AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Sendte inn søknad torsdag, og står i annonsen at søknader behandles fortløpende. Siden det da er gått en uke, er det tegn på at jeg mest sannsynlig ikke får intervju? Anonymkode: daeea...609
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Fortløpende vil si når dem får tid. Det kan ta 1 dag eller 1 mnd. Sist jeg søkte om jobb var søknadsfrist "Snarest" Tok 4mnd får man fikk svar. Ikke ha for mye håp, søk på mange jobber. Så kan du heller bli positivt overrasket om du får jobben. Anonymkode: 6e973...363 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sendte inn søknad torsdag, og står i annonsen at søknader behandles fortløpende. Siden det da er gått en uke, er det tegn på at jeg mest sannsynlig ikke får intervju? Anonymkode: daeea...609 En uke er ingenting. Gi det mer tid. Anonymkode: 91f92...322 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Første gang du søker på jobb? En uke er jo ingenting. Ansettelsesprosesser tar ofte flere måneder... Anonymkode: 9ceaa...a3d
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Fortløpende betyr ikke at de tar i søknaden dagen den kommer inn. Anonymkode: ee9a8...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå