AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Startet i begynnelsen av mars. Har en liten stilling så er ikke på jobb så ofte, har til nå hatt ca. 7-8 vakter i mnd. Føler at jeg begynner å skjønne en del ting, men er fortsatt mye jeg føler jeg ikke vet. Så føler meg ofte dum og at jeg ikke gjør en god jobb. Blir også veldig stressa rundt kollegaene mine, er redd de tenker at jeg er dum og at jeg ikke skulle ha jobbet der. Blir veldig streng med meg selv og trykker meg selv fort ned. Når jeg har stengevakter hvor jeg er alene i noen timer så føler jeg at ting er veldig bra og jeg gjør mye mer og øver på ting jeg ikke er så god på. Men når kollegaene mine er rundt meg føles det ut som om de følger med på alt jeg gjør selv om de ikke gjør det, men jeg blir så stressa for å gjøre noe feil at jeg nesten ikke tørr å gjøre så mye og gjør mye mer feil og knoter med ting som går fint når jeg er alene. Anonymkode: 86201...cbb
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Dette avhenger av så mye at det er umulig å generalisere. I mitt fagfelt (rådgiverstilling med mastergrad) tar det gjerne et par år før man kommer ordentlig inn i jobben. Sannsynligvis er problemet ditt er du er for streng mot deg selv heller enn at du er dårlig i jobben. Det er helt vanlig at folk, spesielt kvinner, er unødvendig harde mot seg selv når de lærer seg nye ting. Anonymkode: c3025...3eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå