Gå til innhold

Kakerlakker og Cafeer i blokka her.

Fremhevede innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg bor i en blokk. Under blokka så er det en Kebab-sjappe, Narvesen og en Cafè.

For 1 mnd siden kom det slike insektsutryddere på døra her og sa at det var blitt observert kakerlakker i den ene Cafeen.

Vi fikk en sånn felle vi måtte la ligge på kjøkkene og på badet, og heldigvis var det ingen kakerlakker i leiligheten her. :hoppe:

Men... Kebabgutta og han på Narvesen er kjempe flink med søppla og bærer den dit den skal. Nemlig i søpplekassa, men Cafeen, hvor det jobber en del unge jenter, de setter søppla si i gangen!! :frustrert:

Det har nå kommet opp et skriv i gangen om at søppla ikke skal settes i gangen, men fortsatt så setter disse jentene søppla si i gangen.

I dag observerer jeg enda et skriv i gangen. Søppeltømmerne har fått nok.

De gidder ikke ta med seg søppla lenger fordi når disse jentene på Cafeen har giddet å løfte rumpene sine å ta med søppla i søppelboden så setter de søppla utenfor søpplekassene.

"Nok er nok" hadde søppeltømmerne sagt.

Nå lurer jeg... Skal jeg gå ned å si noe til disse jentene i Cafeen?

Jeg pleier ikke å være den som skriker høyest ang. slike ting, men jeg er dritt lei latskapen dems.

Og ja, jeg vet det er dem. Kebabgutta og han på Narvesen har også sett seg dritta lei dem. Og det har jeg også nå.

For hvis det er kakerlakker i blokka her så gjør dem søren meg ikke saken noe bedre. :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Hva med og ta kontakt med mattilsynet?

Gjest baby-E
Skrevet

eller prøv å komme i kontakt med sjefen der...

Gjest Jalileh
Skrevet
Hva med og ta kontakt med mattilsynet?

Det har allerede blitt gjort. :(

Gjest Jalileh
Skrevet
eller prøv å komme i kontakt med sjefen der...

Det var en god idè. Takk! :)

Takk til deg også Gamle Alex.

Gjest LoisLane
Skrevet
Det har allerede blitt gjort. :(

Og ingenting skjer? Det er for sløvt, synes jeg.

Kjedelig situasjon for alle. Spørs om det hjelper å snakke med jentene når det har vært gjort før også.

Gjest Bodillen
Skrevet

Enig med Gamle Alex. De kommer antagelig til å få en advarsel, og hvis de kke skjerper seg kan de risikere at kafeen blir stengt. Det hadde ikke kosta meg en drue!

Gjest Jalileh
Skrevet
Og ingenting skjer? Det er for sløvt, synes jeg.

Kjedelig situasjon for alle. Spørs om det hjelper å snakke med jentene når det har vært gjort før også.

Ja, det er dritt sløvt. Styret, beboerene og søppeltømmerne er jo helt oppgitt, men jeg kan jo ta kontakt med dem en gang til?

Skader jo ikke å prøve... :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Enig med Gamle Alex. De kommer antagelig til å få en advarsel, og hvis de kke skjerper seg kan de risikere at kafeen blir stengt. Det hadde ikke kosta meg en drue!

Ja, jeg skal prøve jeg. Skader ikke.

Håper den blir stengt. De har så fortjent det. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...