AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Er det noen snille som kan hjelpe meg med dette? På gammel mobil har jeg betalt for to apper, men når jeg laster ned appene på ny mobil, logger inn med samme mail så får jeg ikke dette opp, bare at jeg må starte nytt abonnement? Jeg har byttet fra Samsung til iPhone. Kan det ha noe å si? Eventuelt finnes det en måte å få det til på? Anonymkode: db760...7f6
Haldrup Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Du har antakelig betalt for en spesifikk lisens, og de er sannsynligvis forskjellig på android og apple, siden det er to forskjellige systemer.... Om du har abonnement, kan du jo bare si opp det gamle og lage ett nytt abonnement.... Men om du har betalt for et "EVIG" abonnement, må du kanskje finne frem den spesifikke koden du fikk der og prøve å legge inn den...?
Slarti Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Du har kjøpt lisens for Android. Det godtar ikke Apple. Så enten må du gå tilbake til Android eller så må du kjøpe dem på nytt. Med mindre du har kjøpt lisensen rett hos produsent, men det er ikke ofte. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Problemet er vel at Apple ikke har fått sin cut. Når du kjøper hos Android betaler du til de du kjøper tjenester av. Skal du ha noen til iPhone tar Apple litt av kjøpsprisen. Anonymkode: 066b5...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Som flere har sagt, dette kommer an på hvilken type app. Jeg har en god mix av apper som er helt uavhengig av OS og andre som man ikke får overført men må kjøpe på nytt om man bytter mellom Apple Store og Google/samsung store. Anonymkode: b8d63...51c
Snublefot62 Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Dersom du har betalt for appen igjennom Play Store tidligere, så må du kjøpe appen på nytt igjennom App Store. Det er dessverre slik Google og Apple har lagt opp retningslinjene sine. Det du kan gjøre er å snakke med utvikler/selger om du kan få en verdikupong som du kan bruke for å få "kjøpt" appen på nytt på ny plattform, men det vil avhenge av goodwill og ikke noe du har krav på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå