Gå til innhold

Dere som forsatt er etter exen selv om han har ny dame..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg gjorde det fordi jeg savnet han. Viste seg at han savnet meg også og vi ble til slutt sammen igjen.

Anonymkode: 1c2ab...f7b

Hvis han virkelig hadde savnet deg hadde han ikke fått seg nye dame. 

Anonymkode: 50da4...4b3

• Liker 6
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du noe å frykte?

Anonymkode: db013...c3a

Absolutt ikke. Bare nyskjerrig for det er noe jeg aldri har gjort selv. Virker patetisk 

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis de ikke har barn sammen så lurer jeg på hvorfor han ikke har blokkert henne isåfall. 

Anonymkode: 03e77...d5e

Javel? Kjedelig for deg da

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Javel? Kjedelig for deg da

Kjipere for deg at han underholder henne. Evt later som om "eksen klarer ikke å gi slipp på meg" for å plage deg psykisk. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjipere for deg at han underholder henne. Evt later som om "eksen klarer ikke å gi slipp på meg" for å plage deg psykisk. 

Er nok ikke det som er saken her. Men bra forsøk :) 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Absolutt ikke. Bare nyskjerrig for det er noe jeg aldri har gjort selv. Virker patetisk 

Nysgjerrig, eller dømmende? Hvis du hadde vært nysgjerrig hadde du vel vært ute etter oppriktige svar, og da er det lite taktisk å slenge på negative ord mot folk i hver setning. Det lukter mer usikkerhet.

Har ikke personlig erfaring, men vil tro det er noen få idioter som bare liker å ødelegge, man har jo hørt om de... Mens de fleste som gjør dette nok ikke har klart å slippe følelsene. Så enkelt som det. De er ingen trussel, med mindre man er sammen med en utro dust som liker å holde exen varm. Eller som egentlig vil tilbake.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nysgjerrig, eller dømmende? Hvis du hadde vært nysgjerrig hadde du vel vært ute etter oppriktige svar, og da er det lite taktisk å slenge på negative ord mot folk i hver setning. Det lukter mer usikkerhet.

Har ikke personlig erfaring, men vil tro det er noen få idioter som bare liker å ødelegge, man har jo hørt om de... Mens de fleste som gjør dette nok ikke har klart å slippe følelsene. Så enkelt som det. De er ingen trussel, med mindre man er sammen med en utro dust som liker å holde exen varm. Eller som egentlig vil tilbake.

Joda, men en eks er en eks og når han har ny dame så fremstår det så utenkelig for meg å gå etter han. Har aldri gjort det selv. 

Har selv en eks som latet som han fremdeles var min kjæreste selv om han hadde inngått nytt forhold til andre. Sjonglerer flere i det skjulte. Da jeg sendte svar på hans meldinger til meg så latet han som om jeg var den som ikke ga slipp. Og da jeg ga slipp etter å ha funnet det ut, så påsto han at jeg stalket han og diverse. Rett og slett projiserte, da det er han som gjør det mot meg. Alt var et spill for å kontrollere nye dama. Har pågått i årevis og gjemmer det bak at han er bekymret for meg og savner meg. Så det finnes slike som kan vri på historien. Dritkjipt at et nytt forholds start skal handle så mye om en annen dame enn seg selv og dere to, da. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke så enkelt. Vi var sammen i 14 år, fra ungdommen av. Og hadde vært hverandres eneste kjæreste. Så fikk vi/jeg nok litt panikk over det, og jeg slo opp med han. Angret umiddelbart. Vi fikk begge nye kjærester etter et års tid, men hadde kontakt pga felles hobby. Det var godt å innse at vi forsto hverandre bedre enn noen andre, og at det var vi som var helt rett for hverandre. Jeg var så lettet for at han følte det samme.

Ei dame han var sammen med i ti måneder føltes ikke helt sidestilt med 14år uansett, samme som min nye type i den perioden heller ikke var. Iblant må man gå ei litta tur ut på jordet for å innse at gresset er grønnest hjemme. 

Det handler ikke om vond vilje mot ny kjæreste, handler om å følge hjertet ❤️

• Hjerte 2

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Joda, men en eks er en eks og når han har ny dame så fremstår det så utenkelig for meg å gå etter han. Har aldri gjort det selv. 

Det er din mening og følelser, som du får lov til å ha. Så får andre som svarer her ha lov til å føle sitt.

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er din mening og følelser, som du får lov til å ha. Så får andre som svarer her ha lov til å føle sitt.

Har aldri nektet andre å ha sin mening . Derfor jeg spurte faktisk :) Virket som jeg traff ett sårt punkt her hos deg. Og ja. Meningen min står jeg for. 

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er og var ferdig med eksen (jeg som gikk). Han fikk seg dame, men han savnet meg likevel konstant og ga meg tydelig beskjed om at han ønsket meg tilbake selv om han var i nytt forhold 

Anonymkode: 42497...478

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva som feiler egentlig? Liten selvrespekt ?

Kanskje noen ser at han har valgt den nye fra bunnhyllen og vil redde stakkaren✌️

Anonymkode: 600c2...641

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje noen ser at han har valgt den nye fra bunnhyllen og vil redde stakkaren✌️

Wow, litt ondskap 😄 Så tøff du er da. Raust. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Wow, litt ondskap 😄 Så tøff du er da. Raust. 

Om du føler deg truffet sier det mer om din motivasjon for å starte en tråd som ser ut til å handle mer om å vise din avsky enn å få genuine svar på noe du lurer på.

Om det er feil får du unnskylde min sarkastiske tilnærming, og om du virkelig lurer på dette og ikke bare vil fortelle verden hva du mener og være frekk mot de som har andre opplevelser enn deg er det lønnsomt å ikke være nedlatende mot de som faktisk velger å svare. Det er ikke en gang raust, bare folkeskikk.

Det er garantert mange ulike grunner til å holde seg fast i noen, og om du oppriktig vil høre disse må du kanskje la noen svare uten å bli kritisert. Ellers er alternativet å akseptere at det er sånn for noen uten å dømme og være takknemlig for at du ikke er blant de, det er 100% sikkert en helt grusom posisjon å være i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...