AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg gikk ute i godværet, pratet i tlf. Kjørte forbi en bil, han stoppet opp og snudde. Kjørte bort til meg og spurte om "et navn på en fyr" om jeg visste hvor han var, jeg sa nei, jeg vet ikke hvem det er. Han sa ok, ha en fin dag. Og Kjørte. Jeg noe satt ut for han smilte lenge til meg🥹😅 Dumt jeg glemte å se på bilskiltet. Sjekket han meg opp eller ikke? Anonymkode: 0b8b8...5b2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tvilsomt. Anonymkode: bceee...cde Okay. Da har jeg bare vært ørlite innbilsk🤭 Anonymkode: 0b8b8...5b2
Mezzosoprena Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg gikk ute i godværet, pratet i tlf. Kjørte forbi en bil, han stoppet opp og snudde. Kjørte bort til meg og spurte om "et navn på en fyr" om jeg visste hvor han var, jeg sa nei, jeg vet ikke hvem det er. Han sa ok, ha en fin dag. Og Kjørte. Jeg noe satt ut for han smilte lenge til meg🥹😅 Dumt jeg glemte å se på bilskiltet. Sjekket han meg opp eller ikke? Anonymkode: 0b8b8...5b2 Ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Hvis han hadde sjekket deg opp så hadde han jo gjort noe mer. Anonymkode: d0f45...dc7 4
Luckiness Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Han smilte sikkert for å komme i kontakt for å kunne spørre deg om du visste hvem han så etter/skulle ha tak i var. Hadde faktisk stusset mer over at han i 2025 trengte å spørre en på gaten enn å klare å få tak i personen selv på riktig adresse (google maps, 1881) eller kontakte personen på melding eller ringe.
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Luckiness skrev (25 minutter siden): Han smilte sikkert for å komme i kontakt for å kunne spørre deg om du visste hvem han så etter/skulle ha tak i var. Hadde faktisk stusset mer over at han i 2025 trengte å spørre en på gaten enn å klare å få tak i personen selv på riktig adresse (google maps, 1881) eller kontakte personen på melding eller ringe. Det var bare et veldig rart spm. Om jeg visste hvem "Per" var liksom. Følte bare han sjekket meg opp men der tok jeg feil 😄 ikke vant til at biler stopper, iallefall ikke en sånn kjekkas 😉 Anonymkode: 0b8b8...5b2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis han hadde sjekket deg opp så hadde han jo gjort noe mer. Anonymkode: d0f45...dc7 Tør alle det da? Anonymkode: 0b8b8...5b2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Jeg tror du overtenker situasjonen. Anonymkode: 884c4...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tør alle det da? Anonymkode: 0b8b8...5b2 Hvis han turte å stoppe deg så hadde han turt å sjekke deg opp hvis det var det han ønsket. Anonymkode: fb157...db0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis han turte å stoppe deg så hadde han turt å sjekke deg opp hvis det var det han ønsket. Anonymkode: fb157...db0 Jeg var i mobilen. Hadde tenkt han manglet noe om han hadde begynt å spør meg ut i den settingen🫣 Anonymkode: 0b8b8...5b2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i mobilen. Hadde tenkt han manglet noe om han hadde begynt å spør meg ut i den settingen🫣 Anonymkode: 0b8b8...5b2 Han prøvde ikke å sjekke deg opp, jeg vet du veldig gjerne vil tro det, men nei han gjorde ikke det. Anonymkode: fb157...db0 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gikk ute i godværet, pratet i tlf. Kjørte forbi en bil, han stoppet opp og snudde. Kjørte bort til meg og spurte om "et navn på en fyr" om jeg visste hvor han var, jeg sa nei, jeg vet ikke hvem det er. Han sa ok, ha en fin dag. Og Kjørte. Jeg noe satt ut for han smilte lenge til meg🥹😅 Dumt jeg glemte å se på bilskiltet. Sjekket han meg opp eller ikke? Anonymkode: 0b8b8...5b2 Herregud 😅 Tror dere damer at det er slik vi sjekker damer? Anonymkode: d81af...39a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Han trengte rett og slett bare å finne fram til en person, og da er det veldig greit å spørre de som går etter veien. Folk smiler for å være hyggelige, og satte nok bare pris på at du svarte og unnskyldte seg litt for at han forstyrret deg. Anonymkode: 06267...36c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Er det sånn at må må unngå å konversere med kvinner i det hele tatt for at ikke de skal tro at vi bare vil i buksa på de Anonymkode: ea2f4...73a
AnonymBruker Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Tror du skal anmelde det som seksuelt overgrep og skrive en blogg om det. Kanskje ta et intervju på God Morgen Norge om det. Du ble garantert sjekket opp. Du er overhodet ikke innbilsk. Tvert i mot veldig moden til 14-åring å være. Anonymkode: e93e3...cf4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det sånn at må må unngå å konversere med kvinner i det hele tatt for at ikke de skal tro at vi bare vil i buksa på de Anonymkode: ea2f4...73a Virker sånn. Ikke rart at mange kvinner tror at de blir trakassert av menn på sjekkern, når det er dette de tror er å bli sjekket opp🤣 Slutt å tro at menn er ute etter dere bare pga de snakker til dere Anonymkode: d81af...39a
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk smiler for å være hyggelige Det er merkelig mange innbilske kvinner der ute som tolker smil og høflig oppførsel som flørt.. Anonymkode: d81af...39a 2
Sander33 Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Nei. Bare en mann som spurte etter veien. Flørt hadde vært annet spørsmål. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå