AnonymBruker Skrevet 28. mai #21 Skrevet 28. mai Starten kan være berg- og dalbane men du skal ikke være mere i bunnen enn i toppen. Følg magefølelsen og våg å være direkte, en ærlig prat er ofte bedre enn hint i meldinger. Er du som meg så er ikke "vi er eksklusive" godt nok og da er det en ærlig sak å si det, "jeg trenger å være i forhold og hvis du ikke føler for det er det enkelte for meg å ta sorgen nå enn om en mnd". Følelser utvikler seg og det siste du vil ha er en hektisk,- det er mye vanskeligere å komme seg ut fra enn en kjærlighetssorg. Jeg sier ikke at håper er ute men jeg råder deg til å snakke tydelig og ærlig. Klem. Anonymkode: dad65...0f4 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #22 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Starten kan være berg- og dalbane men du skal ikke være mere i bunnen enn i toppen. Følg magefølelsen og våg å være direkte, en ærlig prat er ofte bedre enn hint i meldinger. Er du som meg så er ikke "vi er eksklusive" godt nok og da er det en ærlig sak å si det, "jeg trenger å være i forhold og hvis du ikke føler for det er det enkelte for meg å ta sorgen nå enn om en mnd". Følelser utvikler seg og det siste du vil ha er en hektisk,- det er mye vanskeligere å komme seg ut fra enn en kjærlighetssorg. Jeg sier ikke at håper er ute men jeg råder deg til å snakke tydelig og ærlig. Klem. Anonymkode: dad65...0f4 Jeg skrev nå nettopp "Er du fortsatt på tinder?🫣" og om han ringte idag eller ikke? Vi har aldri hatt en seriøs talk men nå er det på tide. Vi ble enige om at vi ikke skulle date andre, så klart det innebærer jo også da sex, besøk osv. Jeg tror bare ikke snekkeren har tid og ork å sitte der med kaffe til nå (kl 0100.) Jeg kjøper ikke denne. Dette ender opp med. Ups, klokka ble mye (0200) ,sorry. Men jeg klarer ikke tanken på om det har vært ei der. Bør jeg stoppe alt med han nå? Er jeg som blir såret. Anonymkode: 73f98...648 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #23 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev nå nettopp "Er du fortsatt på tinder?🫣" og om han ringte idag eller ikke? Vi har aldri hatt en seriøs talk men nå er det på tide. Vi ble enige om at vi ikke skulle date andre, så klart det innebærer jo også da sex, besøk osv. Jeg tror bare ikke snekkeren har tid og ork å sitte der med kaffe til nå (kl 0100.) Jeg kjøper ikke denne. Dette ender opp med. Ups, klokka ble mye (0200) ,sorry. Men jeg klarer ikke tanken på om det har vært ei der. Bør jeg stoppe alt med han nå? Er jeg som blir såret. Anonymkode: 73f98...648 Han har ikke svart såklart. Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 29. mai #24 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skrev nå nettopp "Er du fortsatt på tinder?🫣" og om han ringte idag eller ikke? Vi har aldri hatt en seriøs talk men nå er det på tide. Vi ble enige om at vi ikke skulle date andre, så klart det innebærer jo også da sex, besøk osv. Jeg tror bare ikke snekkeren har tid og ork å sitte der med kaffe til nå (kl 0100.) Jeg kjøper ikke denne. Dette ender opp med. Ups, klokka ble mye (0200) ,sorry. Men jeg klarer ikke tanken på om det har vært ei der. Bør jeg stoppe alt med han nå? Er jeg som blir såret. Anonymkode: 73f98...648 Jeg hadde tatt ett par skritt tilbake. Er han en som ikke sier noe om hvem han treffer av venner ol med mindre du spør eller informerer han sånn i tilfelle du lurer? Hvis ikke du hadde sendt sms i går,- hadde han sagt noe om snekkeren i det hele tatt? Det handler om hva slags type mann du trenger i ditt liv. Noen menn informerer uoppfordret hvor de er og hvem som er der og hva de gjør. Det er så mye enklere å forholde seg til. Anonymkode: dad65...0f4 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #25 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skrev nå nettopp "Er du fortsatt på tinder?🫣" og om han ringte idag eller ikke? Vi har aldri hatt en seriøs talk men nå er det på tide. Vi ble enige om at vi ikke skulle date andre, så klart det innebærer jo også da sex, besøk osv. Jeg tror bare ikke snekkeren har tid og ork å sitte der med kaffe til nå (kl 0100.) Jeg kjøper ikke denne. Dette ender opp med. Ups, klokka ble mye (0200) ,sorry. Men jeg klarer ikke tanken på om det har vært ei der. Bør jeg stoppe alt med han nå? Er jeg som blir såret. Anonymkode: 73f98...648 Hvorfor gjør du det når du vet han har besøk? Anonymkode: 6ec67...5c1 10 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #26 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg hadde tatt ett par skritt tilbake. Er han en som ikke sier noe om hvem han treffer av venner ol med mindre du spør eller informerer han sånn i tilfelle du lurer? Hvis ikke du hadde sendt sms i går,- hadde han sagt noe om snekkeren i det hele tatt? Det handler om hva slags type mann du trenger i ditt liv. Noen menn informerer uoppfordret hvor de er og hvem som er der og hva de gjør. Det er så mye enklere å forholde seg til. Anonymkode: dad65...0f4 Syntes også det hadde vært så mye enklere om han informerte litt. Jeg må alltid spørre han. Når det er sagt så har han blitt mer spørrende mot meg. Det varet jeg fikk av han ang tinder var: Tinder? Og jeg , ja? Er du på leting fortsatt. Skrev jeg. Han idag; Jeg har jo funnet deg. Da skrev jeg bare , så bra😍 han må jo slette tinder da. Jeg blir halvsprø Anonymkode: 73f98...648 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #27 Skrevet 29. mai Om personen fortsatt er på dating apper så kan man ikke anta eller si at man er eksklusive. Da ville jeg nok tenkt at han er åpen for å treffe andre. Så skjønner at du vil ha den praten, men best å ta det ansikt til ansikt og ikke på meldinger. Om han ikke sletter Tinder profilen så er han nok ikke den du leter etter i livet, siden du ønsker en du kan være trygg på. Anonymkode: 260cf...46f 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #28 Skrevet 29. mai Min erfaring med menn som er stille på kveldene er at 1. De er gift, eller 2. De driver på med andre damer. Veldig rart når noen har all verdens tid til å date på dagtid, men blir helt tyst hver bidige kveld. At disse mannfolka liksom er SÅ aktive på kveldstid uten noe rom for å svare på en melding slår meg som veldig rart. Spesielt når de love bomber på dagtid. Anonymkode: d6363...d76 5 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #29 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forstår bare ikke hensikten. Og ikke minst at jeg bruker min tid av følelser på han om han oppriktig ikke er interessert. Og klart jeg hadde dumpet han om han var med ei annen ei. Jeg er desverre litt for sjalu til alt dette, kunne gjerne hatt noe av deg der. Anonymkode: 73f98...648 Etter å ha lest at han fremdeles er på Tinder: han var definitivt med ei dame. Regner med han ikke ringte deg. Han latet vel som om han ikke hadde sett meldingen før i dag? Anonymkode: f38bd...cb0 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #30 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tatt ett par skritt tilbake. Er han en som ikke sier noe om hvem han treffer av venner ol med mindre du spør eller informerer han sånn i tilfelle du lurer? Hvis ikke du hadde sendt sms i går,- hadde han sagt noe om snekkeren i det hele tatt? Det handler om hva slags type mann du trenger i ditt liv. Noen menn informerer uoppfordret hvor de er og hvem som er der og hva de gjør. Det er så mye enklere å forholde seg til. Anonymkode: dad65...0f4 Helt enig! 🎉 Anonymkode: f38bd...cb0 1 1
exictence Skrevet 29. mai #31 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Var det frekt av meg om han fortsatt hadde tinder? Anonymkode: 73f98...648 Hva mener du?
exictence Skrevet 29. mai #32 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Syntes også det hadde vært så mye enklere om han informerte litt. Jeg må alltid spørre han. Når det er sagt så har han blitt mer spørrende mot meg. Det varet jeg fikk av han ang tinder var: Tinder? Og jeg , ja? Er du på leting fortsatt. Skrev jeg. Han idag; Jeg har jo funnet deg. Da skrev jeg bare , så bra😍 han må jo slette tinder da. Jeg blir halvsprø Anonymkode: 73f98...648 Da hadde jeg sagt en annen gang: Så fint at du sier at du har funnet meg. Det føler jeg med deg og. Da sletter vi tinder nå 1
Plutselig_gravid Skrevet 29. mai #33 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skrev nå nettopp "Er du fortsatt på tinder?🫣" og om han ringte idag eller ikke? Vi har aldri hatt en seriøs talk men nå er det på tide. Vi ble enige om at vi ikke skulle date andre, så klart det innebærer jo også da sex, besøk osv. Jeg tror bare ikke snekkeren har tid og ork å sitte der med kaffe til nå (kl 0100.) Jeg kjøper ikke denne. Dette ender opp med. Ups, klokka ble mye (0200) ,sorry. Men jeg klarer ikke tanken på om det har vært ei der. Bør jeg stoppe alt med han nå? Er jeg som blir såret. Anonymkode: 73f98...648 Hadde jeg fått en sånn melding som du har skrevet nå av en date, så hadde jeg løpt og aldri sett meg tilbake! 11 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #34 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring med menn som er stille på kveldene er at 1. De er gift, eller 2. De driver på med andre damer. Veldig rart når noen har all verdens tid til å date på dagtid, men blir helt tyst hver bidige kveld. At disse mannfolka liksom er SÅ aktive på kveldstid uten noe rom for å svare på en melding slår meg som veldig rart. Spesielt når de love bomber på dagtid. Anonymkode: d6363...d76 Nettopp. Han har vært stille så og si hver kveld. Den ene dagen åpnet han ikke snap på 2.5 time, men han satt bare å så på serie. 🤓 nå ville han ut til meg før han jobber natt imorgen, men det er jobbare 2-3 timer. Anonymkode: 73f98...648 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #35 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha lest at han fremdeles er på Tinder: han var definitivt med ei dame. Regner med han ikke ringte deg. Han latet vel som om han ikke hadde sett meldingen før i dag? Anonymkode: f38bd...cb0 Han skrev sent igår, han ble litt lenge. Jeg sovnet og åpnet mld der det stod det. Så stod det "Tinder? " Men idag er han veldig på, han ville møte meg imorgen. Vi hadde egentlig bare avtalt lørdag. Anonymkode: 73f98...648 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #36 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha lest at han fremdeles er på Tinder: han var definitivt med ei dame. Regner med han ikke ringte deg. Han latet vel som om han ikke hadde sett meldingen før i dag? Anonymkode: f38bd...cb0 Tror du virkelig han hadde besøk av ei dame og ikke denne snekkeren? Lurer på om det er ny Tinder date eller ei fast elskerinne dette her. Han gir meg masse, vil møte meg, gir meg kysstegn og er veldig på. Bortsett fra sent om kvelden. Hva i alle dager skal jeg tro og gjøre? Vil ikke skremme han heller. Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 29. mai #37 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tror du virkelig han hadde besøk av ei dame og ikke denne snekkeren? Lurer på om det er ny Tinder date eller ei fast elskerinne dette her. Han gir meg masse, vil møte meg, gir meg kysstegn og er veldig på. Bortsett fra sent om kvelden. Hva i alle dager skal jeg tro og gjøre? Vil ikke skremme han heller. Anonymkode: 73f98...648 Hvor gamle er dere? Jeg ville tatt en skikkelig prat, altså vært helt tydelig, uten å tenke på om jeg eventuelt skremmer han bort. Jeg ville sagt at jeg har begynt å utvikle følelser, og ønsker et forhold. Dersom han ikke er klar for det/er usikker/vil se an hadde jeg sagt at jeg ønsker å være med noen som er sikker på at de ønsker å være med meg, og da heller avsluttet denne relasjonen. Anonymkode: 01794...990 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #38 Skrevet 29. mai Jeg ville vært ærlig og spurt om han treffer andre, og om det er tilfelle så orker jeg ikke bruke tid på deg. Da sier vi oss ferdig. Noe sånt, enkelt og greit. To måneder er ikke lang tid, men det er også en liten stund, så jeg ville ikke akseptert at han treffer andre. Anonymkode: 2a991...267 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #39 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville vært ærlig og spurt om han treffer andre, og om det er tilfelle så orker jeg ikke bruke tid på deg. Da sier vi oss ferdig. Noe sånt, enkelt og greit. To måneder er ikke lang tid, men det er også en liten stund, så jeg ville ikke akseptert at han treffer andre. Anonymkode: 2a991...267 Jeg spurte for ca 3 uker siden om det var andre han datet. Da snappet han tilbake sin mormor og skrev at det kun var meg og henne han datet. Litt vagt og tullete svar, men tok det som at det kun var meg. Vi skal ringes etterpå, og jeg tenker å være direkte med han og si at jeg lå og tenkte mye igår kveld, redd om han datet andre. Han sa han hadde snekker på besøk men jeg er redd om det er tull. Isåfall var han der til kl 01.30. Anonymkode: 73f98...648
AnonymBruker Skrevet 29. mai #40 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville vært ærlig og spurt om han treffer andre, og om det er tilfelle så orker jeg ikke bruke tid på deg. Da sier vi oss ferdig. Noe sånt, enkelt og greit. To måneder er ikke lang tid, men det er også en liten stund, så jeg ville ikke akseptert at han treffer andre. Anonymkode: 2a991...267 Nei det er helt uaktuelt for meg å treffe han om han treffer andre. Anonymkode: 73f98...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå