lady90 Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg har noen litt trange bukser i tynnere stoff og når jeg bruker den synes cellulittene på rompa igjennom, store bulker som ikke ser så bra ut. Tenkte at det må da finnes noe undertøy i litt tykkere stoff som både løfter, skjuler cellulittene og ikke synes igjennom, kanskje type boxer som går litt ned på lårene. Noen som har noe å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai lady90 skrev (49 minutter siden): Jeg har noen litt trange bukser i tynnere stoff og når jeg bruker den synes cellulittene på rompa igjennom, store bulker som ikke ser så bra ut. Tenkte at det må da finnes noe undertøy i litt tykkere stoff som både løfter, skjuler cellulittene og ikke synes igjennom, kanskje type boxer som går litt ned på lårene. Noen som har noe å anbefale? Jeg har rett og slett klippet beina av ei ødelagt hold-in strømpebukse i fargen nude. Den fungerer greit, går litt ned på lårene, og høyt i livet. Og så er det jo fint med litt gjenbruk, ikke sant? Anonymkode: 24ff9...f0e 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Jeg bruker hudfarget «sykkeltights» under de mest gjennomsiktige klærne mine. Kjøpt i undetøysavdelingen på H&M, bruker den utenpå vanlig truse så den ikke må vaskes etter hvert bruk. Den rekker meg til øverst på låret, så den funker til og med under korte kjoler 😊 Anonymkode: e91b9...045 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Bruker hold-in "sykkelshorts" fra Lindex. Anonymkode: c2817...b3a
lady90 Skrevet 28. mai Forfatter #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bruker hold-in "sykkelshorts" fra Lindex. Anonymkode: c2817...b3a Er det egentlig en truse ?
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai carlberner1 skrev (50 minutter siden): Fader, ass.. Juks og fanteri - og gutta elsker det Er du så sikker på det? Noen kan bli skuffa også. Anonymkode: 24ff9...f0e
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai carlberner1 skrev (53 minutter siden): Fader, ass.. Juks og fanteri - og gutta elsker det Tviler på at dette handler om hva "gutta" føler... Anonymkode: 31019...e86 3
lady90 Skrevet 28. mai Forfatter #9 Skrevet 28. mai Ser egentlig etter truser så jeg slipper et lag til, for blir ganske varmt. Har en sånn hold - in shorts som jeg bruker under trange kjoler og det blir ganske ubehagelig for det blir litt stramt. Er snakk om bukser jeg kommer til bruke daglig så ønsker også komfort
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai lady90 skrev (1 time siden): Er det egentlig en truse ? Ja, den selges i undertøysavdelingen og regnes som truse. At jeg beskrev den som "sykkelshorts" i anførselstegn var for å tydeliggjøre fasongen. Anonymkode: c2817...b3a
lady90 Skrevet 28. mai Forfatter #11 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, den selges i undertøysavdelingen og regnes som truse. At jeg beskrev den som "sykkelshorts" i anførselstegn var for å tydeliggjøre fasongen. Anonymkode: c2817...b3a Du har ikke link tilfeldigvis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå