AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Ei venninne har begynt på Wegovy og pga det spiser hun mindre. Har begynt å sende bilder av maten. Viser hvor lite hun spiser. Jeg spiser mindre enn det noen ganger, men hvem trenger å vite det? Flere som har venner som gjør det? Anonymkode: 52d35...4c1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Ja, heldigvis er vi forskjellige. Jeg hadde ikke giddet bry men, ikke giddet å sett engang. Anonymkode: b071a...444 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, heldigvis er vi forskjellige. Jeg hadde ikke giddet bry men, ikke giddet å sett engang. Anonymkode: b071a...444 Jeg kommenterer ikke bildet Anonymkode: 52d35...4c1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Dette er nok stort for hun. Om hun endelig kjenner på det å ha kontroll, det å kunne spise en mindre porsjon og fortsatt bli mett. Det kan være en annen verden, og noe som hun ønsker å dele. Vær en grei venninne og aksepter at hun har noe bra i livet hennes. Anonymkode: 2298f...b9a 9 1 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Haha nei har heldigvis ikke sånne venner. Tror hun at hun er en kjent influenser siden hun mener at andre er interesserte i å få vite hva hun spiser til hvert eneste måltid? Hadde ikke giddet å respondere på slike bilder av måltidene til ektemannen min eller sønnene mine engang, og definitivt ikke av maten til ei venninne. Anonymkode: a3456...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Jeg forstår henne godt. Hvis man er stor og har overspist i mange år, så er det stort for henne å endelig være mett på mindre. Synes du er dømmende, TS, og lite støttende og forståelsesfull for hennes situasjon. Anonymkode: 7fddb...117 10 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår henne godt. Hvis man er stor og har overspist i mange år, så er det stort for henne å endelig være mett på mindre. Synes du er dømmende, TS, og lite støttende og forståelsesfull for hennes situasjon. Anonymkode: 7fddb...117 Det finnes da mange mennesker som har vært store, men som likevel ikke har sendt bilder av maten sin til andre underveis på sin vektreduksjon. Hva gjorde folk før? Fremkalte bilder i fotobutikken og sendte dem til vennene i posten i daglige brev? Hadde blitt travelt. Anonymkode: a406f...841 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Slike og lignende bilder besvares alltid med bilde av en sko her. Anonymkode: 46a38...521 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det finnes da mange mennesker som har vært store, men som likevel ikke har sendt bilder av maten sin til andre underveis på sin vektreduksjon. Hva gjorde folk før? Fremkalte bilder i fotobutikken og sendte dem til vennene i posten i daglige brev? Hadde blitt travelt. Anonymkode: a406f...841 Det har ingen betydning at andre har vært store, spist mindre og ikke delt bilder. Heller ikke relevant hva folk gjorde før. Vedkommende gjør det og jeg ser ingenting galt i det. Anonymkode: 7fddb...117 3 2
BobbySocks Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Hun finner vel en slags motivasjon i det. Det skader da ingen. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det finnes da mange mennesker som har vært store, men som likevel ikke har sendt bilder av maten sin til andre underveis på sin vektreduksjon. Hva gjorde folk før? Fremkalte bilder i fotobutikken og sendte dem til vennene i posten i daglige brev? Hadde blitt travelt. Anonymkode: a406f...841 Samme med de som poster daglige fjellturer. I gamle dager tok de bilder, framkalte i 1000 kopier og hang opp på lyktestolper. Anonymkode: 1b5a0...6e0 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Selvom hun får hjelp av medisiner er overspising for mange et psykisk problem. At hun dokumenterer og deler matinntak er muligens noe hun gjør i håpet om at det vil langsiktig hjelpe henne å endre spisevaner og holdning til mat? Anonymkode: c2920...92d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har ingen betydning at andre har vært store, spist mindre og ikke delt bilder. Heller ikke relevant hva folk gjorde før. Vedkommende gjør det og jeg ser ingenting galt i det. Anonymkode: 7fddb...117 Det er ikke noe annet galt i det enn at det vitner om dårlige sosiale antenner, og at man har liten forståelse for at det kan oppleves som påtrengende og slitsomt for andre mennesker. Akkurat som de som sender bilder av babyen eller katten sin hele tiden. Anonymkode: a406f...841 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 21.18): Det finnes da mange mennesker som har vært store, men som likevel ikke har sendt bilder av maten sin til andre underveis på sin vektreduksjon. Hva gjorde folk før? Fremkalte bilder i fotobutikken og sendte dem til vennene i posten i daglige brev? Hadde blitt travelt. Anonymkode: a406f...841 Nei, men før sendte vi ikke snap om alt mulig annet heller….. Vi lever i en annen tid! Vi tar bilder av alt mulig og sender på snap, selv om vi ikke sendte bilder på samme måte i posten før…. Anonymkode: 6cefb...4c6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke noe annet galt i det enn at det vitner om dårlige sosiale antenner, og at man har liten forståelse for at det kan oppleves som påtrengende og slitsomt for andre mennesker. Akkurat som de som sender bilder av babyen eller katten sin hele tiden. Anonymkode: a406f...841 Hva skal vi med snap, sånn egentlig, når «ingen» liker noe vennene sender?!?! Anonymkode: 6cefb...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 11.40): Selvom hun får hjelp av medisiner er overspising for mange et psykisk problem. At hun dokumenterer og deler matinntak er muligens noe hun gjør i håpet om at det vil langsiktig hjelpe henne å endre spisevaner og holdning til mat? Anonymkode: c2920...92d Kkke for alle. For mange er overspising et symptom på overspising. Man er bare for sulten. Anonymkode: 1d3dc...dd6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er ikke noe annet galt i det enn at det vitner om dårlige sosiale antenner, og at man har liten forståelse for at det kan oppleves som påtrengende og slitsomt for andre mennesker. Akkurat som de som sender bilder av babyen eller katten sin hele tiden. Anonymkode: a406f...841 Nei, det er ikke riktig. Det er mange som ikke har noen problemer med å få slike bilder. Det blir feil om man sender bilder hele tiden, enten det er av mat, baby eller katten. Men om man gjør det innimellom fordi man er stolt over at man klarer å spise en normal porsjon etter å ha slitt lenge med overspising, så vil jeg heller si det å bli irritert over det vitner om dårlige sosiale antenner. Anonymkode: 7fddb...117 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, men før sendte vi ikke snap om alt mulig annet heller….. Vi lever i en annen tid! Vi tar bilder av alt mulig og sender på snap, selv om vi ikke sendte bilder på samme måte i posten før…. Anonymkode: 6cefb...4c6 Noen gjør. Sosialt oppegående mennesker spammer ikke andre med sine ensporede interesser. Anonymkode: a406f...841 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke riktig. Det er mange som ikke har noen problemer med å få slike bilder. Det blir feil om man sender bilder hele tiden, enten det er av mat, baby eller katten. Men om man gjør det innimellom fordi man er stolt over at man klarer å spise en normal porsjon etter å ha slitt lenge med overspising, så vil jeg heller si det å bli irritert over det vitner om dårlige sosiale antenner. Anonymkode: 7fddb...117 Vitner heller om et enormt oppmerksomhetsbehov å hele tiden søke anerkjennelse for sine porsjonsstørrelser. Anonymkode: a406f...841 1
tonebelinda Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.58): Ei venninne har begynt på Wegovy og pga det spiser hun mindre. Har begynt å sende bilder av maten. Viser hvor lite hun spiser. Jeg spiser mindre enn det noen ganger, men hvem trenger å vite det? Flere som har venner som gjør det? Anonymkode: 52d35...4c1 Jeg har en søster som sender snap av hver eneste treningsøkt hun skal på/er på. Lite interessant for andre enn henne selv. Men kommer nå med en hyggelig kommentar til det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå