Gå til innhold

Kjøkken: har dere oppvask gjenstander stående fremme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har stående framme mye av det jeg bruker i hverdagen. Bare stress å rydde bort og ha det strøkent. Som personen over her sa; det er greit at man ser at det bor folk her. 

Anonymkode: ea4c3...73c

• Liker 4
  • Nyttig 2

Har ikke et sett som hører sammen. Men har en såpedispenser som er litt fin, og en steinkrukke til zalo og oppvaskkost. Bruker det flere ganger for dagen så gidder ikke rydde det helt vekk. Selv om det er plass i skuffen under vasken med div andre vaskemidler.

Anonymkode: 25c9e...10c

• Liker 2
  • Nyttig 1

Annonse

uglejenta skrev (6 minutter siden):

Har alt i øverste skuff under vasken så det er veldig lett tilgjengelig. Finner frem og pakker bort på noen sekunder, og jeg kan nyte synet av ren kjøkkenbenk resten av tiden🤩

Tørker du oppvaskkost før du legger den ned i skuffen? Blir det evt mye fukt i skuffen? Lurer da jeg er litt lei oppvaskbørsten min🤣

Anonymkode: 1771d...116

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tørker du oppvaskkost før du legger den ned i skuffen? Blir det evt mye fukt i skuffen? Lurer da jeg er litt lei oppvaskbørsten min🤣

Har slike plastbokser så da legger jeg den nedi rett etter bruk😊 En til børste og zalo, en til kluter og en til oppvasktabletter

https://www.clasohlson.com/no/Stabelbar-boks-i-gjennomsiktig-plast/p/44-5540-2

• Liker 1
  • Nyttig 2

Annonse

Har zalo i en fin flaske med helletut (sånn som man gjerne har olivenolje i) 

Oppvasktablettene har vi i en "hollandsk krukke" og oppvaskbørsten i en metallkrukke. Vi har også en pen håndvasksåpe. 

• Hjerte 1
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tenker på såpe, oppvaskkost og klut? Har dere oppvasksett? Se bilde 

IMG_7196.jpeg

Anonymkode: 619fb...bf9

haha, må bare kommentere dette. Har oppvaskbørste og zalo i en fin marmordispenser stående fremme i tillegg til håndsåpe. Jeg så det produktet der i butikken her om dagen, og vurderte å kjøpe det siden det ville sett mer ryddig ut. 

Annonse
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tenker på såpe, oppvaskkost og klut? Har dere oppvasksett? Se bilde 

IMG_7196.jpeg

Anonymkode: 619fb...bf9

Hadde en slik før. Nå har jeg en fin, liten keramikkrukke til oppvaskkost og -såpe, såpen har jeg i en sånn her: https://www.tilbords.no/interior/bad/sapedispenser/eva-solo-sapedispenser-svart/

Anonymkode: 185a9...161

• Nyttig 1

Oppvaskbørsten min er bærre lekker, så den står fremme så jeg kan nyyyyte synet av den hele dagen.

Zaloen mætcher kjøkkenet, så den nekter jeg å gjemme bort. 

Så det så! 

Håndsåpen er Neutral, så den er nøytral nok til å bli stående. 

Anonymkode: a080a...855

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

I stedet for å legge en fuktig oppvaskkost i skuffen pleier jeg å oppbevare den i oppvaskmaskinen. Da gjør det ikke noe om den ikke er tørr. 

Anonymkode: 6f7c6...2fa

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...