Haldenjente Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Hei, har meldt meg inn i kvinneguiden, og håper på litt veiledning og hjelp😊
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Haldenjente skrev (6 minutter siden): og håper på litt veiledning og hjelp Overskriften er at du sliter med klær, men i forhold til hva da?? Anonymkode: 66d64...825 7
Eris Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Hei! Dette er et diskusjonforum som du sikkert har sett ☺️hvis du trenger veiledning og hjelp så burde du skrive et nytt innlegg hvor du i overskriften ber om veiledning og hjelp, også i innlegget så kan du skrive litt om problemstillingen din ☺️ da får du nok mer konstruktive og hjelpsomme svar. 4
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #4 Skrevet 28. mai Ok, sorry, er heilt ny her😅 takknemlig for veiledning til å bruke Kvinneguiden! 2
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Overskriften er at du sliter med klær, men i forhold til hva da?? Anonymkode: 66d64...825 Hei, eg er heilt ny her.. håper eg trykka på rett knapp nå. Det er ein pluss knapp, og ein knapp som heiter Siter. Eg veit ikkje ka Siter betyr eg! Haha, herregud. Vel, eg er 44 år, åleinemamma til ein gut på 11 år, og no blir det vanskeleg å handle klær til han😅 Så dét var grunnen for at eg meldte meg inn i Kvinneguiden nå. Tenkte kanskje å få litt hjelp mtp klær og , størrelser . Det er vanskeleg nå, så. Ja, det var grunnen.😅
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #6 Skrevet 28. mai Dere er litt sånn, aggressive her😅 HVA ER DET DU VIL liksom, Offameg 😅 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Ingen er aggressiv i denne tråden. De prøver å få frem hva du spør om. Overskrift og tekst sa ikke så mye. Skal du kjøpe klær til bursdagen hans? Er det klær han går med som du ikke vil han skal gå med? Skal han kjøpe selv? Størrelser må nesten prøves på. Anonymkode: 19c77...4f4 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai De fleste 11åringer vil vel begynne å ha en viss formening om hva de liker selv. Så han kan jo sikkert fortelle eller være med på shopping. Min er veldig enkel i klesveien, handler til han på h&m og lindex. Str bruker han 158 men det er jo veldig individuelt og ikke noe som noen her kan svare på. Hva ellers er det du lurer på? Anonymkode: aa24d...631 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Og du bor i Halden, så ta dere en tur til Nordby. Der finner han helt sikkert masse han kommer til å like og som han syns er kult. Anonymkode: 15cdf...23d 2 1
veronica<3 Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. veronica<3, mod.
AprilLudgate Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Haldenjente skrev (43 minutter siden): Hei, eg er heilt ny her.. håper eg trykka på rett knapp nå. Det er ein pluss knapp, og ein knapp som heiter Siter. Eg veit ikkje ka Siter betyr eg! Haha, herregud. Vel, eg er 44 år, åleinemamma til ein gut på 11 år, og no blir det vanskeleg å handle klær til han😅 Så dét var grunnen for at eg meldte meg inn i Kvinneguiden nå. Tenkte kanskje å få litt hjelp mtp klær og , størrelser . Det er vanskeleg nå, så. Ja, det var grunnen.😅 Kvinne 44 år mor til 11 år gammel gutt. Han velger ut mesteparten selv - viser bilder på Zalando/Boozt eller går i butikk. Til jente hadde jeg godkjent alt sålenge det ikke viste mye hud. Type superkorte shortser, magetopper osv. 2
Daisy-love Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai @Haldenjente Velkommen til kvinneguiden også kalt KG Vi er faktisk mange trivelige her, men folk liker å få i klartekst hva TS (trådstarter, altså du her) vil spørre om. Noen krangler litt mer enn andre også. Ikke den verste tråden dette her da, men ikke ta det til deg 🩵 Sønnen din er 11, og da er han i en litt vanskelig alder. Noen er fornøyd med alt mamma kjøper, andre ikke. Hva liker han å gå med nå, og har han noen ønsker? 1 2
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #13 Skrevet 28. mai Daisy-love skrev (20 minutter siden): @Haldenjente Velkommen til kvinneguiden også kalt KG Vi er faktisk mange trivelige her, men folk liker å få i klartekst hva TS (trådstarter, altså du her) vil spørre om. Noen krangler litt mer enn andre også. Ikke den verste tråden dette her da, men ikke ta det til deg 🩵 Sønnen din er 11, og da er han i en litt vanskelig alder. Noen er fornøyd med alt mamma kjøper, andre ikke. Hva liker han å gå med nå, og har han noen ønsker? Hei, eg trykker på alle knapper her, og håper dette går direkte til deg ❣️ omg. Snakk om å åpne eit ormehôl! Du er den einaste som har svart meg på ein normal måte😅 Takk. Eg trur ikkje eg vil fortsette på denne siden, så mykje hat. Men eg får sjå, som svar på meldingen din, så seier eg at eg har ein gutt som ikkje er så tynn, men heller ikkje stor. Men som trenger nå noko større enn 170. Eg har prøvd å bestille joggebukser til dame i str Xs-s-m, med eller mindre hell😅og tenker nå, må eg bestille herre-str? Det blir vel … for stort/langt? Eg veit ikkje lengre, han har noko klær i str 164-170 som passer, og andre klær i str 170 som er for små. Så. Me er i ein overgang til voksen-størrelser, og eg lurte berre på om andre hadde samme utfordring😊 1
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #14 Skrevet 28. mai Eris skrev (1 time siden): Hei! Dette er et diskusjonforum som du sikkert har sett ☺️hvis du trenger veiledning og hjelp så burde du skrive et nytt innlegg hvor du i overskriften ber om veiledning og hjelp, også i innlegget så kan du skrive litt om problemstillingen din ☺️ da får du nok mer konstruktive og hjelpsomme svar. Ok, takk for tilbakemelding! Så det ser ut til at når man trykker på «Siter», så kan man gi tilbakemelding. Beklager dumme spørsmål, er ny her😅 1
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #15 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen er aggressiv i denne tråden. De prøver å få frem hva du spør om. Overskrift og tekst sa ikke så mye. Skal du kjøpe klær til bursdagen hans? Er det klær han går med som du ikke vil han skal gå med? Skal han kjøpe selv? Størrelser må nesten prøves på. Anonymkode: 19c77...4f4 Ok, så når man trykker på «Siter», så svarer man. Ikkje sant? Omg, sorry altså,men eg prøver å forstå dette systemet 😅 1
luxifine Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai "Siter- knappen" gjør at du siterer et innlegg og svarer til denne i tråden. Ang klær til gutt 11-12 år så er det ofte enda komfort i fokus. Det er noen små-nykker der de begynner å spørre etter et spesielt merke her og der, for noen vokser presset (og maset om merkeklær) med alderen, men andre bryr seg ikke. Hva konkret kan vi hjelpe deg med?
Haldenjente Skrevet 28. mai Forfatter #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Overskriften er at du sliter med klær, men i forhold til hva da?? Anonymkode: 66d64...825 Nei, nå prøver eg lære kordan man svarer på meldinger osv her😅 omg, dét er mykje irritasjon her, fordi eg er ny og prøver å komme inn i dette her😅 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai Haldenjente skrev (8 minutter siden): Hei, eg trykker på alle knapper her, og håper dette går direkte til deg ❣️ omg. Snakk om å åpne eit ormehôl! Du er den einaste som har svart meg på ein normal måte😅 Takk. Eg trur ikkje eg vil fortsette på denne siden, så mykje hat. Men eg får sjå, som svar på meldingen din, så seier eg at eg har ein gutt som ikkje er så tynn, men heller ikkje stor. Men som trenger nå noko større enn 170. Eg har prøvd å bestille joggebukser til dame i str Xs-s-m, med eller mindre hell😅og tenker nå, må eg bestille herre-str? Det blir vel … for stort/langt? Eg veit ikkje lengre, han har noko klær i str 164-170 som passer, og andre klær i str 170 som er for små. Så. Me er i ein overgang til voksen-størrelser, og eg lurte berre på om andre hadde samme utfordring😊 Å nei, ikke damestørrelser til gutt pga fasongen. Se etter "junior størrelser", størrelse 176, 14-16 år eller mannfolk str s-m (men da må han prøve for her kan det variere veldig fra merke til merke). Anonymkode: f178e...943 3
luxifine Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai Haldenjente skrev (1 minutt siden): Nei, nå prøver eg lære kordan man svarer på meldinger osv her😅 omg, dét er mykje irritasjon her, fordi eg er ny og prøver å komme inn i dette her😅 + knappen gjør at du kan svare (og sitere) flere i et innlegg. Siter er et sitat plus ditt svar Til høyre er det tommel opp, hjerte og pokal og det er tilbakemeldinger som du kan gi til innlegg du liker/setter pris på/ vil fremheve Nederst ser du følg tråd: da får du oppdateringer om denne tråden Svar som anonym, da skriver du uten brukernavn 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai Haldenjente skrev (1 time siden): Hei, har meldt meg inn i kvinneguiden, og håper på litt veiledning og hjelp😊 Haldenjente skrev (1 time siden): Ok, sorry, er heilt ny her😅 takknemlig for veiledning til å bruke Kvinneguiden! Haldenjente skrev (12 minutter siden): Hei, eg trykker på alle knapper her, og håper dette går direkte til deg ❣️ omg. Snakk om å åpne eit ormehôl! Du er den einaste som har svart meg på ein normal måte😅 Takk. Eg trur ikkje eg vil fortsette på denne siden, så mykje hat. Men eg får sjå, som svar på meldingen din, så seier eg at eg har ein gutt som ikkje er så tynn, men heller ikkje stor. Men som trenger nå noko større enn 170. Eg har prøvd å bestille joggebukser til dame i str Xs-s-m, med eller mindre hell😅og tenker nå, må eg bestille herre-str? Det blir vel … for stort/langt? Eg veit ikkje lengre, han har noko klær i str 164-170 som passer, og andre klær i str 170 som er for små. Så. Me er i ein overgang til voksen-størrelser, og eg lurte berre på om andre hadde samme utfordring😊 Haldenjente skrev (8 minutter siden): Ok, takk for tilbakemelding! Så det ser ut til at når man trykker på «Siter», så kan man gi tilbakemelding. Beklager dumme spørsmål, er ny her😅 Sånn her har jeg trykket + tegnet på flere innlegg. Du ser alle sitatene over her 👆👆 Og så svarer jeg anonymt 👇 Hilsen lucifine Anonymkode: f178e...943 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå