AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg ønsker å gjøre det da det føles "renere", men ser det egentlig er frarådet. Hva gjør dere andre? Anonymkode: 604d8...2f6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Nei. Ingen bryr seg om det. Anonymkode: d62e1...e71 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Nei, jeg følger råd fra helsepersonell Anonymkode: f2b19...980 11 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Jeg tror jeg var så gravid (stor mage) at det rett og slett var litt vanskelig. Om jeg ikke hadde full busk, så var det ikke så langt unna. 😊 Men jeg rakk å shave legger før fødselen og det var jeg glad for. Glemte å nappe det ene håret jeg har på én av brystvortene og det irriterte meg da jeg skulle amme, så ville sjekket det om jeg var deg😊 Anonymkode: 3fd97...e93
anonymLala Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai (endret) Barberer i blinde mens jeg enda når ned nå for å unngå skog (dvs blir mer stussing), men kommer til å gå til voksing i sommer med jevne mellomrom. Litt pga velvære, fordi jeg har tenk å gå på stranden og fordi jeg vil gjøre perinealmassasje fra uke 34. Vokser ikke de siste par ukene før termin for å holde hårveksten på et ok nivå til fødsel (forhåpentligvis) Hadde jeg hatt mindre hårvekst hadde jeg ikke giddet bry meg Endret 28. mai av anonymLala 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Ja jeg har gjort det igjennom hele svangerskapet, ikke like ofte som vanlig men innimellom. Det handler om velvære for egen del. Anonymkode: c647e...ffe 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Nei. Kunne ikke brydd meg mindre. Var mer bekymret for å bæsje på meg enn å ha litt ekstra hår 🤣 Anonymkode: 60641...5e3 8 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Nei, det er frarådet. Det er mer hygienisk med hår fordi barbering skaper små rifter. Anonymkode: 525aa...6f7 8 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Nei, pga frarådet pluss det var sabla vanskelig å komme til på slutten av svangerskapet. Hadde et kranglete bekken også, og den vridningen jeg måtte gjøre for å holde på der nede gjorde jeg bare for å tørke/stelle meg, ikke shave… Anonymkode: 6dd35...411 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Gjorde det et par uker før fødsel. Da rakk det ikke å vokse noe særlig Anonymkode: 1c688...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Nei, men jeg stusset det 😂 Anonymkode: 6aff9...331 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Sluttet å barbere når magen ble for stor til å nå frem på noen særlig fornuftig måte i begge svangerskap 🙈 Full busk til fødsel! Anonymkode: d978c...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai Nei. Ikke er det anbefalt og ikke liker jeg borrelåsfølelsen med bind og hårstubber. Anonymkode: 01a11...349 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Tanken på det kunne ikke vært lenger unna for min del. Hadde ingen trang til å pynte meg for jordmor😂 Så har jeg også lest at i alle fall gynekologer ønsker intimbarbering dit peppern gror av helsemessige årsaker, så ville imponert noen heller. Anonymkode: 291f3...eca 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai Nei, det er ikke anbefalt grunnet infeksjonsfare ved eventuelt keisersnitt. https://www.babyverden.no/nyheter/gravide-bor-ikke-vare-intimbarbert/ Anonymkode: d9c06...c17 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai Nei, magen er så stor nå at det bare blir stress. Barberer legger og under armene, det får være godt nok. Anonymkode: 8cd43...604 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai Har blitt barbert av jordmor på sykehuset begge gangene jeg har født. Anonymkode: 74125...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå