Krokenguri Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Etter siste oppdatering på samsung, så fikk jeg lagt til google greie. Det sier plung i ett sett og fortyrrer bruken. Bare det å skrive denne meldingen så forvinner bokstavene ti ganger, pga plung. Jeg har slått av alt av varsler i app innstillinger. Så skjønner ikke hvor disse irriterende varslene kommer fra og hvor de ligger. Ikke vet jeg hva det varsler om heller. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette?
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Plung plung plung plung plung.... i ett sett Anonymkode: aafd0...19a
NoaideBiehtar Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Det er ikke NFC-leseren da? Den som leser bankkort? Jeg hadde et lignende problem, holdt på å klikke! Men når jeg tok vekk kortene sluttet det. Har slått av NFC nå.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Samme har skjedd hos meg. Får det ikke vekk uansett hva jeg slår av ... Anonymkode: 97a25...1c6
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai NoaideBiehtar skrev (9 timer siden): Det er ikke NFC-leseren da? Den som leser bankkort? Jeg hadde et lignende problem, holdt på å klikke! Men når jeg tok vekk kortene sluttet det. Har slått av NFC nå. Har ikke bank kort på tlf. Anonymkode: aafd0...19a
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samme har skjedd hos meg. Får det ikke vekk uansett hva jeg slår av ... Anonymkode: 97a25...1c6 En trøst at det ikke bare er her. Men kjære vene, jeg klikker i vinkel snart. Håper noen som vet hva dette er, som kan komme med en løsning, før jeg blir lagt inn Anonymkode: aafd0...19a
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme har skjedd hos meg. Får det ikke vekk uansett hva jeg slår av ... Anonymkode: 97a25...1c6 Litt usikker men ser ut som det er varsel fra google om alt du kan være interessert i. Fant ut at det var sånn menneske øverst i høyre hjørne på google. Men jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg blir kvitt lyden Anonymkode: aafd0...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå