Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen over leier ut 2  rom i leiligheten. Han bor der selv også når han ikke jobber på sjøen. Nå kl 24 holder en leieboer på å flytte ut. Er ikke mye bråk, men hører at de holder på der oppe. Jeg skal opp kl 5 for å dra på jobb. Er det greit å klage? 

Anonymkode: e0b20...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke sove i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet
Sniff76 skrev (Akkurat nå):

Får du ikke sove i det hele tatt?

Har prøvd. Men våknet ett par ganger. Er veldig lytt her

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet så kan du vell det, men jeg ville tenkt er det verdt det? Tjener du noe på det? Er det mer fornuftig å bare plugge øra og call the day liksom? 

Anonymkode: 54e76...a43

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert klage men viss naboen flytter ut og har valgt midt på natten som tidspunkt, tror jeg ikke du kommer langt med den klagen..

Anonymkode: 44566...77e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har prøvd. Men våknet ett par ganger. Er veldig lytt her

Da tror jeg hadde gått opp og spurt hvor lenge til de forventer å holde på pga det er så lytt og det er natt.

Kan hende de tenker at mange har fri i morgen og derfor ikke bryr seg om støy (og de har en deadline på å få flyttet ut f.eks.)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skjønner at det er irriterende, men hva tenker du egentlig du skal oppnå med å klage på noen som har flyttet ut? Eller tenker du å vekke andre mennesker for å klage nå?

Om du skal foreta deg noe, så må det vel være å høre med dem hvor lenge de skal holde på, og forklare at du skal opp tidlig og sliter med å sove.

Endret av MariaIsabel
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du skjer om du klager? De flytter klokken 24 de gir jo åpenbart faen.

Anonymkode: e8eb3...11f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Naboen over leier ut 2  rom i leiligheten. Han bor der selv også når han ikke jobber på sjøen. Nå kl 24 holder en leieboer på å flytte ut. Er ikke mye bråk, men hører at de holder på der oppe. Jeg skal opp kl 5 for å dra på jobb. Er det greit å klage? 

Så lenge de ikke bråker, men bare tråkker rundt der, synes jeg du burde droppe det. Rart tidspunkt, men det hjelper ikke å klage når de er midt i prosessen, for da må de gjøre seg ferdig. Prøv ørepropper, sett på noe rolig musikk og ta med dyna ut i stua og legg deg der hvis det er mindre lyd der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var en natt, nå er du kvitt de. 

Ha en fin dag på jobb :) 

Anonymkode: a761a...e12

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte et logistikk problem når en skal flytte. Jeg ser den at det kan oppleves irriterende for deg men det var en natt! Det er ikke noe du opplever ofte så jeg ville virkelig ikke laget noe stort drama med klaging over det. Bit det i deg og i dag etter jobb kan du sove i stillhet så mye du orker.

Anonymkode: 4a356...d89

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...