AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Vil på det sterkeste advare mot dette. Denne kjøpebeskyttelsen er bare tull, spesielt for mindre varer. La oss si at du kjøper en vare for 150 kr, frakt og kjøpebeskyttelse utgjør da resterende til 210 kr. Uansett om selger er ansvarlig for feilen får du kun tilbake summen for varen, det andre er tapt, eller må gjøres opp privat. Anonymkode: 4cb79...f8e
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Jeg bruker bare vanlig brevpost eller eventuelt postnord til 69 kr for større ting/eller kjøper mye. Har hørt det du sier før, så derfor gidder jeg ikke betale mer enn jeg må. Aldri opplevd noe tull etter mange år, så kommer til å fortsette slik. Anonymkode: 479b5...155
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker bare vanlig brevpost eller eventuelt postnord til 69 kr for større ting/eller kjøper mye. Har hørt det du sier før, så derfor gidder jeg ikke betale mer enn jeg må. Aldri opplevd noe tull etter mange år, så kommer til å fortsette slik. Anonymkode: 479b5...155 Opplever ofte at frakt på Tise er billigere, men nå er det slutt... Anonymkode: 4cb79...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå