Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har hatt en fling med sjefen sin her, og som vil dele erfaringene sine? Spesielt hvis det gikk dårlig!  Jeg må avskrekkes før jeg gjør noe dumt... 😬

Anonymkode: eb1e9...e68

Det er mildt sagt en jævlig dårlig idè. 

Anonymkode: e759b...8cf

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er mildt sagt en jævlig dårlig idè. 

Anonymkode: e759b...8cf

Takk for bidraget 😂  Er dessverre allerede klar over at det er en dårlig ide... 

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker at hvis du ikke skjønner dette av deg selv, så nytter det ikke uansett hva andre forteller. 

Du har neppe drømmejobben tipper jeg

Anonymkode: bf3ec...5ad

Jeg skjønner det, men trenger en emosjonell kald dusj for å roe følelsene litt. Det hjelper å lese om tilsvarende situasjoner hvor det har gått dårlig. Avskrekkende eksempler...

Jobben i seg selv er helt grei. 🤷‍♀️  

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jobben i seg selv er helt grei. 🤷‍♀️  

Du setter en grei jobb i risiko. Det burde holde mtp. å helle noe kaldt vann i årene.

Jobb, eller et forhold du ikke aner hvor går, basert på lyst? Jeg ville valgt å stå i den greie jobben.

Det er nok av folk å ligge med der ute, eller skape en fremtid med.

Anonymkode: e55f5...f70

• Liker 1

Føler med deg, har en hott sjef jeg også. Prøver å tenke at han er homofil eller har kjæreste og unger, det hjelper. Og at han helt åpenbart ikke er interessert i meg da, det hjelper kanskje mest av alt.

Anonymkode: e08e2...6fc

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Reversert #meetoo

Søtt

Anonymkode: fe211...72d

Bortsett fra at jeg verken tafser eller glor på han, og generelt ikke oppfører meg som en kåt gris og plager han på noe vis. 😂 Så nei, ikke som "me too" i det hele tatt.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler med deg, har en hott sjef jeg også. Prøver å tenke at han er homofil eller har kjæreste og unger, det hjelper. Og at han helt åpenbart ikke er interessert i meg da, det hjelper kanskje mest av alt.

Anonymkode: e08e2...6fc

Haha, min er verken homofil eller har kjæreste dessverre. Usikker på om han er interessert i meg, jeg har på følelsen at kanskje? Dessverre 🫠

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har hatt en fling med sjefen sin her, og som vil dele erfaringene sine? Spesielt hvis det gikk dårlig!  Jeg må avskrekkes før jeg gjør noe dumt... 😬

Jepp, 3 stykk.

De to første utviklet seg ikke, det var mer gøy.

Tredje var helt krise. Var helt betatt , men han var en skikkelig player. Jeg ble gravid og det hele var et enormt styr. 

Anonymkode: 40efe...916

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jepp, 3 stykk.

De to første utviklet seg ikke, det var mer gøy.

Tredje var helt krise. Var helt betatt , men han var en skikkelig player. Jeg ble gravid og det hele var et enormt styr. 

Ble det mye styr i forhold til kollegaer osv, eller klarte dere å holde det hemmelig? Hvordan endte det?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 19.12):

Bortsett fra at jeg verken tafser eller glor på han, og generelt ikke oppfører meg som en kåt gris og plager han på noe vis. 😂 Så nei, ikke som "me too" i det hele tatt.

Haha, min er verken homofil eller har kjæreste dessverre. Usikker på om han er interessert i meg, jeg har på følelsen at kanskje? Dessverre 🫠

Det vil være svært uprofesjonelt av han å innlede noe med deg. For å ikke snakke om risikabelt.

Det er sjeldent populært hos øvrig ledelse og HR om en leder involverer seg med en ansatt. Alle avgjørelser leder tar vil kunne trekkes i tvil, om det er favorisering etc. Har han ansvar for vaktlister? Ekstravakter? Overtid? Sette opp ferielister? Fordeling av oppgaver? Hvis det mistenkes at du får fordeler fordi du har sex med han, så er det hans jobb og karriere som er i større fare enn din.

De fleste ledere er klar over hvor store konsekvenser det kan få om de ligger med sine ansatte, så de fleste vil ikke anse det som verdt det.

Anonymkode: 19e3f...14c

AnonymBruker

Pass på at dette ikke utvikler seg. Tenk på de negative konsekvensene om det skulle skje noe. Folk finner ut om dette.   Dere begge mister jobbene deres osv. 

Jeg har aldri vært i samme situasjon så jeg har ingen erfaring med dette.

Anonymkode: 1d418...70a

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble det mye styr i forhold til kollegaer osv, eller klarte dere å holde det hemmelig? Hvordan endte det?

Nei var ikke et problem blant kollegaer egentlig, vi kom aldri ut med noe, men alle viste.

Endte med at jeg mistet fosteret og han begynte å holde på med andre på Jobben. Fant også ut at han traff andre på siden.

ellers har vi hatt en god tone etterhevert, men det var skikkelig vanskelig periode og jeg jobber ikke der mer. Har nok noe nag da det var uffatelig mye som skjedde imellom.

Men altså jeg vil ikke advare mot det, man kan jo treffe jackpot også! 😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Pass på at dette ikke utvikler seg. Tenk på de negative konsekvensene om det skulle skje noe. Folk finner ut om dette.   Dere begge mister jobbene deres osv. 

Jeg har aldri vært i samme situasjon så jeg har ingen erfaring med dette.

Anonymkode: 1d418...70a

Jeg er usikker på hva konsekvensene vil blitt dersom noe faktisk skulle skje, men jeg tviler på at det hadde gått så langt som til oppsigelse. Det skal mye til for å bli sagt opp her (vi jobber i det offentlige). Men jeg vil selvfølgelig ikke lage trøbbel for han, det ville nok fått større konsekvenser for han enn for meg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei var ikke et problem blant kollegaer egentlig, vi kom aldri ut med noe, men alle viste.

Endte med at jeg mistet fosteret og han begynte å holde på med andre på Jobben. Fant også ut at han traff andre på siden.

ellers har vi hatt en god tone etterhevert, men det var skikkelig vanskelig periode og jeg jobber ikke der mer. Har nok noe nag da det var uffatelig mye som skjedde imellom.

Men altså jeg vil ikke advare mot det, man kan jo treffe jackpot også! 😁

Huff det hørtes ganske grusomt ut !! 😕 

Jeg vet ikke om min er player, han er ganske stille og sjenert av seg, men jeg har tatt han i å stirre litt på andre damer. Hver gang jeg har følt at han er tiltrukket av andre har jeg mistet helt lysten på han i flere måneder, så jeg går egentlig og venter på at han skal gjøre det igjen sånn at jeg kan komme over han 🤣  Playere og menn som flørter med damer for morro skyld er super turnoff

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det vil være svært uprofesjonelt av han å innlede noe med deg. For å ikke snakke om risikabelt.

Det er sjeldent populært hos øvrig ledelse og HR om en leder involverer seg med en ansatt. Alle avgjørelser leder tar vil kunne trekkes i tvil, om det er favorisering etc. Har han ansvar for vaktlister? Ekstravakter? Overtid? Sette opp ferielister? Fordeling av oppgaver? Hvis det mistenkes at du får fordeler fordi du har sex med han, så er det hans jobb og karriere som er i større fare enn din.

De fleste ledere er klar over hvor store konsekvenser det kan få om de ligger med sine ansatte, så de fleste vil ikke anse det som verdt det.

Anonymkode: 19e3f...14c

Jeg tror ikke han har "makt" nok til å gi meg noen spesielle fordeler egentlig. Vi jobber til vanlige kontortider, tar ferie når vi vil, og har faste oppgaver. Men jeg forstår at det uansett ikke vil se bra ut...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.37):

tenk på hvor HELDIG du er som har en deilig sjef! tenk på hvordan det LØFTER arbeidsplassen din! tenk hvis han ikke hadde vært der, om det var en døll type, eller verre, en dame ... hehe, og tenk på at den situasjonen du er i nå er perfekt for deg. du får spenning, men risikerer ingenting. hvis du driver på med noe med sjefen din går jo luften ut av ballongen og det er mye mer seriøst, du sliter med dårlig samvittighet og det blir masse kjedelige ting å forholde seg til, samt at noen garantert merker det. så, enn så lenge så kan du bare kose deg med at: sukkhhh, min deilige sjef. og det aller viktigste, du må lufte deg selv! du må bruke begge hendene og så vifter du på deg selv, siden du må forhindre deg selv fra å besvime. og så sier du: stakkers meg 

🙈🥹🤭🤡🥴

Anonymkode: 3c620...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...