AnonymBruker Skrevet 31. mai #61 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Alle kvinner som barberer blir så veldig rasende på oss som ikke gjør det. Veldig rart egentlig. Skjønner ikke helt hva som feiler dem. Kanskje vi kvinner som ikke barberer er mentalt sunnere. Anonymkode: 92a34...01c Hvem er rasende egentlig? Syns jeg ser mest av de ubarberte som sier ting som «dere ser ut som barn» etc. Anonymkode: 1c688...6d1 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #62 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kvinner som barberer blir så veldig rasende på oss som ikke gjør det. Veldig rart egentlig. Skjønner ikke helt hva som feiler dem. Kanskje vi kvinner som ikke barberer er mentalt sunnere. Anonymkode: 92a34...01c I slike tråder er det vel alltid flest av de kvinnene som barberer seg eller på annen måte fjerner hår som sier klart og rett ut "jeg gjør dette og jeg bryr meg ikke hva andre gjør" Mens de som har kjønnshår og kroppshår generelt er veldig opptatt av hva andre kvinner gjør og snakker alltid nedsettende om de som barberer seg eller på andre måter fjerner kroppshår. De klarer ikke og evner ikke å bare snakke om sitt eget valg uten at de må dnskke nedlatende om andres valg. Om det taler for å være mentalt sunn så har du en noe rar tolkning av utrykket "mental sunnhet". Hvorfor de som ikke fjerner hår er så opptatt av hva andre kvinner gjør og må legge nesen sin inn i andres underliv vet jeg ikke. Kanskje vi som barberer oss er flinkere til å bry oss om oss selv og gir ganske blanke i hva andre kvinner gjør med sitt kjønnshår. Det er veldig rart egentlig at de som ikke barberer seg er så opptatt av å snakke nedsettende og være så nedlatende mot andre kvinner basert på kjønnshår. Anonymkode: c647e...ffe 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #63 Skrevet 31. mai Ja, jeg har gjort det alle tre gangene jeg har født. For eget velværes skyld! Anonymkode: e30f6...84b 1
Rotemor Skrevet 1. juni #64 Skrevet 1. juni anonymLala skrev (10 timer siden): Det er av noe betydning. Det bør ikke barberes akkurat like før grunnet fare for rifter. Hva folk velger å gjøre i forkant er vel revnende likegyldig? Mange som barberer til vanlig velger å fortsette til tross for graviditet, ikke for å imponere noen. Jeg skjønner ikke hva dette har å gjøre med påstand om at det er mer eller mindre «behagelig å føde med kjønnshår». Whatever.
anonymLala Skrevet 1. juni #65 Skrevet 1. juni (endret) Rotemor skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke hva dette har å gjøre med påstand om at det er mer eller mindre «behagelig å føde med kjønnshår». Whatever. Usikker på hva du mener her, men til syvende og sist må folk få velge selv, og de som barberer seg normalt slutter neppe med det med mindre det blir tungvint pga magen. I forbindelse med fødsel vil noen føle seg bedre uten. Smak og behag! Det er sykt mye nedlatende kommentarer her mot folk som barberer (at vi gjør det for å ‘’imponere’’ jordmor, er mentalt usunne og ser ut som barn nedentil for å nevne noe). Endret 1. juni av anonymLala 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå