AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg jobber frilans og mottar flere summer i måneden fra flere forskjellige utenlandske firma. Ett av dem betaler meg i morgen, men jeg er usikker på om jeg får pengene inn på konto i morgen, ettersom det er såkalt "røddag" her i Norge. Noen som vet? Anonymkode: f31bc...892
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må vente til fredag. Anonymkode: 5b85f...04e Ja, tenkte meg det. Anonymkode: f31bc...892
Slarti Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Bankene i Norge operer ikke i morgen, så det vil ikke bli bokført noe i morgen. Så om pengene havner i norge i morgen vil du ikke se dem på konto før fredag. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg jobber frilans og mottar flere summer i måneden fra flere forskjellige utenlandske firma. Ett av dem betaler meg i morgen, men jeg er usikker på om jeg får pengene inn på konto i morgen, ettersom det er såkalt "røddag" her i Norge. Noen som vet? Anonymkode: f31bc...892 Bankene kjører ikke overføringer i helger eller på røddager. Anonymkode: 08194...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Google var veldig klar over dette forresten, anbefales sterkt kontra innleggene her som ofte blir motstridende. Gemini ❤️ Anonymkode: 08194...6ba
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Google var veldig klar over dette forresten, anbefales sterkt kontra innleggene her som ofte blir motstridende. Gemini ❤️ Anonymkode: 08194...6ba Stusser også på at man jobber frilans og ikke vet slikt… dette er vel allmennkunnskap. Anonymkode: a2140...034 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg jobber frilans og mottar flere summer i måneden fra flere forskjellige utenlandske firma. Ett av dem betaler meg i morgen, men jeg er usikker på om jeg får pengene inn på konto i morgen, ettersom det er såkalt "røddag" her i Norge. Noen som vet? Anonymkode: f31bc...892 Dette har du spurt om før også. «Alle» vet at pengene ikke kommer på konto på helligdager!!! Anonymkode: a1d21...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå