Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Har etter rotfylling fått betennelse under roten på tannen. Hatt antibiotika kur fra tannlegen. De mente det måtte til før de kunne vurdere hva vi kan gjøre videre enten operasjon eller trekke tannen.  Var ferdig med kuren for noen dager siden. Var så mye bedre men fikk streng beskjed fra tannlegen om skulle det komme noen tegn på at infeksjonen blusse opp før neste time, Så enten ta kontakt med de eller lege/legevakt asap. Seff tingenes iboende faenskap så våkner jeg etter å sovna foran TV-en i kveld. Med forferdelig tannpine igjen og hoven på ene siden av ansiktet😑 Føle meg ikke bra og etter å googla meg frem til at tannlegevakten er stengt 🤬Ringte jeg legevakten. Fikk en skyllebøtte og beskjed om å ta 2 Ibux.  Prøvde å forklare at smertene skal jeg gjerne stå ut, men vil jo ikke at dette sprer seg.  Er det meg som er teit her eller?  Vil Ibux faktisk virke mot infeksjon?  Jeg har en fast medisin jeg står på som jeg vet gjør at man ikke kan ta Ibux. Prøvde å forklare det til hu på legevakta, men gud bedre så mye kjeft er det lenge siden jeg har fått. 

Nå er jeg sånn hva faen skal jeg gjøre? Tannlegen min har stengt til over helgen og samme med fastlegen. 

Anonymkode: b76fb...4dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakten igjen, sikkert en annen på vakt nå.

Anonymkode: b92d5...415

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp nellikpulver og legg på bomull rundt tannen. Det lindrer tannpine. Det har en bedøvende effekt.

Anonymkode: 02e9a...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...