AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Spørsmålet er som over. Hvor mange fingre får du inn sidelengs i skjeden uten å være opphisset? Og har du født før? Rart spørsmål, men en venninne og jeg har diskutert. En får inn 3 og den andre 3,5 sidelengs, uten glid/å være kåt. Anonymkode: 2bd0b...e0f
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Hele fingre? Eller til leddet? Anonymkode: 69161...4d1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Miss91 skrev (Akkurat nå): Sidelengs? På rad Anonymkode: 69161...4d1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På rad Anonymkode: 69161...4d1 I høyden eller i bredden? Anonymkode: f90bb...711 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I høyden eller i bredden? Anonymkode: f90bb...711 Som en jordmor som tester hvor mange cm🤡 Anonymkode: 69161...4d1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Hvor mange latterlige tråder kan man rekke å legge ut på Kvinneguiden.no i løpet av en dag? Så bra at det er sommerferie snart. Anonymkode: 770bb...805 9 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Hvor tykke fingre har dere da? Anonymkode: a960a...d16 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra at det er sommerferie snart. Ja, da blir det hvertfall ikke noe bedre med latterlige og tåpelige tråder. Anonymkode: 217eb...179 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som en jordmor som tester hvor mange cm🤡 Anonymkode: 69161...4d1 Det sier meg ingenting.. Anonymkode: f90bb...711 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai 1 finger, har født ett barn Anonymkode: 21b3b...7b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som en jordmor som tester hvor mange cm🤡 Anonymkode: 69161...4d1 De tester jo åpning inn i livmormunnen, ikke skjedeåpning 😅 Anonymkode: c2880...e93 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai I alle dager😅 Aner ikke og har ikke akkurat tenkt å finne ut av det. Anonymkode: 55533...f08 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai Antall fingre øker da ikke tenning kåthet. Aldri hørt noe så rart før. Har ikke sjekket hvor mange fingre jeg får inn, bruker aldri å putte mine egne fingre der inne. Det gir meg absolutt ingenting. Vibrator/dildo, ja men ikke egne fingre. Anonymkode: 83bd5...bbb
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Antall fingre øker da ikke tenning kåthet. Aldri hørt noe så rart før. Har ikke sjekket hvor mange fingre jeg får inn, bruker aldri å putte mine egne fingre der inne. Det gir meg absolutt ingenting. Vibrator/dildo, ja men ikke egne fingre. Anonymkode: 83bd5...bbb Må stikke inn en finger når tampongen skal inn der Anonymkode: 21b3b...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må stikke inn en finger når tampongen skal inn der Anonymkode: 21b3b...7b2 Hva har det med kåthet og tenning å gjøre? Når jeg stikker inn en tampong så blir jeg ikke akkurat kåt... denne tråden ligger under seksualitet. Tampong er ikke akkurat noe seksuelt eller noe å bli kåt av akkurat. Anonymkode: 83bd5...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må stikke inn en finger når tampongen skal inn der Anonymkode: 21b3b...7b2 Har ikke satt inn tampong på over 25 år, men jeg mener på at jeg brukte fingertuppen og skjøv den inn? Anyway, Tror ikke jeg får inn to fingre i bredden. I høyden, ja, men ikke i bredden. 40 år og barnefri. Anonymkode: 90d27...d7e
AnonymBruker Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har det med kåthet og tenning å gjøre? Når jeg stikker inn en tampong så blir jeg ikke akkurat kåt... denne tråden ligger under seksualitet. Tampong er ikke akkurat noe seksuelt eller noe å bli kåt av akkurat. Anonymkode: 83bd5...bbb Jeg er ikke TS, men vet du ikke at når man er kåt så utvider skjeden seg? Anonymkode: 90d27...d7e 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har det med kåthet og tenning å gjøre? Når jeg stikker inn en tampong så blir jeg ikke akkurat kåt... denne tråden ligger under seksualitet. Tampong er ikke akkurat noe seksuelt eller noe å bli kåt av akkurat. Anonymkode: 83bd5...bbb Beklager..er ny her. Leste bare overskrift og HI, ikke hvilken kategori det lå under. Derfor jeg kommenterte det Anonymkode: 21b3b...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå