AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #21 Skrevet 30. mai 2025 Om hun har slitt med overvekt over lang tid, så trenger hun støtte og fint om du forteller hvor flink hun er. Tipper det bare er en fase det med bildene. Jeg har heldigvis aldri vært på slankern selv, men ei venninne som gikk ned mange kg fortalte at det er en kamp og at den kampen har hun fortsatt nå flere år etter vektnedgang. Anonymkode: 3ec16...9d9 1 1
Gnå Skrevet 30. mai 2025 #22 Skrevet 30. mai 2025 Jeg tror det er en ganske vanlig greie at de som plutselig spiser mindre, har et behov for å vise og fortelle om det. Vet ikke, men kanskje det er noe med at de kanskje hele livet har skammet seg over at de er overvektige og at folk ser på dem som "late og grådige uten selvkontroll", og nå når de endelig klarer det de har ønsket seg hele livet, så prøver de også å bli kvitt denne skammen ved å vise at de "får det til"? 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #23 Skrevet 31. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.58): Ei venninne har begynt på Wegovy og pga det spiser hun mindre. Har begynt å sende bilder av maten. Viser hvor lite hun spiser. Jeg spiser mindre enn det noen ganger, men hvem trenger å vite det? Flere som har venner som gjør det? Anonymkode: 52d35...4c1 Gjetter du er overvektig eller sliter med spiseforstyrrelser selv? Siden du tenker over andres porsjoner? En tallerken sier jo ingenting om dagens inntak. Og de fleste på slankesprøyter blir jo bare feil og underernært. Anonymkode: 38207...423
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #24 Skrevet 31. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjetter du er overvektig eller sliter med spiseforstyrrelser selv? Siden du tenker over andres porsjoner? En tallerken sier jo ingenting om dagens inntak. Og de fleste på slankesprøyter blir jo bare feil og underernært. Anonymkode: 38207...423 Underernærte? Hva mener du? Det blir jo slanke Anonymkode: 52d35...4c1
k4ren Skrevet 1. juni 2025 #25 Skrevet 1. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 18.43): Haha nei har heldigvis ikke sånne venner. Tror hun at hun er en kjent influenser siden hun mener at andre er interesserte i å få vite hva hun spiser til hvert eneste måltid? Hadde ikke giddet å respondere på slike bilder av måltidene til ektemannen min eller sønnene mine engang, og definitivt ikke av maten til ei venninne. Anonymkode: a3456...e7b Er du interessert i hva kjente influensere spiser? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2025 #26 Skrevet 1. juni 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Underernærte? Hva mener du? Det blir jo slanke Anonymkode: 52d35...4c1 Jeg skjønner ikke hva du lurer på en gang, men det ser ut som du postet innlegget før du var ferdig med å skrive, så mulig jeg hadde forstått mer hvis du mente å forklare mer. Selvfølgelig blir mange under- eller feilernærte når de sliter med å få i seg tilstrekkelig mengde mat og når hva de greier å spise og fordøye ofte blir veldig ensformig. Anonymkode: eb446...c03 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2025 #27 Skrevet 1. juni 2025 Hvordan vet at at det er noe annet enn 1. porsjon? Anonymkode: 3f39c...f73
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2025 #28 Skrevet 1. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.58): Ei venninne har begynt på Wegovy og pga det spiser hun mindre. Har begynt å sende bilder av maten. Viser hvor lite hun spiser. Jeg spiser mindre enn det noen ganger, men hvem trenger å vite det? Flere som har venner som gjør det? Anonymkode: 52d35...4c1 Du kan jo se på dette som en mulighet til å erverve deg selv litt raushet og medmenneskelighet. Det vil nok hjelpe deg senere i livet. Anonymkode: 8378a...5f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå