Gå til innhold

Erfaring med Løplabbet generelt eller i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne butikken? Har begynt å løpe og skoa jeg har er for dårlig og utslitt, jeg må ha noe annet men jeg aner ikke i hvilken ende jeg skal starte. Jeg har heller ikke enkle føtter; jeg har "andeføtter" så jeg må ha vide sko foran men ikke ellers, har også den fantastiske skostørrelsen 35. Jeg mangler også en bit av en stortå som gjør at jeg har en bit av den som stikker ut litt, og det er akkurat denne som begynner å gjøre vondt. 

De to joggeskoa jeg har er begge fra sketchers, og hører de ikke skal være noe bra for foten. Men jeg liker dem fordi de er ganske vide foran. Bruker det gamle paret til å løpe.

Alle tips og råd mottas med takk.

Anonymkode: 142dc...802

Fortsetter under...

Jeg har fått helt super hjelp på Löplabbet. Anbefaler deg absolutt å prøve dem. 

Jeg stusser forresten på at du sier du løper med det gamle Skechers-paret ditt. Hva bruker du det nye paret til? Det er jo når du løper at du virkelig trenger gode sko med skikkelig demping, og det gjelder dobbelt opp om du allerede har problemer med føttene. Om du bruker skoene til dagligbruk når de er nye og pene og "degraderer" dem til løpesko når de begynner å bli slitt mener jeg du har misforstått noe helt grunnleggende. 

Anonymkode: b7eed...965

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har fått helt super hjelp på Löplabbet. Anbefaler deg absolutt å prøve dem. 

Jeg stusser forresten på at du sier du løper med det gamle Skechers-paret ditt. Hva bruker du det nye paret til? Det er jo når du løper at du virkelig trenger gode sko med skikkelig demping, og det gjelder dobbelt opp om du allerede har problemer med føttene. Om du bruker skoene til dagligbruk når de er nye og pene og "degraderer" dem til løpesko når de begynner å bli slitt mener jeg du har misforstått noe helt grunnleggende. 

Anonymkode: b7eed...965

Hahaha, nei da, har ikke misforstått, jeg vet man trenger gode sko, det er bare en gammel vane å degradere dem på den måten. Vel, uvane har det vel blitt nå egentlig. Jeg vokste opp fattig, så å kjøpe nye dyre sko kun for å løpe hadde vært utenkelig! Men jeg sitter jo godt i det nå, jeg kan kjøpe meg sko hver måned uten å en gang merke det. Og jeg kommer jo til å skade meg selv på dette viset. Heldigvis er kom problemet med tåa noe som kom på siste løpeturen i går, og ikke noe som har pågått. 

Men godt å høre du har god erfaring med Løplabbet! Da skal jeg ta turen dit!

Anonymkode: 142dc...802

Kan varmt anbefale Løplabbet. De undersøker løpesteget ditt og foten din, og kan på bakgrunn av det anbefale sko som passer foten din. Har hatt noen veldig bra løpesko derfra 😀

Anonymkode: 8d332...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...