Gå til innhold

Hva er nærmeste bybanestopp til Øvsttun Kapell/ Kirkegård?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer fra Flesland og skal til sentrum, med en avstikker innom Øvsttun kirkegård, og lurer på hvilket stopp som er nærmest kirkegården?

Anonymkode: b217e...852

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kommer fra Flesland og skal til sentrum, med en avstikker innom Øvsttun kirkegård, og lurer på hvilket stopp som er nærmest kirkegården?

Vet at Nesttun ikke er så langt unna, men er det ikke kortere å gå av på et stopp før Nesttun ?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Skjoldskiftet i følge skyss reiseplanlegger 

Anonymkode: 73677...fe6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

tror bybanestopp Skjoldsskiftet er nærmest? ut i fra kartet jeg ser på så ville jeg ha gått av der. 

Anonymkode: 53d1a...ca8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

tror bybanestopp Skjoldsskiftet er nærmest? ut i fra kartet jeg ser på så ville jeg ha gått av der. 

Anonymkode: 53d1a...ca8

Hvor langt er det å gå fra Skjoldskiftet til kirkegården?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten helt likt. Men du får nedoverbakke ved å gå av på Skjoldskiftet. Tar kanskje 10 min. Hvorfor legger du det ikke bare inn i Google Maps??

Anonymkode: b2070...5f4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjoldskiftet. Du går mot sats og kiwi og over parkplassen til Kiwi, fortsetter over veien (osvegen) og fortsetter til venstre når du er på andre siden av overgangsfeltet. Du ser da gravplassene rett frem. Om du går til parkplassen før inngangen til gravplassen så kan du gå helt til venstre så kommer du til en sti som leder deg til Øvsttun kapell. Tar deg maks ti min å gå. 

Anonymkode: 136e1...26a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjoldskiftet. Du går mot sats og kiwi og over parkplassen til Kiwi, fortsetter over veien (osvegen) og fortsetter til venstre når du er på andre siden av overgangsfeltet. Du ser da gravplassene rett frem. Om du går til parkplassen før inngangen til gravplassen så kan du gå helt til venstre så kommer du til en sti som leder deg til Øvsttun kapell. Tar deg maks ti min å gå. 

Anonymkode: 136e1...26a

Tusen takk for god forklaring😊

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...