AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Merket vi hadde en god tone på meldinger. Men i real life var ikke matchen like god. Det er vel kanskje best å treffes raskt.Hva tenker dere? Anonymkode: d4678...f19 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Ja, ellers så er faren stor for at man danner seg et fantasi bilde i hodet som den andre person har null sjanse å leve opp til. Anonymkode: 19e89...c85 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Kommer an på personen det. Den ene eller andre er ikke feil. Men en som liker å chatte lenge er jo åpenbart ikke match med en som vil møtes fort… Jeg trenger en god del chatting for å bli trygg, og liker å bli kvitt useriøse ved å vente de ut littegrann. De som juger om intensjoner gidder sjelden det, da går de videre til neste offer. Tror jeg hadde typen på snap i 2-3 måneder før jeg møtte han. Men nå har vi vært sammen i over 3 år 🙂 Anonymkode: 04fda...44d 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Jeg syns det var fint å få avklart relativt tidlig hvordan kjemien var i virkeligheten, vs meldinger. Hvis en chatter i alt for lang tid risikerer man at man bygger opp et fantasibilde som kun vil bli vanskelig å nå opp til, i virkeligheten. Chattet vel med samboer i ca. 2 uker før vi møttes. Tok ytterligere 2 måneder etter første møte før vi ble et "offisielt" par. Men vi klikket veldig godt fra starten av, og datet eksklusivt en stund før vi definerte det som et forhold. 8 år sammen til sommeren 🥰 Anonymkode: f5d8f...93e 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Som kvinne har jeg lært at ja, 100%. Nå treffer jeg kun de som spør innen 5 meldinger og fjerner resterende. Treffer bare en av gangen altså, men har ikke tid til sånt sprøyt. Bli nogenlunde tilknyttet og så føle null kjemi i virkeligheten. Anonymkode: 5c570...01c 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Ja. Møtte forloveden etter et par dager med chat og en flere timer lang telefonsamtale. Hadde en date som varte et døgn, hadde sex og 8 mnd senere ring på fingeren 🥰 Anonymkode: f5f41...d0a 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Ikke for min del. Jeg trenger å føle meg trygg før jeg møter noen, og den tryggheten oppnås for min del ved å bli kjent med hverandre over chat. jeg går veldig i fight or flight om noen "maser" om å treffes. Da er det ikke en god match for meg, og det er helt ok. Folk er forskjellig. Anonymkode: 4e3c6...439 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Det finnes altså en mellomting. Jeg gidder ikke å møte noen før jeg ser at vi har noe til felles og har funnet en god tone, men jeg trenger ikke flere uker for å finne ut av det. Anonymkode: 1fa01...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Jeg synes det er best å møte så raskt som mulig. Først da man kan se om det er noe kjemi. Jeg synes det er kjedelig å chatte, også er det dumt å kaste bort masse tid på en man kanskje har null kjemi med i det virkelige liv. Anonymkode: 2da62...fe3
Fjompenisse Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Har ikke datet mye og håper jeg ikke kommer til å date noe mer, har funnet ei fantastisk dame. Men jeg er såpass travel at jeg måtte være litt restriktiv på hvem jeg møtte til date og da ble det både chatting via snap og telefonsamtaler som prekvalifisering før date. Sånn at jeg visste vi hadde rimelig ok kjemi før vi møttes første gang.
Sander33 Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Ja. Chatte i ukesvis med ei som man ikke har kjemi med etter 10min i virkeligheten. Zero date. Møtes, for å finne ut om man skal/vil date. Kjemitreff.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Spørs hva man mener med raskt, gadd aldri møte noen som spurte i 2. eller 20. meld. Kan man ikke holde en samtale gående, er man ikke interessert eller interessant for meg. Kunne ikke møte alle som ville heller, det hadde jeg ikke råd til. Anonymkode: 31ae0...d15 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Relativt raskt, men jeg opplever at mange menn ber meg ut på allerede første melding. Det er jeg ikke interessert i, må chatte litt frem og tilbake for å se om det er noen jeg er interessert i å møte 😊 Anonymkode: 0bcfc...2a4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Ja. Avtaler man ikke møte ganske umiddelbart er det helt poengløst. Anonymkode: 1f441...ec2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 23.38): Merket vi hadde en god tone på meldinger. Men i real life var ikke matchen like god. Det er vel kanskje best å treffes raskt.Hva tenker dere? Anonymkode: d4678...f19 ja, nice å treffes raskt. men man bør jo treffe en person som er oppegående nok til å takle å bli avvist og at begge prøver å gjøre det så lite ille som mulig, og at begge ikke belaster den andre med unødvendig dårlig samvittighet. Anonymkode: 5f3e5...ecb
exictence Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai jeg synes absolutt det. Det er først når man treffes ansikt til ansikt at man kan bli kjent. Mange kan skjule seg bak velformulerte ord 1
Rosa Gnom Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 23.38): Merket vi hadde en god tone på meldinger. Men i real life var ikke matchen like god. Det er vel kanskje best å treffes raskt.Hva tenker dere? Anonymkode: d4678...f19 Det kommer jo bare ann på personligheten deres? Jeg, som er litt innadvent,sjenert, stille etc Liker best å tekste en god stund på nettet før man møtes. Bli litt bedre kjent på den måten først, men jeg ser for meg at en som er veldig sosial og utadvent trenger ikke det og kan møtes på dagen. Ett av mine største røde flagg er personer som vil møtes så raskt som mulig når det kommer til slike ting. Det fremstår litt desperat. Vi er alle forskjellige. Endret 30. mai av Rosa Gnom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå