Chomsky89 Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai (endret) Tenkte å kjøpe en stor tulle-gave i forbindelse med at en kvinnelig slektning blir 60 snart. Den vil bla. inneholde: -Mokkabønner -Kamferdrops - Sviske Yoghurt Vet selvsagt at det finnes folk i alle aldre som liker dette og alt annet du får kjøpt, men det er mere vanlig med Mokkabønner i skapet hos pensjonister en hos 20 år gamle Ola og Kari Nordmann. Vill gjerne ha tips til flere produkter man ofte ser hos pensjonister. Endret 28. mai av Chomsky89
Udyrisk Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Og du er sikker på at det blir godt mottatt? Som en dame på snart 60 så hadde ikke slik vært min cup of tea i det hele tatt. Oppbrukt og dumt. 2 1 1
Eris Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Udyrisk skrev (15 minutter siden): Og du er sikker på at det blir godt mottatt? Som en dame på snart 60 så hadde ikke slik vært min cup of tea i det hele tatt. Oppbrukt og dumt. Enig. Hadde blitt lei meg. 60 er ikke 80…. 1
Chomsky89 Skrevet 28. mai Forfatter #5 Skrevet 28. mai (endret) Det er en spøk, jeg kjenner personen veldig godt. Om personen fyllte 80 ville jo poenget vært totalt borte da man ikke kjøper ting utelukkende pga. alder å da er det til og med "korrekt" alder. Personen det gjelder har gjort lignende ting mot meg og hun har til og med en farmor i live, så hun føler seg nok ikke så utgammel enda. Endret 28. mai av Chomsky89 1
Cid Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Capazitet skrev (15 timer siden): Litt ageism ute og går...? Nå er dette humor delen av kg da 😜
Capazitet Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Cid skrev (55 minutter siden): Nå er dette humor delen av kg da 😜 Ja viktig å gjera narr av dei eldre. (Ironi)
Maia70 Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Lohengrin, men den har de ikke lenger. Ingefærøl? Gammelost og nøkkelost? Jeg vet virkelig ikke, dette var vanskelig...
Doris Becker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Ringnes, skoleboller, fjordland, saltstenger, frysevarer som lasagne og andre Toro-gryter.
tebrok Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai (endret) Bestemor lagde alltid kald sviskesuppe (med pisket krem) og semulegrøt (med rød saus). Var skikkelig godt da. Endret 29. mai av tebrok 1
Cid Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Gomme. Måtte google det 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå