AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Flytt fra Oslo, finn noe billigere ett annet sted. Gjorde det, og trives ikke. Jeg hadde startlån, og vet ikke om jeg får det igjen. Kjenner en som har fått det fire ganger, men... Familien min bor i Oslo, og det er der jeg har vennene mine. Etter som årene går blir jeg eldre og vil ikke ha sykehjemsplass eller omsorgsbolig + langt vekk fra familien. Helsa, den fysiske, har også blitt hakket verre. Skal selge der jeg bor, og må sannsynligvis bo i kollektiv i første omgang selv om jeg er plaget med angst. Så takk for fine råd fra noen av dere som ikke forstår viktigheten av det sosiale felleskapet. Skriver dette sånn at kanskje ikke andre følger deres verdiløse tåpelige råd. Anonymkode: d1c2e...2f8 3 4 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Jeg har gjort det samme, skal nå tilbake til Oslo. Tapt masse penger og verdistigning på leilighet jeg hadde. Småbyslivet er ikke skapt for alle. Anonymkode: c290d...8fe 5 3 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mai Populært innlegg #3 Skrevet 28. mai 😂Seriøst, du kan virkelig ikke skylde det her på andre. Du kan høre på råd og andres erfaringer, men til slutt er ansvaret for å gjøre en beslutning 100% din egen. Ta deg sammen! Anonymkode: f653d...5ed 111 2 53
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Du følger råd fra fremmede om en av de største og viktigste beslutningene i ditt liv? Jeg lukter 🧌 Anonymkode: 19258...ae4 24 2 13
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Er det bedre å bli evig leieboer i Oslo med de stadig økende leieprisene og generelle kostnadene der? Anonymkode: 9f8c5...a66 6 3
MyCupOfTea Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Folk kan gi så gode eller dårlige råd de bare vil, til syvende og sist er det likevel opp til deg om du vil følge disse eller ikke. 9 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Flytt fra Oslo, finn noe billigere ett annet sted. Gjorde det, og trives ikke. Jeg hadde startlån, og vet ikke om jeg får det igjen. Kjenner en som har fått det fire ganger, men... Familien min bor i Oslo, og det er der jeg har vennene mine. Etter som årene går blir jeg eldre og vil ikke ha sykehjemsplass eller omsorgsbolig + langt vekk fra familien. Helsa, den fysiske, har også blitt hakket verre. Skal selge der jeg bor, og må sannsynligvis bo i kollektiv i første omgang selv om jeg er plaget med angst. Så takk for fine råd fra noen av dere som ikke forstår viktigheten av det sosiale felleskapet. Skriver dette sånn at kanskje ikke andre følger deres verdiløse tåpelige råd. Anonymkode: d1c2e...2f8 Du er dum som tar råd fra KG på slike seriøse saker🤣 Så takk deg selv 😘 Anonymkode: 12994...468 6 1 4
Daria Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Er du like ansvarsfraskrivende og lett å lede - og ikke minst like lite kritisk på å ta råd fra ukjente - på alle områder i livet, eller forbeholder du det til de store livsvalgene? Å flytte ut av byen og til noe billigere er økonomisk sett et godt råd, men du må jo selv gjøre vurderingene om hva som er best og viktig for deg og din livskvalitet totalt sett. 16 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flytt fra Oslo, finn noe billigere ett annet sted. Gjorde det, og trives ikke. Jeg hadde startlån, og vet ikke om jeg får det igjen. Kjenner en som har fått det fire ganger, men... Familien min bor i Oslo, og det er der jeg har vennene mine. Etter som årene går blir jeg eldre og vil ikke ha sykehjemsplass eller omsorgsbolig + langt vekk fra familien. Helsa, den fysiske, har også blitt hakket verre. Skal selge der jeg bor, og må sannsynligvis bo i kollektiv i første omgang selv om jeg er plaget med angst. Så takk for fine råd fra noen av dere som ikke forstår viktigheten av det sosiale felleskapet. Skriver dette sånn at kanskje ikke andre følger deres verdiløse tåpelige råd. Anonymkode: d1c2e...2f8 Ja, men når du velger å bo i Norges dyreste by får du la være å sutre da. Det er som feite folk som klager over vekta mens de fortsetter å spise bakst, sukker, UP- mat, takeaway etc. Du vil tydeligvis ha i pose og sekk, men sånn fungerer det vanligvis ikke for de fleste. Anonymkode: 44482...0eb 9 1 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Flytt fra Oslo, finn noe billigere ett annet sted. Gjorde det, og trives ikke. Jeg hadde startlån, og vet ikke om jeg får det igjen. Kjenner en som har fått det fire ganger, men... Familien min bor i Oslo, og det er der jeg har vennene mine. Etter som årene går blir jeg eldre og vil ikke ha sykehjemsplass eller omsorgsbolig + langt vekk fra familien. Helsa, den fysiske, har også blitt hakket verre. Skal selge der jeg bor, og må sannsynligvis bo i kollektiv i første omgang selv om jeg er plaget med angst. Så takk for fine råd fra noen av dere som ikke forstår viktigheten av det sosiale felleskapet. Skriver dette sånn at kanskje ikke andre følger deres verdiløse tåpelige råd. Anonymkode: d1c2e...2f8 Så du har ikke noe ansvar for eget liv? Det er alle andre sin feil? Når du spør om råd, så får du råd om hva personen du spør ville ha gjort, det betyr ikke at det er rett for deg. Men jeg skal gi deg et godt råd her og nå, meld deg ut av Kvinneguiden nå i dag, så slipper du å ta imot råd flere ganger. God tur videre.
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Hvor langt vekk fra Oslo flyttet du da? Anonymkode: 46dd1...cbe 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Hvorfor legge ansvaret på andre? Kg er et dårlig sted å henge hvis du vil ha gode råd Anonymkode: 915db...535 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Det er sier jo mer om deg, enn de som har gitt deg råd. Du tar jo dine egne valg her i livet. Å du velger jo selv om du ønsker å ta til deg de rådene du får. Anonymkode: 92dc9...ae4 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor legge ansvaret på andre? Kg er et dårlig sted å henge hvis du vil ha gode råd Anonymkode: 915db...535 Jeg skrev dette fordi andre kan høre på råd fra visse her inne om å flytte vekk. Vet jeg gjorde et dumt valg og selv er ansvarlig. Takk for meg. TS Anonymkode: d1c2e...2f8 3 1
Knirke Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai FYI: Dette er et økonomiforum, og rådene som gis er fra et økonomisk perspektiv. Vil du ha familie- og venneråd kan du snakke med familie og venner isteden. 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Skylder du alltid på andre for de valgene du tar? Anonymkode: b7de5...a28 12 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skrev dette fordi andre kan høre på råd fra visse her inne om å flytte vekk. Vet jeg gjorde et dumt valg og selv er ansvarlig. Takk for meg. TS Anonymkode: d1c2e...2f8 Men herlighet, folk må da være oppegående nok til å ikke innrette seg etter hva noen på et anonymt forum sier en burde. Anonymkode: f653d...5ed 8 1 2
Anonysoum Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai Ikke legg ansvaret over på andre. Det fungerer for noen, men ikke alle. Vi er alle selv ansvarlige for hvilke valg vi tar, og hvordan vi løser det. 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai Du er der du er takket være EGNE valg. Anonymkode: 1e3c8...e83 4 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå