis bidrar til spenning og tenning i forholdet.. Men det hadde vært lurt å lodde egenskapen, og stemningen med damen din først👏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå