AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hvis du liker aat sama du sitter på eller rett ved fjeset ditt naken, hvordan liker du om hun har hår- dusk eller busk- mellom beina? Anonymkode: c99c6...9bd
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du liker aat sama du sitter på eller rett ved fjeset ditt naken, hvordan liker du om hun har hår- dusk eller busk- mellom beina? Anonymkode: c99c6...9bd Hvor gammel er du gutt? 14, 15? Anonymkode: 0301b...4ec 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du gutt? 14, 15? Anonymkode: 0301b...4ec Mann. Langt over aldergrense. Men man skal vel ikke tenke på sånt etter puberteten? Anonymkode: c99c6...9bd
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Er jo den samme fyren med hår fetisj som åpner alle disse busk trådene, same old. Anonymkode: 92776...933
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Svakt forsøk på runketråd. Anonymkode: 82de0...3d9 Only a true believer can tell. Anonymkode: f3ca2...56f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Jeg barberer meg aldri og skrever over enhver mann jeg får kloa i. Aldri fått noen klager. Anonymkode: 5661f...298 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Alltid glatt. Uansett hva en mann måtte mene, har aldri fått negative bemerkninger på det i skrevende stilling. Hadde jeg det så hadde han også fint visst hvor utgangsdøren var. Jeg får ikke busk for noen. Anonymkode: 73210...1fd 5 2
Snok1 Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Det spiller ingen rolle. Elsker facesitting uansett. Jeg er en god del eldre enn 15. Dersom noen vil runke til dette, er det fritt fram. 1
Langline Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alltid glatt. Uansett hva en mann måtte mene, har aldri fått negative bemerkninger på det i skrevende stilling. Hadde jeg det så hadde han også fint visst hvor utgangsdøren var. Jeg får ikke busk for noen. Anonymkode: 73210...1fd Enig! Definitivt glatt, dvs braz som (for meg) er noe helt annet enn å være barbert. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Bryr meg ikke om hun har hår eller ikke. Anonymkode: df39f...e21 1
feliek54 Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 9.16): Hvis du liker aat sama du sitter på eller rett ved fjeset ditt naken, hvordan liker du om hun har hår- dusk eller busk- mellom beina? Anonymkode: c99c6...9bd Jeg liker med lite eller ikke noe. er mer parktisk
Macro Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Min man bryr seg ikke om hvor mye eller lite hår det er. Om jeg er glattbarbert, vokset, trimmet, frisert eller huleboer er rivende likegyldig for han. Selv fortrekker jeg helt vokset. Kan akseptere noe hår på venusberget. Jeg kjenner rett og slett mer jo mindre hår det er.
Even Tuell Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Glatt, glattere, glattest. Jo mindre hår, jo bedre for min del. Finnes knapt noe mer sexy enn en glatt, hårløs fitte. 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Sikker på at en Same liker det, ellers er det vel bare å Lappe til vedkommende.............. Anonymkode: 071a4...642 1
Bamseklemmer Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai (endret) Hun bør helst være nylig barbert eller vokset.. Med stubber blir jeg seende solbrent ut i ansiktet🥰 Endret 31. mai av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai Bamseklemmer skrev (34 minutter siden): Hun bør helst være nylig barbert eller vokset.. Med stubber blir jeg seende solbrent ut i ansiktet🥰 Skjønte ikke helt...? Anonymkode: c99c6...9bd
Bamseklemmer Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønte ikke helt...? Anonymkode: c99c6...9bd Joda.. du skjønte at skjeggstubber stikker, og rasper i ansiktet til det blir ømt og rødt.. for noen kvinner gnikker også hardt og lenge. Og jeg kan ikke avbryte, for hun må få gnikke seg ferdig. Og noen ganger er det vanskelig å få puste, da munn og nese bader i fittesaft.. men jeg kan ikke avbryte🥵 Facesitting kan enkelte ganger vare opptil 10 minutter, så ansiktet får en del "Juling".. altså positiv juling🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå