Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk han prostataorgasme? G19

Anonymkode: b46b3...e1b

Nei. Han likte ikke følelsen og da slutta jeg selvfølgelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med litt unntak tror jeg at hvis mannen ikke har hatt den responsen er det fordi den som bruker fingeren ikke vet hvordan man skal stimulere prostata. En fing ut/inn er jo ikke noe spesielt. Det høres også ut i denne tråden som noen menn har en psykisk sperre. 

Anonymkode: c143f...b02

Jeg finner det skikkelig ubehagelig med direkte stimuli av prostata, og har forsøkt flere ganger, med forskjellige leketøy og partnere.

Så vanlig inn-ut er definitivt å foretrekke for meg.

Hvis alle, med 'litt unntak', kunne kommet med stimuli av prostata ville jo dette vært mye mer utbredt. Også blant bottoms. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor tror du det? Ja vet noen som ikke ønsker eller får det til, en venn av meg får det ikke til å gå og forteller han har prøvd mye etter at jeg har fortalt han om mine prostataorgasmer.

Tror alle som først har opplevd prostataorgasmer, de vil oppleve det igjen og igjen. Er selv helt hekta og må ha det hver dag😅

Anonymkode: b46b3...e1b

Det er både min egen erfaring, og at jeg har lest på forum spesifikt om temaet at ganske mange menn som ønsker og prøver å få prostataorgasmer finner at det ikke er så lett som de hadde håpet på.

Som en annen skrev her, det ville bli litt som å tenke at alle kvinner kan få vaginale orgasmer. (Eller anale. Eller orgasmer ved bryststimulering, osv.) Men sånn er det jo bare ikke. Alle har vi litt ulik respons og følsomhet i ulike deler av kroppen/kjønnsorganene, og ikke minst ulik tenning, så på dette er individuelle ulikheter store. Jeg er 100% hetero mann, men har null sperrer mot ting opp bak så lenge jeg nyter det, som den seksuelle hedonisten jeg er, så det er ikke noe problem sånn. 

Min erfaring har vært at prostata må "vekkes opp" (mye som g-punktet hos kvinner) for å bli følsomt og mottagelig for stimuli, og for min del må jeg være veldig tent, og det kan ta ganske lang tid før det begynner å bli spennende. På sikkert mer enn hundre forsøk (alene, med diverse egnede leketøy) har jeg opplevd definitive prostataorgasmer bare to ganger, og ja, klart det frister til gjentatte forsøk å ha erfart det, så enestående som det ble opplevd, men for min del er det absolutt ingen selvfølge å få til dette. Det er mer så den negative forventningen kan bli et problem. Den klart beste prostataorgasmen jeg har opplevd var etter 4-5 døgns seksuell avholdenhet (pga en familiehyttetur som...bare ble sånn) og det er bare altfor sjelden ellers at jeg har viljestyrke til å "lade opp" med avholdenhet i så mange dager. 

Heldigvis må jeg vel si, kan jeg oppleve veldig intens nytelse av prostatastimuli selv om det ikke blir orgasmer av det. Så det føles jo bra ut i alle fall. Men det blir mer som edging bare. 

Siste leketøy jeg skaffet meg som virkelig lover bra var Aneros Helix Syn V, men her er det likevel virkelig om å gjøre å være "rett stemt" og veldig heldig for min del. Har også ett som likner Njoy pure wand (billigere tilsvarende type fra sinful)  som også er veldig bra. Foruten Aneros Helix og Aneros Progasm. Vil si jeg har gjort meg en god del erfaringer med forskjellig gjennom mange år, men uten at P-orgasmer har blitt lett oppnåelige. Derfor tror jeg det rett og slett bare er enklere oppnåelig for noen enn det er for andre. 

Har fått med min partner på å bruke finger på meg bare en gang, og det var for all del ikke mislykket, men det ble ingen prostataorgasme av det og jeg tror ikke det vil bli noen stor del av parsexen for oss med det første. Om jeg først "knekker koden", så kanskje... Begge er positive til anal-lek, både å motta og å gi, så det er jo et bra utgangspunkt. Men jeg behøver mye tid og fokus og å være ekstremt tent og sugen på orgasme for at det skal være håp. Siden jeg ikke har helt troen på at hun skal greie å trylle frem prostataorgasmer på meg når jeg sliter med å få det til alene, har jeg heller ikke tatt så mye initiativ til det. Og hun responderer faktisk mye mer og fortere på "en finger i rumpa" enn meg, selv om hun ikke har prostata. 

Så for meg er det dessverre litt...frustrerende... Man går jo helst for det man vet at fungerer hver gang, liksom.

Anonymkode: c8d32...69d

Skrevet

Vi gjorde det som avslutning etter samleiet. Ikke plutselig få en finger opp bak mens vi holdt på. Hun som hadde lyst til å prøve. Jeg var skeptisk, men gikk med på å prøve. Og det ble en himmelsk orgasme som varte leeenge, og sæden bare rant ut lenge. Det var deilig, og vi har gjort det noe ganger senere, men kun på hennes ønske om å gjøre det. Ikke noe jeg ønsker hver gang, så er passe at det er litt ekstra krydder en gang i blant.

Anonymkode: 64708...4eb

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde snakket med hu om at det er noe jeg likte. hu hadde absolutt ikke noe i mot det.  1. gangen med partner var litt rart. hu tok over for meg men da med en anal plugg. 

Det beste jeg vet nå er at hu presser og "leker" med/på prostata med en finger eller en analleke samtidig som at hu suger meg. den orgasmen jeg oppnår da er helt fantastisk.  

Anonymkode: 82ab9...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Ser flest menn har svart her. Jeg er kvinne, og første gang jeg fikk en finger opp i rumpa var første gang jeg fikk orgasme!

Typen slikket meg, og stakk langsomt en finger opp der samtidig. Og jeg kom som et uvær, for første gang 🎉

Så ja, har vært ganske glad i det siden 😄

Anonymkode: 94fdc...f92

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker å få både en finger bak eller annet leketøy mens typen skikker meg og det fører lett til kraftige orgasmer likeså som at jeg kan gjøre tilsvarende for ham når jeg suger ham, det gir ham åpenbart kraftigere orgasmer enn om jeg kun suger men om det er pga en turn on eller om det faltisk skyldes ekstra stimuli er jeg usikker på🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid en finger i rompa til hverandre når vi har sex i stillinger vi kommer til.

M57 og K48

Anonymkode: 998ec...512

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...