AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Når slutter man å være sulten etter fasting dietten? Ødelegger man sulthetsfølelsen om man da spiser selv om man faster kun en dag? Sånn som på feks.17.mai? Jeg har prøvd kuren i to måneder og er fortsatt sulten døgnet rundt. Men må ned i vekt siden jeg er overvektig. Har ikke gått ned noe men håper det snart snur.? Anonymkode: 910c7...8ce
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Ingen som har prøvd fasting dietten her? Anonymkode: 910c7...8ce
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg har jobbet med ernæring i 15 år og aldri hørt om dette, hva går det ut på? Min erfaring er at dietter er meningsløse, du må endre livsstil for å komme deg til en sunn vekt. Kutte ut ultraprosessert mat, spise nok og næringsrik mat, spise skikkelige måltider (2-3 om dagen), ikke småspise, bevege deg hver dag (Trenger ikke være trening hvis du er veldig tung, turer og yoga er bra), sove nok og stresse mindre. Anonymkode: b321b...2da 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Periodisk faste ødelegges ikke ved en utskeielse som f.eks 17 mai, man henter seg jo bare inn igjen. Hvis du er sulten hele tiden så får du i deg for lite næring. Hva spiser du i løpet av 1 dag? Anonymkode: 5bb69...ef1 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen som har prøvd fasting dietten her? Anonymkode: 910c7...8ce Post på kosthold. Ikke mat og drikke. Da får du nok flere svar. Anonymkode: e7968...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Det var vanskelig oppfatte hva du er ute etter. Hva er fasting diett? Tenker du periodisk faste? Hvor stort spisevindu? Hvis du har gått på en eller annen diett i to måneder uten å gå ned, så spiser du for mye. Du vil ikke gå ned i vekt før du har større underskudd. Noen blir kvitt sult-følelsen etter noen dager, noen føler på sult i ukevis, andre blir aldri kvitt den. Periodisk faste er ikke for alle. Anonymkode: acc26...361 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Er du sulten og ikke går ned i vekt, så spiser du feil mat på kaloribudsjettet. Fyll opp med mer grønnsaker (volum), og gode rene proteinkilder som kylling, fisk. Anonymkode: 1e9d1...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 22.49): Er du sulten og ikke går ned i vekt, så spiser du feil mat på kaloribudsjettet. Fyll opp med mer grønnsaker (volum), og gode rene proteinkilder som kylling, fisk. Anonymkode: 1e9d1...ccc Støtter dette, det er helt enorm forskjell på HVA du velger å spise. Jeg spiser masse grønnsaker og mye.protein og litt karbo. Men fyller altså skikkelig opp med lavkalorimat, for jeg elsker følelsen av å spise meg ordentlig mett. Så snacker jrg på gulrøtter og spisspaprika og agurk osv. Anonymkode: 70c58...9f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå