Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er videre i en jobbprosess og skal nå ta bl.a. evnetest. Er det noen som har gjort det og har noen tips?? 

Anonymkode: 81f47...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har erfaring med IQ-tester fra før, ville jeg øvd meg litt på forhånd til jeg skjønte prinsippet. 

Anonymkode: de786...8b5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Har sett litt på nå. Litt spent merker jeg. 

Anonymkode: 81f47...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, øv på sånne iq-tester så du skjønner hva det går i. Og sett deg på et stille rom uten forstyrrelser når du tar testen.

Og husk; de er ikke på jakt etter den nesten Einstein. De skal bare se at du har evner nok for jobben. Så bare å senke skuldrene og gjøre så godt man kan. Tvi tvi!

Anonymkode: 26aa2...645

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, øv på sånne iq-tester så du skjønner hva det går i. Og sett deg på et stille rom uten forstyrrelser når du tar testen.

Og husk; de er ikke på jakt etter den nesten Einstein. De skal bare se at du har evner nok for jobben. Så bare å senke skuldrene og gjøre så godt man kan. Tvi tvi!

Anonymkode: 26aa2...645

Sant! Da jeg var på intervju til en jobb jeg endte opp med å få, så var begge intervjuerne godt fornøyde med at de selv lå helt på snittet.

Anonymkode: de786...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Undersøk litt hva testene går ut på, gjør litt forberedelser, og legg i litt innsats på testen. 

Hadde litt tester i forbindelse med et betalt utdanningsløp i fjor, jeg hadde ikke noen ekstraordinære resultat, men helt ok. I gang nå, så førte fram :)

Anonymkode: 8c516...169

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt. Jeg skjønner ikke like tester of får alt feil jeg. 

Likevel går alle tre firma jeg har startet siden 90 tallet med stort overskudd og vi har utvidet til andre land.. 

Men det er sikkert bare flaks det 😆

Anonymkode: 0ce2f...8d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar IQ tester et par ganger i uka. Tror det kan være lurt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...