Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Baby på 5mnd har de siste ukene vært umulig å legge på kveld så vi er nødt til å samsove så jeg slipper å gå opp og ned fra senga hvert 5 minutt. Gir hun alltid flaske og hun sovner med en gang etter dette, men så fort jeg legger hun ned vedsiden av meg er det skikkelig hylgrining. Tar henne opp igjen, og hun kaster seg bakover og griner enda mer før hun finner roen igjen. Sånn holder vi på i 1,5t. Sørger alltid for at baby sovner godt på meg før jeg legger hun ned, men så fort jeg tar vekk armen våkner hun.

Har måtte gitt opp flere ganger og lagt hun tett inntil meg, hvor hun da sparker og veiver litt med armer og bein, klager litt, hiver ut smokken for å bite på fingrene x antall ganger, hvor hun til slutt kaster litt på hodet og sovner av seg selv.  Dette er vell ikke feil av meg å gjøre? Prøver å gi all den nærheten jeg kan gi men så fort jeg tar henne opp så griner hun, og hun tar sit-up’s og vil bare sitte oppreist..

Evt hvordan kan man gjøre dette enklere? Finnes det noen søvntreningsmetoder som gjør legging enklere? IKKE cry it out method. Kan skimte noe tenner som muligens kommer til å bryte ut snart, så kan jo være det og

Anonymkode: 4a322...0e8

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1843552-5mnd-vanskelig-%C3%A5-legge-p%C3%A5-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg deg med henne. Ha på hodetelefoner og ha med deg laptop og Netflix på sengen. Ta også med noe godt å spise/drikke til deg selv.

Babyer er needy. Plutselig er de 12 år og vill ikke vite av deg lenger. 

Anonymkode: f4de9...cb7

Fra ca.6 mnd til 1 år måtte vi ligge i sengen sammen med sønnen vår til han sovnet(kunne ta 30-60 min), og vente like lenge før vi kunne flytte han over i sin egen seng og snike oss ut. Vi prøvde alltid å legge han i sin seng først, men det ble bare hyling og skriking.

Og så når han begynte i bhg var han så trøtt på ettermiddagene at han sovnet av seg selv i sin egen seng.

Så det løser seg etterhvert, selv om det er tungt når du står midt i det.

Anonymkode: 7700f...c3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...