Ravenna Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Har brukt YSL faux cils lenge, men har merket meg i det siste at vippene mine detter faktisk av. Den er jo dessverre en helt super mascara, men jeg kan ikke bruke den lenger. Er der noe tilsvarende der ute som gir volum og lengde?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Har brukt YSL faux cils lenge, men har merket meg i det siste at vippene mine detter faktisk av. Den er jo dessverre en helt super mascara, men jeg kan ikke bruke den lenger. Er der noe tilsvarende der ute som gir volum og lengde? ← Jepp, Lancome Hypnose er om mulig enda bedre
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 Er det ingen her som liker loreal double extension? Jeg brukte ysl volum maskaren før, men synes denne er bedre. Ikke minst billigere. Koster 159 nok. Får kjempe fyldige og fine lange vipper av den,storfornøyd. Ikke tørker den inn så fort heller:)
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Jeg er godt fornøyd med Estée Lauders MagnaScopic mascara, den gir volum og er lett å jobbe med. Kjøpes på strawberrynet. Estée Lauder har også en annen god mascara; Lash XL tror jeg den heter. Har også hørt mye bra om Helena Rubinstein sine mascaraer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå