Katteelsker23 Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Hei. Jeg hadde innsett 21.mai og det er en uke siden idag. Tok en test og jeg skimter en skygge på morgenurin, men ikveld ser jeg ingenting. Er så redd det ikke har gått veien. Har testdag 14 dager etter innsett, og idag er 7 dag etter. Noen som testet hver dag og ikke fikk positiv før nærme testdag?
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Spørs jo litt på hvilken dag du satte inn? Jeg satte inn 5-dagers, fikk svak positiv test 4 dager etterpå, altså 9 dager etter uttak. Anonymkode: 0423e...881 1
hvaduikkeser Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Testa etter rundt 12 dager tror jeg og da var den positiv. Venta til testdagen for å være sikker, så dro jeg til legen og målte hcg som ble videresendt til Riksen. Orka ikke å dra helt dit bare for en blodprøve. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Satte inn 5 dagers og fikk meget svak positiv 3 dager etterpå (Ovitrelle var testet ut) Resultatet sover på meg akkurat nå ❤️ Anonymkode: 7feee...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Testet veeeldig svak positiv på morgenurin 10 dager etter innsett. Så ble det sterkere og sterkere hver dag. Fikk et barn ❤️ Anonymkode: 0e47b...ce1 1
Katteelsker23 Skrevet 28. mai Forfatter #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørs jo litt på hvilken dag du satte inn? Jeg satte inn 5-dagers, fikk svak positiv test 4 dager etterpå, altså 9 dager etter uttak. Anonymkode: 0423e...881 Jeg satte inn 5-dagers så det bekymrer meg litt at jeg ikke har fått positiv test og er redd dette ikke gikk veien
Katteelsker23 Skrevet 28. mai Forfatter #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Testet veeeldig svak positiv på morgenurin 10 dager etter innsett. Så ble det sterkere og sterkere hver dag. Fikk et barn ❤️ Anonymkode: 0e47b...ce1 Dette gir meg håp❤️
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Jeg fikk veldig, veldig svak positiv test 7 dager etter innsett, men satte inn et todagers egg. 8 dager etter (altså 10 dager etter uttak), var streken svak, men da var det ikke tvil om at det var en strek. Jeg tok blodprøve 15 dager etter innsett, og husker at de kommenterte at hcg var en del høyere enn gjennomsnittet, men innenfor et stort normalområde. Dermed kan nok testen ha blitt positiv tidligere enn gjennomsnittet. Forresten så tok jeg helt av med den testingen og testet også både morgen og kveld. Og jeg hadde ikke noen jevn og tydelig stigning, det hendte rett som det var at jeg fikk svakere strek fra en morgen til den neste. Hver gang ble jeg skikkelig lei meg, og tenkte at det gikk galt. Men det gikk altså bra, og neste svangerskap lot jeg være å teste så ofte for det var bare stress, og fortalte meg egentlig ingenting. Men jeg skjønner altså veldig godt at du tester. Og en skygge kan være et godt tegn, uten at det betyr at håpet er ute når den er borte på kveldstid. Lykke til ❤️ Anonymkode: babbd...78c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Satte inn 5 dagers og fikk meget svak positiv 3 dager etterpå (Ovitrelle var testet ut) Resultatet sover på meg akkurat nå ❤️ Anonymkode: 7feee...5ed Som meg, selv om testen var relativt tydelig allerede da, men jeg fikk tvillinger. Anonymkode: f39b7...218
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai 3 dager etter innsett av 5 dagers. Ble samtidig alvorlig syk av ohss så ble lagt inn på sykehuset. Anonymkode: 77af8...333
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Hvorfor kan du ikke bare vente til du vet sikkert? Klinikken har sikkert gitt deg råd om når du kan forvente positiv test Anonymkode: 17ee6...5cc
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Katteelsker23 skrev (10 timer siden): Jeg satte inn 5-dagers så det bekymrer meg litt at jeg ikke har fått positiv test og er redd dette ikke gikk veien Høres ikke veldig lovende ut da, nei. Da er du jo 14 dpo i dag, da bør testen være positiv. Hvorfor skal du vente 14 dager etter innsett av 5-dagers? Er jo rart å ikke skulle teste før du nesten er i uke 5 Anonymkode: 0423e...881 1
Katteelsker23 Skrevet 29. mai Forfatter #13 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ikke veldig lovende ut da, nei. Da er du jo 14 dpo i dag, da bør testen være positiv. Hvorfor skal du vente 14 dager etter innsett av 5-dagers? Er jo rart å ikke skulle teste før du nesten er i uke 5 Anonymkode: 0423e...881 Både Spiren og St.olavs har testdag 14 dager etter innsett så det er vanlig prosedyre☺️ Men ja, de sa det kan ta lang tid før embryo fester seg, altså så sent som 26.mai sa dem, og da vil hcg være veldig lavt enda. Tok en test nå på morgenen og jeg ser en svak strek, men den forsvinner når den tørker så ser ikke for meg at det er et godt tegn 1 1
Katteelsker23 Skrevet 29. mai Forfatter #14 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan du ikke bare vente til du vet sikkert? Klinikken har sikkert gitt deg råd om når du kan forvente positiv test Anonymkode: 17ee6...5cc Jeg kunne så klart bare ventet, men så syns jeg det er utrolig vanskelig å vente og ikke vite så derfor tester jeg hver dag☺️ Har testdag 14 dager etter innsett. Dette er første innsett og jeg har aldri vært gravid før så dette er et utrolig ønsket barn etter nesten 3 år med prøving😉 1
Hjertefisk Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai 3 dager etter innsett kunne jeg skimte en svak skygge. Etter 4 dager var skyggen litt sterkere. Etter 5 dager var det en helt tydelig strek der. Jeg brukte tidlig tester med en sensitivitet på 10miu/ml. Bruker du tester med en sensitivitet på 25 eller 50 miu/ml så er det ikke sikkert du får en strek før ca 8-10 dager etter innsett. Som er sånn cirka når mensen kommer. Håper det går din vei!
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Testet første gang 11 dager etter innsett av 5-dagers blasto i fryseforsøk - altså det som hadde vært IKM dagen i forhold til EL, 15dpo. Det var da veldig tydelig positiv, hadde testdag enda noen dager senere (14 dager etter innsett). Veldig godt mulig at jeg hadde testet positiv tidligere også, men jeg blir gal av testing, så prøvde å holde tilbake så lenge som mulig. Anonymkode: ef6d3...628
Katteelsker23 Skrevet 30. mai Forfatter #17 Skrevet 30. mai Da kom mensen igår kveld🥲 Jeg er knust og tom, men vi har fått lov til å gå i gang med fryseforsøk denne syklusen, så får håpe det er gullegget vårt❤️🌱 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå