AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:51 #1 Skrevet onsdag kl 17:51 Spørsmålet er vel litt selvforklarende, men det jeg lurer på er hvordan opplevde dere å få en finger for første gang i rumpa? Hører flere historier der partner og ofte mannen som får en finger i rumpa og ender opp med å synes det er helt fantastisk. Har selv ikke prøvd dette, men er nysgjerrig på hvordan en skal gå fram som «nybegynner». Anonymkode: c688e...dd9
carlberner1 Skrevet onsdag kl 18:16 #2 Skrevet onsdag kl 18:16 Har vært inne selv og undersøkt så jeg vet hvor "den" er. En dame ville prøve på meg overbevist om at det var Greia med stor G, handsker og smøring og greier. Helt greit, på kanten til kjedelig for min del. Senere har en annen dame ment at det utelukkende var fordi det ikke ble gjort "riktig". Mulig det, min interesse er fortsatt laber/fraværende. 1
Even Tuell Skrevet onsdag kl 19:15 #3 Skrevet onsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmålet er vel litt selvforklarende, men det jeg lurer på er hvordan opplevde dere å få en finger for første gang i rumpa? Hører flere historier der partner og ofte mannen som får en finger i rumpa og ender opp med å synes det er helt fantastisk. Har selv ikke prøvd dette, men er nysgjerrig på hvordan en skal gå fram som «nybegynner». Anonymkode: c688e...dd9 Er vel bare å prøve på deg selv? Legg et håndkle på senga, på med litt glidemiddel og prøv deg fram? Kvinner blir gjerne oppfordret til å utforske seg selv for å finne ut hva de liker, slik at det blir enklere å geleide en eventuell partner på hva som føles godt eller ikke. Samme gjelder for det andre hullet ... og alle kjønn. Liker du bare på utsiden? Massere åpningen på utsiden? LItt inn? Dypt inn? En finger? To? Inn og ut? Kom-hit-bevegelse? Når du blir kåt og godt på vei, endrer det hva som føles godt eller ikke? Om det fortsatt er interessant ... prøv et leketøy? Stort sett de fleste penis-formede leketøy funker, bare pass på at det er noe som hindrer leketøyet å gå helt inn og bli borte. En helt vanlig rabbit-vibrator egentlig ment for vaginal stimulering funker veldig bra bak også. Eller snakke om det med partner og la han/henne utforske litt, f.eks i forbindelse med oralsex. For min del er det "curiously interesting". Det er ikke sånn OMG klimaks-2000, men det er en artig vri på f.eks masturbering. Det er godt, men ikke nok til å komme av alene. Når jeg får det til skikkelig blir orgasmen et par hakk sterkere.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:32 #4 Skrevet onsdag kl 19:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmålet er vel litt selvforklarende, men det jeg lurer på er hvordan opplevde dere å få en finger for første gang i rumpa? Hører flere historier der partner og ofte mannen som får en finger i rumpa og ender opp med å synes det er helt fantastisk. Har selv ikke prøvd dette, men er nysgjerrig på hvordan en skal gå fram som «nybegynner». Anonymkode: c688e...dd9 Jeg er mann og vil bare si at jeg ikke ville være komfortabel med det. Ikke ta for gitt på at alle liker det. (Jeg forventer selvfølgelig ikke at partneren skal ta noe opp i rumpa heller.) Jeg tror noen historier bærer litt preg av at folk skriver seg kåte, men det er visstnok en erogen sone for menn oppi der. Den kan være der i fred for min del. Anonymkode: c262d...ba8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:42 #5 Skrevet onsdag kl 19:42 Er mann. Det er veldig godt når dama vet hva hun gjør, men det er maks én dag i året jeg tillater det. Oppleves litt som når voldtektsofre får orgasme under voldtekten. Anonymkode: fa7e2...5f8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:38 #6 Skrevet onsdag kl 20:38 Syntes det bare er litt ubehagelig for å være ærlig. Anal/prostatastimulering er ikke min greie. Anonymkode: 389c3...e9a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:17 #7 Skrevet onsdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørsmålet er vel litt selvforklarende, men det jeg lurer på er hvordan opplevde dere å få en finger for første gang i rumpa? Hører flere historier der partner og ofte mannen som får en finger i rumpa og ender opp med å synes det er helt fantastisk. Har selv ikke prøvd dette, men er nysgjerrig på hvordan en skal gå fram som «nybegynner». Anonymkode: c688e...dd9 Det er helt insane å få en finger eller to i rumpa. Nytelsen ekstrem, orgasmene er supersterke og veldig langvarige orgasmer 😍🫶❤️ G19 Anonymkode: b46b3...e1b 2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:54 #9 Skrevet i går, 04:54 Snok1 skrev (38 minutter siden): Jeg tar gjerne hele neven. Bring it on! 🤛 Anonymkode: f9191...59d 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #10 Skrevet i går, 06:48 Her svarer menn tror jeg som ikke har fått stimulert prostata til orgasme. En fing inn, finn prostata og trykk/roter. Min mann får helt syke orgasmer etter ett minutt eller to. Den samme erfaringen har jeg både hørt fra andre og lest fra andre. Anonymkode: c143f...b02
Macro Skrevet i går, 06:53 #11 Skrevet i går, 06:53 Min mann opplevde det som rart og at det var vanskelig å konsentrere seg om sexen. Han har ikke ønsket å prøve igjen.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #12 Skrevet i går, 08:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her svarer menn tror jeg som ikke har fått stimulert prostata til orgasme. En fing inn, finn prostata og trykk/roter. Min mann får helt syke orgasmer etter ett minutt eller to. Den samme erfaringen har jeg både hørt fra andre og lest fra andre. Anonymkode: c143f...b02 Hadde alle hatt en sånn respons ville det jo vært mye mer vanlig. Ikke alle som liker stimuli der, og heller ikke alle som ønsker å oppleve prostataorgasmer som lett får det til samme hvor mye de vil og prøver. Anonymkode: c8d32...69d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:08 #13 Skrevet i går, 08:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her svarer menn tror jeg som ikke har fått stimulert prostata til orgasme. En fing inn, finn prostata og trykk/roter. Min mann får helt syke orgasmer etter ett minutt eller to. Den samme erfaringen har jeg både hørt fra andre og lest fra andre. Anonymkode: c143f...b02 Jeg G19 vet, jeg erfarer dette selv hver dag❤️ Det er helt insane opplevelse og ja orgasmene er helt sinnsyke, er som din mann, orgasmen kommer etter sånn 2 minutter og orgasmene er helt ubeskrivelig ville❤️ Etter første orgasmen kommer det flere, er bare å gnikke å rotere rundt prostata så kommer orgasmen igjen etter sekunder og det går da enda hardere😅 For meg er det den sykeste måten å få orgasme på og kan vare i flere minutter 😅 Anonymkode: b46b3...e1b
AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #14 Skrevet i går, 08:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde alle hatt en sånn respons ville det jo vært mye mer vanlig. Ikke alle som liker stimuli der, og heller ikke alle som ønsker å oppleve prostataorgasmer som lett får det til samme hvor mye de vil og prøver. Anonymkode: c8d32...69d Hvorfor tror du det? Ja vet noen som ikke ønsker eller får det til, en venn av meg får det ikke til å gå og forteller han har prøvd mye etter at jeg har fortalt han om mine prostataorgasmer. Tror alle som først har opplevd prostataorgasmer, de vil oppleve det igjen og igjen. Er selv helt hekta og må ha det hver dag😅 Anonymkode: b46b3...e1b
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #15 Skrevet i går, 08:14 Macro skrev (1 time siden): Min mann opplevde det som rart og at det var vanskelig å konsentrere seg om sexen. Han har ikke ønsket å prøve igjen. Fikk han prostataorgasme? G19 Anonymkode: b46b3...e1b
AnonymBruker Skrevet i går, 08:51 #16 Skrevet i går, 08:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her svarer menn tror jeg som ikke har fått stimulert prostata til orgasme. Anonymkode: c143f...b02 Jeg får ikke orgasme av direkte stimuli av prostata. Det er ubehagelig med en det er godt. Alle er ikke like. Anonymkode: 389c3...e9a
AnonymBruker Skrevet i går, 08:55 #17 Skrevet i går, 08:55 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hadde alle hatt en sånn respons ville det jo vært mye mer vanlig. Ikke alle som liker stimuli der, og heller ikke alle som ønsker å oppleve prostataorgasmer som lett får det til samme hvor mye de vil og prøver. Anonymkode: c8d32...69d Med litt unntak tror jeg at hvis mannen ikke har hatt den responsen er det fordi den som bruker fingeren ikke vet hvordan man skal stimulere prostata. En fing ut/inn er jo ikke noe spesielt. Det høres også ut i denne tråden som noen menn har en psykisk sperre. Anonymkode: c143f...b02
AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #18 Skrevet i går, 09:04 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med litt unntak tror jeg at hvis mannen ikke har hatt den responsen er det fordi den som bruker fingeren ikke vet hvordan man skal stimulere prostata. En fing ut/inn er jo ikke noe spesielt. Det høres også ut i denne tråden som noen menn har en psykisk sperre. Anonymkode: c143f...b02 Ja helt sant, ikke inn og ut, ikke vondt, men ikke ekstremt deilig. Det er trykk og surkling over og rundt prostata, da blir mine orgasmer helt sinnsyke😅 G19 Anonymkode: b46b3...e1b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #19 Skrevet i går, 09:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her svarer menn tror jeg som ikke har fått stimulert prostata til orgasme. En fing inn, finn prostata og trykk/roter. Min mann får helt syke orgasmer etter ett minutt eller to. Den samme erfaringen har jeg både hørt fra andre og lest fra andre. Anonymkode: c143f...b02 Fing??? Anonymkode: 336b9...f44
AnonymBruker Skrevet i går, 09:15 #20 Skrevet i går, 09:15 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Med litt unntak tror jeg at hvis mannen ikke har hatt den responsen er det fordi den som bruker fingeren ikke vet hvordan man skal stimulere prostata. En fing ut/inn er jo ikke noe spesielt. Det høres også ut i denne tråden som noen menn har en psykisk sperre. Anonymkode: c143f...b02 Feil. Mange menn oppnår ikke orgasme ved stimulering av prostata. Helt uavhengig av hvordan den stimuleres. I tillegg er det mange leketøy/hjelpemidler som er langt bedre egnet til å stimulere prostata en hva en finger er, uten at mange menn vil få orgasme av den grunn. Noen oppnår orgasme ved inderekte stimuli, via perineum, mens andre igjen gjør ikke. Utsagnet ditt blir som å si at alle kvinner kan få orgasme av penetrasjonssex, de som ikke gjør det har en psykisk sperre. Eller bare ikke vet hvordan ha samleie. Eller at alle menn kan få orgasme av sounding, de som ikke gjør det har en psykisk sperre. Eller bare vet ikke hvor urinrøret er. Anonymkode: 389c3...e9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå