Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du ser på hva andre har svart her, de som også tenker dette kan være overnaturlige ting eller paranormale fenomen beskriver at barna deres har hatt fantasivenner, sett en oldefar, en hun ol. Så beskrives det som at disse barna opplever dette positivt og at de ikke er redde. 

Slik jeg leste hovedinnlegget så forsto jeg det som at ditt barn opplever dette som plagsomt. Jeg synes det er trist å se at du ikke er mer åpen for at dette faktisk kan være noe som skremmer barnet ditt og som kan være tegn på sykdom.

Hilsen meg med barnet med autisme som hallusinerer ved for høyt sansestimuli og stress.

Anonymkode: 46390...909

Utelukker ikke at det en oldefar/familiemedlem på barnet her heller. Det er vanskelig å se tydelig bilde av det han ser. Jeg har snakket om at han ser en liten gutt som vil leke med han. Dette skjedde endel i vårt forrige hus, et veldig gammelt hus (1800- tallet) , så ikke utenkelig at gammelt liv har vekket til live. Jeg har selv bare sett konturer av et menneske, sett skygger o.l de gangene jeg har sett energi. Jeg har aldri tenkt på at jeg er gal eller er psykotisk. 

Jeg kjenner min sønn og jeg er ganske så sikker på at det ikke er noe psykisk med han. Bare åpenbart at det er skremmende når personer begynner å tenke slike alvorlige diagnoser på et barn, også over nettet. Det vet jeg få leger ville gjort. 

Anonymkode: 43c42...e2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 10.27):

Han ser tydelig det er gutt på hand alder på rommet. Igår så han denne i veggen, med tydelige kontur av øyne og vipper-hodeform osv. 

Han sa den forsvant når han løp ned. 

Hva skal jeg gjøre? Jeg vet selv jeg så ting da jeg var liten. Jeg er mottakelig og merker ofte energier selv. Er det noen som henger på meg som han ser eller hva tror dere? 

Folk som ikke tror på dette kan se bort ifra tråden, et lite tips;) 

Anonymkode: 43c42...e2d

Er det ved sengetid? kan være søvnparalyse.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og avsporinger.

veronica<3, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...