AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Noen som har noe erfaring på hvor lang ventetiden er når du er ferdig utredet, til de er ferdig å vurdere? Er fryktelig spent på resultatet, og uvissheten tar livet av meg. Så ser etter andres erfaring som en pekepinne. Anonymkode: 25d44...93f
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Jeg er under utredning nå. Første time var tidlig i mai og siste er midt i juni. Satt opp til konklusjonssamtale ca ti dager senere. For barnet mitt tok det cirka tre uker fra siste time i utredning til tilbakemelding fra BUP. Anonymkode: 0a5d7...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Etter utredning tok det cirka to uker før barnet fikk diagnosen fra Bup. Anonymkode: 26111...e83
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Jeg er under utredning nå. Jeg hadde min første time i januar, min fjerde for et par uker siden, og på den femte om et par uker får jeg konklusjonen. Anonymkode: 5187f...787
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Hvor er det du blir utredet? Jeg ble utredet hos DPS. Jeg fikk konklusjonen timen etter utredningen var ferdig. Men det hadde hele tiden vært dialog mellom meg og psykologen så jeg var veldig foreberedt på konklusjonen. Slutten av utredningen virket å være mer en formalitet enn noe som ville påvirke om jeg fikk eller ikke fikk diagnosen. Psykologen sa hele tiden at hun jobbet etter en helhetsvurdering. Så det var ingen enkelt-tester som alene ville bestemme om jeg fikk diagnosen eller ikke. Anonymkode: 13401...46e
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er under utredning nå. Jeg hadde min første time i januar, min fjerde for et par uker siden, og på den femte om et par uker får jeg konklusjonen. Anonymkode: 5187f...787 Svarer meg selv her for å korrigere litt. Jeg husket feil, jeg har visst hatt seks timer. Anonymkode: 5187f...787
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 17.50): Hvor er det du blir utredet? Jeg ble utredet hos DPS. Jeg fikk konklusjonen timen etter utredningen var ferdig. Men det hadde hele tiden vært dialog mellom meg og psykologen så jeg var veldig foreberedt på konklusjonen. Slutten av utredningen virket å være mer en formalitet enn noe som ville påvirke om jeg fikk eller ikke fikk diagnosen. Psykologen sa hele tiden at hun jobbet etter en helhetsvurdering. Så det var ingen enkelt-tester som alene ville bestemme om jeg fikk diagnosen eller ikke. Anonymkode: 13401...46e Ble videresendt fra dps til autisme senter for å bli vurdert der, var der en gang med mannen, en gang uten også var han der en gang. Nå venter jeg på å høre noe nytt. Jeg vet bare at et helt team skulle se og vurdere et opptak av meg som ble gjort under en test jeg gjorde, og se over ting før jeg får vite noe. Men bare å sitte på vent er vanskelig. ts Anonymkode: 25d44...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå