AnonymBruker Skrevet 30. mai #41 Skrevet 30. mai Nådeløs skrev (46 minutter siden): Det du antyder her er at trådstarter ikke er oppegående og dermed ikke kan date en oppegående kvinne. Det er feil. Ingenting i teksten til trådstarter som sier at han ikke er oppegående. Verre med han jeg siterte, for eksempel. Vil ikke påstå det er noen som er oppegående. Ufør og vernet bedrift tilsier det Anonymkode: b37da...add 2
Snok1 Skrevet 30. mai #42 Skrevet 30. mai ben47 skrev (3 timer siden): Hahaha, dagens...! 😅 Hvorfor stoppe der? Han bør vel bli laksearving, søkkrik og modell ala Gustav Witzøe i samme slengen...? Jeg forsøker å gi råd som er såpass realistiske at de kan virke inspirerende, men morsomt forslag.
AprilLudgate Skrevet 31. mai #43 Skrevet 31. mai Mardina skrev (21 timer siden): Det er absolutt ikke tilfelle. Man trenger ikke være psykisk utviklingshemmet for å jobbe i f.eks VTA bedrift 😊 Og hvorfor kan man ikke jobbe i vernet bedrift? Er vel bedre det, enn å ikke jobbe i det hele tatt? Det er derfor jeg spør: Hva er årsaken til vernet bedrift.
Mardina Skrevet 31. mai #44 Skrevet 31. mai AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Det er derfor jeg spør: Hva er årsaken til vernet bedrift. Det må du i så fall ta opp med ts.
Lt.Dan Skrevet 31. mai #45 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mange bitre menn i denne tråden ser jeg. Utrolig mange som er uføre idag, og de fleste av de har jo både samboer og barn. Det hjelper å være utadvendt, snill, hjelpsom og god å prate med. Mulig du ikke skal se etter høyt utdannede karrierekvinner, for de har helt andre verdier de går etter, men helt vanlige damer burde gå. Anonymkode: 9ec59...3fc Faen også, da er jo hele poenget borte da🙄
BeeKind Skrevet 31. mai #46 Skrevet 31. mai Arbeidsstatus har ikke så mye å si Husk også at det finnes like mange ulike kvinner som menn! Det finnes noen som passer for alle. Alle damer er forskjellige, men det som vi generelt sett er ute etter er en mann om er stabil og moden. Det vil si en som kan ta ansvar for egne følelser og ansvar for sitt liv, og som er snill og trygg. Det er også viktig at han er genuint interessert i oss, og er en interessant person selv også. Også må jo kjemien stemme, og det er ikke sikkert at går selv om man liker hverandre aldri så godt på papiret! Et lite tips er at hvis man snakker for mye om at man er ensom og det er vanskelig å finne noen, så kan det legge en demper på stemningen. Det kan gi inntrykk av at man ikke er så interessert i HENNE, men i å bare finne hvem som helst, og det føles ikke så godt. Så prøv å legge bort eventuell frustrasjon og ha en åpen holdning. Det er sårbart og risikabelt å date, det er mye som skal klaffe - men det er verdt det 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå