Chiquita Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Hei.... Jeg og sambo driver å tenker litt på å skaffe oss en brødbakemaskin, men vi vet ikke helt hvilken vi skal velge??? Derfor lurte jeg på om noen av dere hadde en selv, som dere kan anbefale/ikke anbefale, og eventuellt legge med noen ord om hvorfor.... Hva liker/liker ikke dere med deres brødbakemaskin??? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har en Wilfa brødbakemaskin som jeg ikke kan unnvære! Den finnes i to størrelser og jeg har den største. Noe så behagelig som å våkne til nystekt brød :D ! Og nå lager til og med mannen brød. Nesten det beste av alt. Bruker maskinen til små brød, store brød (lager tre størrelser), svært grove brød og fine brød/loff. Lager pizzadeig (fantastisk!) og andre ting. Finnes vel noe sånt som 13-14 ulike funksjoner på den jeg har. Anbefales! Det eneste minuset er at den tar stor plass på kjøkkenbenken og gjør litt for mye ut av seg der den står... i all sinn hvithet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Vi har også den største Wilfa brødbakemaskinen, og er kjempefornøyd. Kan bare støtte meg til alt det Gjest sier! Når den ikke er i bruk har vi imidlertid funnet plass til den på toppen av kjøleskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg kjøpte meg en for ca. 1/2 år siden (husker ikke merke), men har nesten ikke brukt den. Den funker helt greit, og brødene blir gode og alt det der. Men jeg synes bare den tar altfor stor plass på kjøkkenbenken, dessuten blir det mye oppvask. For meg er det rett og slett enklere å bare ta opp brød fra fryseren. Kanskje jeg skulle avertere den på QXL eller noe? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. november 2003 #5 Del Skrevet 10. november 2003 Hvorfor så mye oppvask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 10. november 2003 #6 Del Skrevet 10. november 2003 Vi har den lille fra Wilfa! Den lager mer firkantede brød enn den store, men ellers er det ingen store forskjeller. Er kjempefornøyd med den egentlig, skal prøve å bruke den litt mer! Den blir mest brukt til rundstykkedeig/pizzadeig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. november 2003 #7 Del Skrevet 10. november 2003 Hvor mye koster en sånn sak da? Har litt lyst på, er glad i å bake men det tar jo mye tid og det har jeg ikke for mye av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 10. november 2003 #8 Del Skrevet 10. november 2003 Den lille koster ca 1000,- Den store tror jeg koster rundt 1600-1700,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 10. november 2003 #9 Del Skrevet 10. november 2003 Må nok ønske meg en brødbakemaskin til jul jeg. Så kan jeg få nystekt brød når jeg våkner. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. november 2003 #10 Del Skrevet 10. november 2003 Nå kom jeg på en ting til vi kan ønske oss i bryllupsgave. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. november 2003 #11 Del Skrevet 10. november 2003 Vi tenkte også på brødbakemaskin, men endte opp med en skikkelig eltemaskin i steden. Fant ut at vi så godt som aldri har "behov" for ferskt brød om morgenen, så vi baker heller tre-fire brød når det er tom og putter i fryseren så vi har utover. Eltemaskinen gjør all jobben, så bare deler vi deigen i tre/fire og legger i former. Vist kan man elte i en brødbakemaskin også, men ikke så store deiger om gangen. Og til eltemaskinen kjøpte vi en ekstra visp og bolle som er til krem, sukkerbrød og andre "lette" ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå