Gå til innhold

Shortstruser som er usynlige gjennom bukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Strammere bukser/jeans. Noen som har funnet noen der kantene faktisk ikke er synlige?  
Kun egne erfaringer, prøvd veldig mange som skal være sømløse det kantene nederst på shortsene synes godt gjennom.

IMG_0272.jpeg

Anonymkode: bd584...0da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaring å dele?

AnonymBruker
Skrevet

Avklippet trusedel på en control top strømpebukse. Er bomullskile i disse, så går fint an å bruke som truse. (Eller en annen modell)

Anonymkode: cc4e9...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Så ufattelig idiotisk tema å diskutere at jeg ikke har ord. 

Å gå med truse er helt normalt, og det er helt normalt at truser har sømmer/kant. 

Hvilken idiot av et mehe kom på denne ideen at truser ikke skal synes? 

Nå har jeg levd i femti år, bodd i flere store byer, jobbet i desto flere land og byer, blitt kjent med utallige menn. Ikke en eneste mann har noen gang nevnt for meg problemet med truse kanter. 

Uforståelig 

Anonymkode: 2b36b...b34

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å gå med truse er helt normalt, og det er helt normalt at truser har sømmer/kant. 

Nå har jeg levd i femti år, bodd i flere store byer, jobbet i desto flere land og byer, blitt kjent med utallige menn. Ikke en eneste mann har noen gang nevnt for meg problemet med truse kanter. 

Uforståelig 

Under kjoler er det behagelig å bruke fordi det hindrer lårene fra å gnisse. Du kan også bøye deg uten frykt for at rumpa stikker frem. 

Og hvem bryr seg om hva menn tenker? Når jeg har en glatt, smooth bukse på synes jeg det er pent å ikke ha trusekant. Er ikke verre enn det. Synes det er mer idiotisk å hisse seg sånn opp over trusevalget til folk. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Uforståelig 

Jeg syns det er stygt med trusekanten og det har da ingenting med menn å gjøre. Her er du på bærtur!

Anonymkode: 439af...8ad

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uforståelig 

I profesjonelle sammenhenger spesielt jeg ikke ønsker det skal være veldig synlig. Føler også det er litt «kjerring» å foretrekke dette fremfor f.eks hipstere, men synes altså dette er mest behagelig å gå med lange dager.

Takker for tipsene, skal sjekke ut

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare bruke string truse?

Anonymkode: 212e4...7b6

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (3 timer siden):

Under kjoler er det behagelig å bruke fordi det hindrer lårene fra å gnisse. Du kan også bøye deg uten frykt for at rumpa stikker frem. 

Og hvem bryr seg om hva menn tenker? Når jeg har en glatt, smooth bukse på synes jeg det er pent å ikke ha trusekant. Er ikke verre enn det. Synes det er mer idiotisk å hisse seg sånn opp over trusevalget til folk. 

Kvinne er kvinne verst er det noe som heter. Ingen menn er vel opptatt av dette, er vel poenget. Frykt for at rumpa stikker frem? Er denne frykten basert på hva slags truse en har? Eller hva slags stoff? Alle har vel sett ei kjerring-rompe før eller?

Skrevet

Gå uten truse, da risikerer du ikke at kanter vises

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kvinne er kvinne verst er det noe som heter. Ingen menn er vel opptatt av dette, er vel poenget. Frykt for at rumpa stikker frem? Er denne frykten basert på hva slags truse en har? Eller hva slags stoff? Alle har vel sett ei kjerring-rompe før eller?

Går du i kjole med shorts kan du bøye deg uten at noen ser en halvnaken rumpeball eller en sliten truse som har lagt seg skjevt og blotter halve rumpa. Bryr du deg ikke så bryr du deg ikke, men jeg ønsker ikke å vise rumpa i tide og utide på kontoret. At du kritiserer meg for dette kan du vel definitivt kalle kvinner er kvinner verst ja. La nå kvinner gå i så store eller små truser de vil uten å kalle det idiotisk. Jeg synes det er befriende å gå i en shorts som sitter der den skal. 

Kritiserer du kvinner som spør om råd til strømpebukser? Hvorfor ikke? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan du ikke bare bruke string truse?

Anonymkode: 212e4...7b6

Komforten kan ikke engang sammenlignes. Dessuten er det uhygienisk å bruke string.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 13.39):

Uforståelig 

Det er stygt og ulekkert, enkelt og greit. Undertøy er undertøy, det skal ikke synes. Jeg, og mange med meg, blåser i hva de utallige mennene dine rundt om i verden mener om det. Vi kler oss etter egne meninger, ikke andres.

Anonymkode: 99d7d...e51

AnonymBruker
Skrevet

I mange sammenhenger ser det sjuskete ut med trusekant, det er som en tykk BH-stropp under en topp med bred utskjæring. Gå som du vil, men ikke bli sur når andre ønsker å se ut som de ikke har kledd på seg i mørket. 

AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 13.39):

Uforståelig 

Anonymkode: 24b58...bda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er stygt og ulekkert, enkelt og greit. Undertøy er undertøy, det skal ikke synes. Jeg, og mange med meg, blåser i hva de utallige mennene dine rundt om i verden mener om det. Vi kler oss etter egne meninger, ikke andres.

Anonymkode: 99d7d...e51

Det kan du ikke mene? Alle jentene/damene som strekker og drar på seg tynne, ettersittende tightser som viser "alt" er jo nettopp for å få oppmerksomhet,- fra menn? Egne meninger,- ja visst! Her hører jeg gjerne din mening om hva som er mest lekkert, en trusekant som syntes, eller en tights der alle sprekker og kroker vises?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Komforten kan ikke engang sammenlignes. Dessuten er det uhygienisk å bruke string.

Dessuten er stringtruse blodharry.

Anonymkode: 09693...2bd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker noe som dette hvis jeg skal ha på meg et plagg som er litt gjennomsiktig. De jeg har er fra H&M. Synes ikke synlig undertøy er noe pent.

IMG_1818.thumb.jpeg.a39cbcc2c16635efa5d8f98d2bbff33f.jpeg

Anonymkode: 09693...2bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan du ikke mene? Alle jentene/damene som strekker og drar på seg tynne, ettersittende tightser som viser "alt" er jo nettopp for å få oppmerksomhet,- fra menn? Egne meninger,- ja visst! Her hører jeg gjerne din mening om hva som er mest lekkert, en trusekant som syntes, eller en tights der alle sprekker og kroker vises?

Hvorfor kan vedkommende ikke mene det? Hun sa "mange", ikke alle. 

Vi er ganske mange som ikke liker tights oppi rumpa også. Skjønner ikke helt relevansen? Både trusekant og tights oppi rumpa er stygt. 

Anonymkode: 1caa3...494

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...